-
Aantal bijdragen
55.988 -
Geregistreerd
-
Laatst bezocht
-
Gewonnen dagen
355
Soort bijdrage
Profielen
Forums
Kalender
Alles door lady jane geplaatst
-
Bedankt voor de tip Woman, om me op te verheugen als ik straks me rot sta te zweten, bij het spinnen! een goeie film als beloning is nooit weg, wordt wel weer een latertje en mijn B&Bgasten willen graag erg vroeg ontbijten:wacko:
-
Wel fijn dat je zo meedenkt Niwi, misschien niet visueel ingesteld? Bol leg eens uit van die kunstwippers!
-
Zo Soothe, kon je je harem niet zo lang missen ios is je straatje (om) ineens gekrompen, zo snel weer terug voor zo'n öude"man:D
-
Niwi, die zucht is die van genot? ergernis, vermoeidheid
-
Tuurlijk zonde om weg te halen we gunnen de rest ook even een leuk moment toch? Zeg Bol, gelukkig moest je vanmiddag niet naar de hema om een BH te kopen, ik lees net dat daat een vrouw van 61 is neergestoken! (telegraaf.nl)
-
woman leeft van de liefde, lekker voor de lijn ben ik wel sjaloers op hoor. Maar hier was het Moussaka dus, met een lekkere salade en aardbeien toe
-
meiske schrijft hier niet zo vaak meer jammer genoeg
-
Bol als er hier een prijs uitgereikt wordt voor de leukste verschrijvingen dan nomineer ik jou! kunstwippers, hoe verzin je het, ik kwam niet meer bij van jullie schrijfsels van vanmiddag. is weer eens wat anders dan adb en aanverwante problemen. ja ja vast wel alcohol-gerelateerd, ik weet het.
-
Ik ga nu echt poetsen, koken en lezen in de zon, waar de was lekker wappert tot ooit
-
vraag dan maar beter naar een lekkere kebab:D
-
Drup, wat ben je toch een brokkenpiloot, ik hoop dat de arts nog even langs komt om je verband te verschonen en kijken of je weer helemaal bij bent (voor zover mogelijk dan he:D) veel sterkte en kalmpjes aan doen even he kan banjo zichzelf in de tuin uitlaten of is dat niet netjes voor een hond op eigen territorium?
-
Tina wandel ze was ff naar de Marrokaan voor de moussaka laten we stoppen over iemand te schrijven die er niet is zelf lijkt me erg pijnlijk om het terug te lezen hoe er ook met goede bedoelingen wordt geschreven we staan machteloos en moeten daar elk voor zich wat mee virtueel heeft ook nadelen dus
-
nee Fran erger nog kratjes en dozen die ik ergens onder kan schuiven sommigen al jaren niet uitgepakt en op zolder zelfs nog van de verhuizing in 1994 niet doorvertellen he!
-
werkelijkheid bij jou is vast wat anders dan bij mij, niet congruent dus
-
Tina die schreeuw om aandacht klopt, triest want ik weet niet meer wat te doen. S vroeg diverse malen om haar te bellen. maar reageert niet op vragen m.b.t. kinderen die nog erg jong zijn. Ik weet niet goed of dit iets is voor mij/ons om te melden maar maak me ernstig zorgen dir forum is soms erg konfronterend en frustrerend wat dat betreft
-
Filippa, fijne dag meis!
-
Hee dhendro dat boompje is een mooi symbool voor jezelf dus he ff kale takken worden steeds groener als t gaat zomeren wens jou ook veel goene blaadjes toe (oude bok, ha ha)
-
congruent moest ik even googlen, hebben we overeenstemming bereikt dus.
-
Herken je wat Franny?
-
Hai Co, leuk je weer te lezen meis! Nog iets van Alf gehoord? Maak me een beetje zorgen om hem niks voor hem dan niet even wat te melden na zo'n weekend vol verleidingen. ALF: please laat even wat horen!!!
-
Nou mensen, deze luie niet-perfectionist, moet juist wat discipline leren. Konden we het maar een beetje eerlijker verdelen he, dan zat ik nu in een net en schoon huis, en jullie konden wat milder van luieren en wat wanorde genieten. Maar we moeten het doen met wat we zijn en eigenlijk ben ik daar best tevreden mee. Maar toen een oom laatst moest verhuizen en mijn zussen er gingen helpen schoonmaken en weggooien, hoordie ik die verhalen en dacht toen, stel dat mij iets overkomt, dan is het hier ook wel erg voor een ander om dit in orde te krijgen en wat zullen ze dan wel niet van me denken? Maar de was draait en de afwas ook, het zonnetje schijnt, dus tijd voor boodschappen en dan lekker moussaka maken, want zus komt eten vanmiddag. En dan ben ik al met al toch redelijk productief geweest (voor mijn doen:)) Als ik dan de boel weer optisch aan kant heb en gedweild, mag ik nog een uurtje in de zon lezen. Want belonen is leuker als straffen. Dus desi, je kunt ook de plaat poetsen ipv je huis! Dhendro, ook maar even genieten van de afgedwongen pauze voor de drukte straks weer begint!
-
vertellen doet lichaamstaal erg veel
-
Desi en haddock: Zonnetje, na de euforie van zo'n heerlijk positief weekend is het toch logisch dat het thuis ff wat tegenvalt? En ook dat dan de trek als verleiding om de hoek komt kijken we worden altijd getest op onze kracht en als het niks voorstelt de inspanning is het ook niets waard dus houd vol zonnetje dan kun je als je naar bed gaat weer trots zijn op deze dag. Het weekend was een kadootje deze dag is loon naar werken!!!!
-
Ja Houtje het gezin is dus ontregeld en de structuur is even weg niemand is daar schuldig aan meis en iedereen de dupe ik hoop dat het ontpoloffen nu rust geeft de druk is er dan even af en het is toch al gebeurd. Misschien ook dochter gewoon naar school? Verkoudheid moet toch zijn tijd hebben. of lekker haar bed in, en dan kun jij ook rust nemen. Verzorgen kan niet en hoeft ook niet, dus jullie komen allemaal wat te kort nu. Het is niet anders. Kun je niet eimand vlakbij ff bellen? En vanavond maar wat lekkers laten bezorgen, pizza of zo van de nood een deugd he! sterkte meis, komt goed.
-
geneugten, wat een heerlijk woord, ouderwets zou dochterlief zeggen
