Spring naar bijdragen

Maandag - 10 juli 2017


toine

Aanbevolen berichten

Wat vervelend, Suikertje. Kan je best beroerd van zijn. Sterkte.

ja , ik ben ook benieuwd hoe je dag was, Lars. 

ik zit hier te twijfelen of ik vanavond de aa groep bezoek. Ben nog erg gammel en moet wel een half uur voornamelijk snelweg rijden. En ik zou dan voor maar een uurtje gaan. Ik denk dat ik vanavond nog oversla zodat morgen de brijdergroep wel kan. Vroeg naar bed is denk ik beter. Iemand goede raad? 

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt gelijk, Suikertje. Dan kan ik zo'n twijfelaar zijn. Of vind dat ik MOET gaan, dat het hoort etc etc. 

Goed, knoop door gehakt. Mijn naam eer aandoen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag je niet je eigen tempo aanhouden? Lijkt me voor jou toch erg belangrijk. Niet dat je direct een fikse werkdruk ervaart maar vooral plezier erin hebt en krijgt. Ik begreep  dat het tenslotte geen " gewone" baan is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een dag bijkomen is misschien ook wel fijn. Lars. En wie weet valt er het een en ander te bespreken. Heb een rustige, droge avond. 

Hier nu eerst aan een bouillonnetje en straks een maaltijdsalade. Het koelt gelukkig af. Was bloedheet in de flat en buiten. Zeker nu ik niet zo fit nog ben speelt dat benauwde weer mij parten. 

Fijne avond ieder. 

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe ik Bolletje. Ik voel me  nog een zwabber. Letterlijk. Duizelig als een malle. Ik denk combi afkickverschijnselen en drie weken nauwelijks slaap en giga spanningen. Ik geloof niet dat het nu verantwoord is achter het stuur te kruipen. Vanochtend was een uurtje koor al meer dan zat. Ik loer wat tv , laat hondje straks nog even uit en dan te bed. 

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk het wel Lars, gelijk met medicatie begonnen.

Morgen ga ik Vluchtelingenwerk hier bellen voor vrijwilligerswerk. Ben er nu wel aan toe om dat weer op te pakken. 10 jaar ervaring, al is het even geleden. Wel spannend avontuur hoor.

Lars, ik hoop dat ze rekening houden met jouw situatie.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook droog. Was ik gisteravond vergeten te melden. En Jopie, Jane en Fleur, bedankt voor jullie reacties. Hebben me wel aan het denken gezet. En Jane, het klopt dat het nog steeds een issue is, het open zijn over miijn alcoholisme. Ben er nog steeds huiverig voor om daar open over te zijn. Zal dan ook wel zo blijven. De schaamte blijft ondanks dat ik nu op het goeie padje ben. Valt ook wel mee te leven:)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

schaamte en schuld, pfffft, blijven lastige issues Rosa
en tegelijk gun ik je de mildheid om jezelf te vergeven, want immers, had je anders gekund/geweten, zou je anders hebben gehandeld.
het gaat erom, nu je wel anders weet, je gestopt bent, en ik denk ook wel blijft, misschien kun je open worden naar jezelf, dat is al heel wat♥
en dan ben je er misschien ook op voorbereid als er directe vragen komen aan je. Kinderen voelen liefde heus toch wel. En als wij fouten mogen maken (en erkennen) mogen zij dat ook. Sommige dingen kunnen dan misschien niet goed gemaakt worden, we kunnen wel herhaling of soortgelijke dingen voorkomen, en voor zover mogelijk, ervaar ik dat als mijn plicht ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...