jowan Geplaatst 1 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2017 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 1 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2017 Goedemorgen op deze regenachtige zaterdagmorgen. Koffie en de krant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 1 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2017 Goedemorgen, regen regen en nog eens regen brr.. Vandaag start van de Tour, altijd leuk... Eerst maar eens Harry naar buiten trappen en dan krantje. Groet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2017 Goedemorgen Dagpact: Jowan Zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 1 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2017 Goedemorgen wat een regen. Dagpact: jowan Zb Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2017 Goedemorgen, hier is het even droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2017 Daar is de koffieeeeeeeeeeee..... .... en thee en cola natuurlijk. Goedemorgen frummers. Tis hier nu ook droog, maar heb nog geen tijd gehad om te kijken voor hoelang... Druk dagje voor de boeg, maar eerst een bakje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2017 Dagpact: jowan Zb Lars Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2017 Goeie morgen mensen. Heel slecht geslapen. Pas rond 4uur in slaap gevallen. Malen malen malen. Gisteren afgesproken met de psych. dat we over 3 mnd. kijken en eventueel de medicatie bij stellen. Waarom nog 3 mnd. wachten? Heb hier al heel mijn leven last van maar na m'n beroerte is het veel erger geworden. Snap dat niet, het duurt nu al 2 1/2 jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 1 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2017 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2017 Goedemorgen Bolletje, vervelend dat slechte slapen. Is er geen mogelijkheid dat je eerder gesprek met psych kan hebben over medicatie. Gewoon blijven vragen. Het gaat om jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2017 Moghu Asterix en Sugartje. Nou hij is zo wie zo anti pillen, maar sommige dingen kunnen niet opgelost worden denk ik. Ik heb over 3 weken weer een gesprek en zal het bespreken. Dit is gewoon onnodig lijden en dat hoeft niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 1 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2017 Naar een andere psychiater bolletje? Ik ga wat doen vandaag wat ga ik zo bedenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2017 Goedemorgen Het regent hier al eeuwen. En dat op de eerste soldendag. Morgen naar t schijnt van tzelfde. Meneer schildpad weet t ook ni goe. Binnen, buiten, binnen, buiten...wat een zenuwpees! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2017 Wel goed dat hij niet vlug voorschrijft bol. Maar inderdaad, zo lang is lang genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2017 Suikertje, is t morgen dat je stopt met roken? Ja toch? Er staat mij iets voor van den 2de. Gaat helemaal lukken!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 1 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2017 Wat is soldendag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2017 Dochter is een weekje naar spanje. Wel super dat ze nu niet ectra meer moet beten voor t verzenden van smsjes! Waar is den tijd dat t niet bestond. Ik ga men tandjes es poetsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2017 (bewerkt) T is de koopjesperiode hier lars. Vandaag start die. Dit is tot eind juli Wij noemen dat de solden 1 juli 2017 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 1 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2017 30 minuten geleden zei bolletje: Nou hij is zo wie zo anti pillen, maar sommige dingen kunnen niet opgelost worden denk ik. Ik heb over 3 weken weer een gesprek en zal het bespreken. Dit is gewoon onnodig lijden en dat hoeft niet. Psycholoog of psychiater? Denk psycholoog, want psychiaters houden juist erg van pillen proppen. Onnodig lijden hoeft niet? Hmm, zie iemand toch redelijk stevig lijden en iedereen vindt blijkbaar dat dat hoeft. Hoop dat ze je kunnen helpen Bol!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2017 (bewerkt) Hier mag enkel een psychiater medicatie voorschrijven, een psycholoog niet. 1 juli 2017 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 1 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2017 Hier mag een psycholoog ook geen pillen voor schrijven. Ook hier een psychiater die zo weinig mogelijk pillen wil ze bestaan dus wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2017 Vind ik ook Fleurie Nee Lars das geen optie. Het is een neuropsychiater en is een autoriteit op gebied van niet aangeboren hersenletsel, maar mijn reactie is voor hem ook vreemd. Maar hij heeft beloofd mij te blijven helpen en dat zegt niet iedere psych. Ja As. dat is inderdaad vreselijk, voor jullie allebei. Misschien hebben ze geen oplossing voor haar. Als het niet werkt bij mij, ga ik het ergens anders proberen. Maar goed ik heb nog steeds vertrouwen in hem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2017 Morgenavond steek ik de laatste op Fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 1 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2017 Knap Suikertje. Veel succes maar het gaat je vast lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden