Yvonne Geplaatst 20 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2017 Goedemorgen frummers. Hoogste tijd voor een bakje Hier geen regen gehad, geen onweer... .niks van dat alles. Nu een paar spettertjes, een stuk of tien schat ik zo. Maar wel bloedheet.... Mag van mij vandaag een tikkie minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juli 2017 Skyer, Lika en jowan goedemorgen... Alles oké in het Italiaanse jowan? Voor mijn gevoel heb ik je al een paar dagen niet gezien? En Skyer heb ik al een hele poos niet gezien geloof ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2017 Goedemorgen wat een rust hier. Net wakker veel te laat kan er niet goed tegen. Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SuzanneB Geplaatst 20 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2017 Goedemorgen! Vandaag inderdaad wat minder warm gelukkig. Hier vannacht wel regen hoor. Geen onweer gehoord. Lars, hoe laat sta je normaal op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 20 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2017 Goede morgen , vannacht slecht geslapen goed voor een bakkie koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2017 (bewerkt) Goedemorgen! Hier heeft t vannacht ook flink geregend. Goed voor de plantjes, die ik toch weeral vergeten was Hoe was je avondje uit lars? 20 juli 2017 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2017 Slechtgezind suikertje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2017 Nee hoor fleurtje, net wakker. Pleister plakken en koffie drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juli 2017 Hier helemaal niets, geen regen, geen onweer.... tssss, net of we niet bestaan voor het weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juli 2017 En nu aan de slag, druk dagje weer voor de boeg.... Luitjes, maak er een mooie dag van.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2017 Ik moet er vandoor. Vanavond afgesproken met vriendin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2017 Goedemorgen. Hier ook nog best warm. Was een klam nachtje hier. Niet zo best geslapen. Na de wandeling een bakje koffie. ( dank je Yvonne), en dan met het hondje richting trimmer ( eindelijk), en ondertussen even een bakkie doen bij mijn oude buren in mijn vorige woonplaats. Ik ga me al een heel stuk beter voelen. Was leuk gister even bakkie thee gedaan bij bijna buurvrouw en aansluitend de avond besloten met samen wandelen met onze hondjes. Best apart dat zij het zelfde traject loopt ( terugval, weer oppakken, beiden brijder, beiden Aa). En beiden nu genietend van een fris leven. Tot later allemasl. Heb een mooie dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2017 Goeie morgen mensen, Morgen komen ze m'n tuin onkruidvrij maken en helemaal vol gooien met grind. Ik zal zo blij zijn als dat gebeurd is en ik niet meer tegen die rotzooi aan kijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 20 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2017 Wat was het heet vannacht bleh.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 20 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2017 Mogguh, kwas vannacht wel erg blij met de airco. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2017 Asterix maakt die airco van jou geen herrie? Ik heb er een gekocht maar dat kolere ding maakt zoveel lawaai niet meer normaal. Heb jij ook een afvoer naar buiten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2017 (bewerkt) 2 uur geleden zei toine: Wat was het heet vannacht bleh.... Grijns. Mijn schoonzoon Is bezig de schuur te isoleren zodat hij er muziek in kan maken. Hij vindt t helemaal niet warm. Ik stelde voor om, ivm de apparatuur, behalve een kachel ook een luchtontvochtiger te plaatsen. Hij verbaasd: "kachel? Dit Is zo goed geisoleerd, dit wordt wel warm hoor". Nee vriend, helaas. Dit Is nederland en niet nigeria. Koud Is hIer vrieskou en nat Is hier stortregen.......Hij kent vrieskou domweg niet. Arme jongen.....die gaat nog wat moeten..... 20 juli 2017 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 20 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2017 (bewerkt) 1 uur geleden zei bolletje: Asterix maakt die airco van jou geen herrie? Ik heb er een gekocht maar dat kolere ding maakt zoveel lawaai niet meer normaal. Heb jij ook een afvoer naar buiten? We hebben een zogenaamde split-airco, die maakt evenveel geluid als een tafelventilator. Met zo'n bak buiten. 20 juli 2017 bewerkt door Asterix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 20 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2017 Goedemorgen, hier lekker vroeg op, zo met de hondjes wandelen. Voor mij ondenkbaar zonder airco, herrie of niet ;-) Dagpact: Lars Spirit Sita Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 20 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2017 Ik wacht nog steeds op je reclamespotje, Spirit. Iets met Rotterdam en kerk enzo.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 20 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2017 (bewerkt) 20 juli 2017 bewerkt door Asterix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2017 I'm singing in the rain, I' m singing....... Net in een gigantische hoosbui gezeten, op mijn fiets. Het begon met dikke druppels en opeens gingen de hemelsluizen open! Ik heb toen gauw een "Vietnammertje" gedaan: afstappen, cape aan en verder fietsen. Dat zag ik ooit op vakantie in Vietnam. Men stopte heel even en even later was de weg veranderd in een kleurige cape- massa en ging iedereen gewoon weer verder. Lang leve de regencape van de Xenos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2017 Heb ik net al die plantenbakken naar de galerij gesleept, nu kan/ moet alles weer terug. Ik hoopte dat ze eerst zouden schilderen aan de balkonkant, maar nee. Ze spuiten nu alles schoon aan de galerij kant, dus... Dat wordt weer sjouwen en slepen. Zal niet de laatste keer zijn, vrees ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 20 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2017 Kun je die duiven niet doodgooien met die plantenbakken. 2 vliegen in 1 klap. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden