Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.988
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. Fijn weekend Harry
  2. Ja het gebeurt dagelijks he dat gesteel, bah. Dit was een fiets van de verhuur op het station die verkopen ze na een jaar voor €300,- maar dan heb je er een hele goeie aan dus ik dacht van de week, nieuwe banden erom, bijstellen enz en dan kan het weer een paar jaar. De nieuwe aanbiedingen zijn van die lichte fietsjes, maar dan ben ik voor € 200,- wel klaar voorlopig. het is koopavond hier dus ik zal zo maar eens binnenlopen bij de fietsenmaker en overleggen. Maar zoals jouw fiets, het ergste is dan nog dat je weet dat ze m voor een habbekrats te koop zetten. Vriendin uit mijn volleyteam heeft zo via Marktplaats haar gestolen fiets teruggevonden en gauw de politie erbij gehaald. die rijdt weer op haar eigen fietsie.
  3. Nou geit maar lekker verder hoor, ik moet eens even goed nadenken wat ik ga doen, aangifte heeft weinig zin lijkt me maar de politie zei dat heel misschien het waarborgfonds uitkeert bij doorrijden, maar dan moet er wel aangifte gedaan zijn. gelukkig schijnt de zon nog en past het topjeB)
  4. Ja ik moet even kiezen tussen marktplaats of een aanbieding van die aardige Turkse fietsenmaker, die gun ik de klandisie wel en misschien kan hij nog wat met de restanten. En dan heb ik in elk geval garantie 1 jaar. maar weet je, ik zit gewoon te janken van gefrustreerdheid, dat iemand dat zo maar doet. Ik kom in die kringloopwinkel (mooi zijden topje gescoord voor € 1,50, echte Betty Barclay!, ha ha) ook niet omdat ik zo rijk ben, maar goed daar heeft zo'n automobilist natuurlijk ook geen boodschap aan. Dochter moest de fiets naar huis dragen want dat houdt mijn rug niet meer. Zij zei meteen oh die is in elkaar geramd, en mensen die ik regenkwam ook. maar dat geloof ik niet het was een supersterke fiets, met speciaal verzwaard frame, die trap je niet zo maar op klaarlichte dag in elkaar. Maar ik kan het eigenlijk nog steeds niet geloven en die reaktie had ik ook toen mijn vouwfiets was gestolen 2 weken terug. net alsof dat soort dingen alleen anderen overkomen, raar he.
  5. Ook hoi, ik kom even uithuilen hiero al 2 weken met allerlei fietsen pech gestolen dure vouwfiets reserve vouwfiets steeds kapot gisteren mijn gewone fiets laten oplappen bij het afscheid gezegd dat ik de fietsenmaker liever niet meer zie voorlopig (hij mij wel maar dan zonder reparaties zei hij heel lief) kom ik vanmiddag uit de kringloopwinkel is er een auto over mijn fiets gereden, total loss en geen briefje natuurlijk geen getuigen. een wiel helemaal gegegolfd, achterwiel kaduuk, voorvork helemaal verbogen spaken natuurlijk kapot, alleen het licht doet het nog. Zelfs de fietstassen zijn gescheurd en geschaafd. ik moet in mijn vorig leven wel een erg slecht mens geweest zijn maar wat het met fietsen te maken heeft mag Joost weten. Nou ik heb er zwaar de pest in hoor, ik ben niets zonder fiets.
  6. kratjes, wat voor kratjes?......
  7. lady jane

    Woorddomino

    wat denk je van even teruglezen?
  8. lady jane

    Hoi, ik ben Serena

    Hallo Joris, Cathy heeft even forumpauze aangekondigd Ik heb de behandeling ook gedaan en aan het einde kreeg ik het advies om mijn dossier op te slaan en uit te printen. Het zou meen ik nog wel een jaar of langer in te zien zijn, maar eigenlijk kijk je er dan amper meer naar om. Dis tegen de tijd dat jij klaar bent zul je wel zo'n zelfde mail krijgen en je kunt ook vast een notitie in je agenda maken om het niet te vergeten. Veel succes!
  9. Hier nog meer herkenning maar snap het wel hoor ik konfronteer mijn zussen met hun onmacht. Zer willen mij iets beters gunnen maar kunnen dat niet geven en goede raad helpt ook niet tegen een depressie dus dan maar snel over op praktische dingen. Gips is duidelijk en gaat er na bepaalde tijd weer vanaf. maar psychische klachten, duren vaak langer en zijn onduidelijker maar zelden zomaar aandacht vragen of aanstellerij. Haddock en Linda jullie hebben ook zoiets kontfronterends voor de kiezen niet psychisch maar maakt wel onmachtig er alleen maar zijn lekker verwennen, liefdevolle aandacht veel kracht voor jullie!
  10. Werk ze Bol en tot vanavond.
  11. lady jane

    Woorddomino

    voorbij die nacht, hup weer een nieuwe dag
  12. Ik herken uitstelgedrag als ik het zie 1234, ik ben nl net zo. Eigenlijk weet je al dat een leven zonder drank helemaal geen ramp is, integendeel zelfs het wordt alleen maar beter. Maar na de vakantie, na die afspraken, dan moet het gebeuren. Jij moet het op je eigen manier doen hoor en ik kan je niet behoeden voor nog een paar flinke dronkenschappen in je vakantie, maar het is wel zonde natuurlijk, want je houdt er toch faalgevoel, katers en mislukkingen aan over. Misschien kun je degene met wie je gaat vertellen van je goede voornemens en juist alvast een start maken met minderen/stoppen? Wie weet een uitdsaging voor twee?
  13. Hoi Linda, ja je zit hier goed hoor. En afkickverschijnselen zijn voor iedereen verschillend, maar wel dezelfde afloop: ze gaan over. Wat we jarenlang vernield hebben, is niet zo maar weer heel, en hartkloppingen zijn eng hoor. Ik heb het ook gehad. ook als onderdeel van de overgang, dus soms dubbelop. heb er wel eens op nieuwjaarsdag mee bij de huisarts gezeten:o En hoe voel je je verder? Wel een beetje trots ook hoop ik. Het helpt om jezelf wat kleine beloninkjes te geven, mooi bosje bloemen, lekker luchtje, dagje sauna of iets wat meer bij jou past. En vandaag nemen we die eerste niet, afgesproken?
  14. Goeiemorgen allemaal, hier regent het binnen harder als buiten:( dochter kan niet kort douchen (zegt ze) en ik waarschuwde voor de lekkage nu op 3 plekken, bruin vies goedje, drup drup. Mijn aandeel is dat ik het al langer voor me uitschuif, zie tegen het breken, de vreemde mannen en de rekening op. Maar het moet toch gebeuren en wordt alleen maar erger, dus dochter de schuld geven is ook wat flauw. Oh wat ben ik toch een struisvogel. En wie weet er nog een goeie niet te dure klussen in het Groene hart? Yaja misschien samen met je zoontje een mooie tekening maken van de poes en intussen wat vertellen over de poezenhemel? Dan wordt dat beeld van die dode poes ff vervangen door weer wat moois. Wel konfronterend he, zo'n humpie die al met de dood wordt gekonfronteerd. gelukkig kent hij nog geen schulgevoelens, nu jij nog daarmee om leren gaan! Het enige nut daarvan is dat je nu alerter zult rijden, dus wees maar mild naar jezelf meis.
  15. lady jane

    Hoi, ik ben Serena

    We moeten rennen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan we kunnen hier niet langer, we kunnen hier niet langer blijven staan een andere keer misschien. zoiets?
  16. Truste Igor, morgen weer fris op ok? en de nachtbrakers onder ons fijne nacht Truste
  17. lady jane

    Woorddomino

    in slapen heb ik meer zin nu.
  18. lady jane

    Hoi, ik ben Serena

    Hoi Serena, Ik hoop dat het niet al te lang gaat duren. Als je een keer start is de betrokkenheid erg groot hoor. Maar laat je teleurstelling niet als excuus dienen om maar weer te gaan drinken. Beschouw het maar als een testje om te kijken of je motivatie stand houdt juist. Ook al zou je snel starten, dan krijg je toch met teleustellingen te maken en we moeten af om dingen buiten onszelf de schuld te gaan geven. Vandaag de eerste niet nemen. Heb je m al op, dan de rest wegkiepen en morgen met een schone lei beginnen. je zult eens zien wat een rust je krijgt als je de knop zo om krijgt. Op de dagdraad komen mischien nog wat mensen laat inloggen, als je een nachtmens bent, vraag hun steun dan. En anders lekker gaan slapen met een beker warme melk, ook zoet, warm en troostrijk. Heel veel succes meis en ik lees je morgen hoop ik weer. Truste:lips:
  19. lady jane

    Woorddomino

    lukken gaat het zolang je blijft proberen
  20. Michael Clayton, misdaaddrama met G Clooney
  21. Truste voor de uitloggers ik ga ff Canvas kijken om 21.15 goeie 4 sterrenfilm! (zonder reclame tussendoor)
  22. lady jane

    Woorddomino

    voort aan opletten
  23. lady jane

    Woorddomino

    wilt U ff op uw beurt wachten Ja?
  24. lady jane

    Woorddomino

    voort-durend voorts gaan vereist echt af en toe pas op de plaats
  25. We kunnen altijd even bij de buren op bezoek komen Wing. Ze stond trouwens ingelogd toen en nu dus nog, dus indirect toch hier! Desi, misschien is het voor je zus fijn wat New Age rustgevende muziek op een I-pod/MP3? Dar die hoofdpijn kan komen doordat je geen (loze) koolhydraten meer binnenkrijgt. Die werden opmgezet in suikers en nu ontgift je lijf ervan, net als alco/koffie enz als je gaat vasten.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...