Lars Geplaatst 19 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2017 Goedemorgen. Drink vandaag genoeg en uiteraard geen alcohol het word een warme dag. Veel waterijsjes is ook een idee net als fruit eten Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2017 Ha Lars! Hoe heb je geslapen? Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 19 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2017 Goedemorgen Lars. jowan alles goed met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2017 Goedemorgen sowhat ook een tijdje niet geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2017 Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan klaar, ramen en deuren allemaal open om zoveel mogelijk koelte hier binnen te krijgen nog even. jowan, je bent al een hele tijd online.... wat is er aan de hand, alles goed met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2017 Lika ik heb redelijk geslapen en jij? Eerst koffie van Yvonne nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2017 Moet ik het spul natuurlijk wel hier neerzetten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2017 (bewerkt) Ik ook niet goed wakker had het niet eens gezien 19 juli 2017 bewerkt door Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2017 Goooooedemooooorgen Hier gaat t in de namiddag onweren. Hopelijk niet teveen donder. Ikke beetje bang van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2017 Gebeurt niets Fleurtje gewoon binnen blijven en niet onder een boom gaan staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2017 Momentum...kwam hij normaal ook niet altijd ff dag zeggen? En Nadia? Ik vergeet altijd den helft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2017 Momentum is toch een zij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2017 (bewerkt) Ik dacht ff dat je schreef dat ik onder een boom moest zijn. Dacht..das ne frisse Is een mannelijke nick anders. Een hij zonder saucisse dus 19 juli 2017 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2017 Lars en Fleurtje...dat zijn pas duidelijke nicks Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2017 Erik ook al ff niet meer gelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2017 Kohtje waar is die Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2017 Er zit een f#%¥ ing mug in mijn kamer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2017 Jij ging net op tzelfde moment kijken wie de gebruikers online waren lars . Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2017 Allez ik moet er weer vandoor. Suikertje, doe dat goed vandaag. Lars Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2017 Moghu kanjers. Fleurie op de wc. gaan zitten met oordoppen in. Dan hoor je niets. Spiegels omkeren, tv. of radio uit, en proberen rustig te blijven. Ik vind het prachtig dat zware weer. Dan voel ik me zo beschermd in m'n huis. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2017 een hele goede morgen allemaal Alleen tussen de middag een uurtje werken Straks berg boodschappen doen voor de hele week Met het tuutje natuurlijk Al een kopje koffie op Straks ochtendgym Nog snel even een tweede bakkie pakken En voor de rest maar lekker genieten vandaag van veel vrij Morgen een hele drukke dag ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2017 goedemiddag alle. Late binnenkomst hier, maar kon effe niet anders. Oncoloog heeft net gebeld. Goede uitslagen waren al bekend, maar ze heeft een en ander nog extra uitgelegd en toegelicht. Erg aardige en fijne arts. Over 3 maanden belt ze terug. CTscan staat pas voor februari 2018 (geweldig zo'n lange tijd!!) en andere dingen ook. Endocrinoloog (na ook schildklierkanker) staat wel een controle nog volgende week gepland , evenals binnenkort de klinisch geneticus, vanwege spier en gewrichtsziekte en waarschijnlijk EDS. Het laatste zie ik wel. Het was een prettig, opbeurend en verhelderend gesprek. Ik ben erg moe, maar ga me beter voelen. Voelt goed : geen drank, geen pam etc.Ik hou wel een beetje mijn rust vanmiddag na een wat hectische ochtend. En aardappelkroketje, ik had eerder wél gerageerd op je bericht hoor. Ook nog maar hier een keer dan: Ik ervaar nog veel trek op de gekste momenten, vooral rond de klok van 5 uur .En de ene dag veel meer dan de andere dag. maar van eerder 5 jaar droog weet ik dat dat verdwijnt of grotendeels verdwijnt. Maar ook toen kon ik soms zomaar, alsof uit het niets, enorme trek ervaren. maar het zijn buien die overdrijven. Net als hier de onweersbui. Kort maar hevig. vandaag hou ik droog. Heb ik ook nog een vraag aan jullie: Hoe staan jullie tegenover alcoholvrije drank( wijn, bier)? Niet doen omdat het teveel op "echt" kan lijken? of rustig af en toe doen? of alleen av bier als je wijndrinker was, en omgekeerd alleen av wijn als je bierdrinker was (doen sommigen zodat het toch "anders" is).Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 19 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2017 Goedemorgen! Dagpact: Lars Sita Weet iemand waarom er geen chat functie op dit forum is? Lijkt mij erg prettig en regelmatig aan de dagdraad te zien anderen ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2017 (bewerkt) Harp- Herstel hoi, Ook hier nooit iets van alcoholvrij gedronken. Er volgt geen roes, dus wat zal ik. Er zijn zoveel smaakvolle alternatieven. En inderdaad speelde ook bij mij patronen doorbreken een grote rol. Even over de genoemde alertheid. Alert klinkt wat scherp aangezet vind ik. Gewoon het koppie er bijhouden. De drank is niet de rest van het leven obsessief aanwezig. Er komt een moment van los, echt los zijn. En ja, er schijnen wel vaste momenten met verhoogde trek te zijn in het begin. Bijvoorbeeld na drie maanden/ zeven maanden, zoiets. Een beetje individueel verschillend is dat. Ook dat is later voorbij. Eigenlijk gaat het leven gewoon door met alle up's en down's, maar dan drankloos. Groet 19 juli 2017 bewerkt door Soothe voutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden