Spring naar bijdragen

Zaterdag, 1 juli 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Daar is de koffieeeeeeeeeeee..... 
post-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-39715400-1457161005_thumb.jpgpost-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpg
.... en thee en cola natuurlijk. 

Goedemorgen frummers. 
Tis hier nu ook droog, maar heb nog geen tijd gehad om te kijken voor hoelang... 
Druk dagje voor de boeg, maar eerst een bakje.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen mensen.

Heel slecht geslapen. Pas rond 4uur in slaap gevallen. Malen malen malen:angry:. Gisteren afgesproken met de psych. dat we over 3 mnd. kijken en eventueel de medicatie bij stellen. Waarom nog 3 mnd. wachten? Heb hier al heel mijn leven last van maar na m'n beroerte is het veel erger geworden. Snap dat niet, het duurt nu al 2 1/2 jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei bolletje:

Nou hij is zo wie zo anti pillen, maar sommige dingen kunnen niet opgelost worden denk ik. Ik heb over 3 weken weer een gesprek en zal het bespreken. Dit is gewoon onnodig lijden en dat hoeft niet.

Psycholoog of psychiater?
Denk psycholoog, want psychiaters houden juist erg van pillen proppen.

Onnodig lijden hoeft niet?
Hmm, zie iemand toch redelijk stevig lijden en iedereen vindt blijkbaar dat dat hoeft.

Hoop dat ze je kunnen helpen Bol!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind ik ook Fleurie:lips: 

Nee Lars das geen optie. Het is een neuropsychiater en is een autoriteit op gebied van niet aangeboren hersenletsel, maar mijn reactie is voor hem ook vreemd. Maar hij heeft beloofd mij te blijven helpen en dat zegt niet iedere psych.

Ja As. dat is inderdaad vreselijk, voor jullie allebei. Misschien hebben ze geen oplossing voor haar. Als het  niet werkt bij mij, ga ik het ergens anders proberen. Maar goed ik heb nog steeds vertrouwen in hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...