Lars Geplaatst 18 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2017 Goedemorgen. Het word warm weer ijsjesweer. Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2017 Goedemorgen Lars. Jij begint al vroeg aan het ijs? Eerst maar een bakje koffie of thee lijkt me Het is nu overigens nog heerlijk koel. Heb alles open staan, lekker zo . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 18 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2017 Goedemorgen. Eerst koffie heb hooofdpijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SuzanneB Geplaatst 18 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2017 Goedemorgen. Hier ook koffie graag. Dag 4 vandaag en nog steeds hoofdpijn. Gelukkig lekker weer! Las ik nou dat het morgen 30 graden met regen wordt?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2017 Goedemorgen Suus, die regen weet ik niet, die temperatuur klopt geloof ik wel. Maar hier in het noorden zal het hopelijk een beetje minder zijn. Die hoofdpijn zal langzaam maar zeker vast minder worden hoor. Moet een hoop rommel je lijf uit misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 18 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2017 Morgen warm en onweer en regen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2017 Goedemorgen. Ik stel me jou altijd ergens in Brabant voor Yvonne. Gek... koffie. Heerlijk. Nog even wennen aan het daglicht en de dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2017 Zeilbootbewoner al lang niet gezien. Is Kohtje al met vakantie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 18 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2017 Goedemorgen Lika gaat het goed met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 18 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2017 Morgen Suikertje hopelijk blijft het goed gaan met je en sterkte met het stoppen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2017 Goedemorgen Lika en Suiker. Ik weet eigenlijk niet of Koh op vakantie is, heb er niet over gelezen. jowan ook al een paar dagen niets van gelezen trouwens, net zoals Zbb. En nee hoor Lika, niks niet Brabant... kom van oorsprong uit de randstad maar ben in Friesland blijven hangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2017 Suiker gestopt met roken nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2017 Ja Yvonne, volg het rookdraadje maar. Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2017 Zal ik doen, succes, je kunt het, zeker weten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 18 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2017 De dag begint hier weer. Heb een goede dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2017 Ja, ik ga ook aan de slag..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2017 (bewerkt) Goeie morgen mensen. Sugartje heel veel kracht kerel. Zij ondersteunt je 18 juli 2017 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2017 Goedemorgen! Bolletje, die prentjes van je zijn hilarisch Ik ga even naar het niet-rokersdraadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2017 Goedemorgen, weer een rot nacht achter de rug. Sterkte Suikertje Nu maar naar het museum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 18 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2017 Goedemorgen! Lijkt wel of de helft van dit forum uit Friesland komt... De overijsselaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2017 Goedemorgen uit het mooie Drenthe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2017 Goedemorgen vanuit de randstad./ kuststreek Alhoewel... Bijna middag tjonge wat ben ik weer in slaap gevallen. Echt de juiste keuzes gemaakt dit weekend, want ik heb nu al beter geslapen 2x. En ik voel me een soort van opgelucht. Ik ga door met mijn nieuwe dubbele telling. Dag twee dus. Suiker: veel succes. Je kunt het! Vanmiddag de brijdergroep. Ik heb er echt zin in, ook mijn verhaal te delen. Nu eerst wandelen naar het park met mijn hondje. Die moest wel veel geduld hebben vandaag , maar heeft ook uitgeslapen. Fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 18 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2017 Tuurlijk, klink zo toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2017 Ge- wel- dig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden