Spring naar bijdragen

Donderdag 20 juli 2017


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Hoogste tijd voor een bakje
post-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-39715400-1457161005_thumb.jpgpost-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpg

Hier geen regen gehad, geen onweer... .niks van dat alles. 
Nu een paar spettertjes, een stuk of tien schat ik zo. 
Maar wel bloedheet.... 
Mag van mij vandaag een tikkie minder. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Hier ook nog best warm. Was een klam nachtje hier. Niet zo best geslapen. Na de wandeling een bakje koffie. ( dank je Yvonne), en dan met het hondje richting trimmer ( eindelijk), en ondertussen even een bakkie doen bij mijn oude buren in mijn vorige woonplaats. 

Ik ga me al een heel stuk beter voelen. Was leuk gister even bakkie thee gedaan bij bijna buurvrouw en aansluitend de avond besloten met samen wandelen met onze hondjes. Best apart dat zij het zelfde traject loopt ( terugval, weer oppakken, beiden brijder, beiden Aa). En beiden nu genietend van een fris leven. 

Tot later allemasl. Heb een mooie dag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei toine:

Wat was het heet vannacht bleh....:blush:

Grijns. 

Mijn schoonzoon Is bezig de schuur te isoleren zodat hij er muziek in kan maken. Hij vindt t helemaal niet warm. 

Ik stelde voor om, ivm de apparatuur, behalve een kachel ook een luchtontvochtiger te plaatsen. 

Hij verbaasd: "kachel? Dit Is zo goed geisoleerd,  dit wordt wel warm hoor". 

Nee vriend, helaas. Dit Is nederland en niet nigeria. Koud Is hIer vrieskou en nat Is hier stortregen.......Hij kent vrieskou domweg niet. Arme jongen.....die gaat nog wat moeten.....

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bolletje:

Asterix maakt die airco van jou geen herrie? Ik heb er een gekocht maar dat kolere ding maakt zoveel lawaai niet meer normaal. Heb jij ook een afvoer naar buiten?

We hebben een zogenaamde split-airco, die maakt evenveel geluid als een tafelventilator.
Met zo'n bak buiten.

https://www.daikin.nl/content/internet-nl/nl_NL/solutions/for-your-home/home-air-conditioning/_jcr_content/par/two_column_content_b/column0/colpar.textimage.dkimg

 

bewerkt door Asterix
Link naar opmerking
Deel via andere websites

:musicnote: I'm singing in the rain, I' m singing.......:musicnote:

Net in een gigantische hoosbui gezeten, op mijn fiets. Het begon met dikke druppels en opeens gingen de hemelsluizen open! Ik heb toen gauw een "Vietnammertje" gedaan: afstappen, cape aan en verder fietsen. Dat zag ik ooit op vakantie in Vietnam. Men stopte heel even en even later was de weg veranderd in een kleurige cape- massa en ging iedereen gewoon weer verder.

Lang leve de regencape van de Xenos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ik net al die plantenbakken naar de galerij gesleept, nu kan/ moet alles weer terug. Ik hoopte dat ze eerst zouden schilderen aan de balkonkant, maar nee. Ze spuiten nu alles schoon aan de galerij kant, dus... Dat wordt weer sjouwen en slepen. :(

Zal niet de laatste keer zijn, vrees ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...