Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.998
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. lady jane

    16-12-2010

    Boeh!!!! je zit al in het donker Harry:light: truste:lips:
  2. lady jane

    16-12-2010

    Ik doe het licht wel uit vandaag ga maar lekker slapen:lips:
  3. lady jane

    Woorddomino

    incasseren kunnen we leren:)
  4. en al weer een dag dichterbij de 29e (ook een mooie dag voor mij oliebollentournooi) dag oliebol
  5. lady jane

    16-12-2010

    Ik ook van jou Bol:heart: en ja ook van olienootjes
  6. lady jane

    16-12-2010

    Zo de kerstboom staat de kaarsen zijn aan zak pelpinda's Bol schuif een op ik wil Lord of the Rings ook wel eens zien, gezellie. lees wel bij in de pauze en mensen de donkere dagen voor Kerst bekende triggertijden kom op he, je kunt het, samen!
  7. lady jane

    16-12-2010

    Kyra en Slokje, hoe zou het zijn als jullie samen een pact afsluiten: vandaag is dag één voor jullie beiden. Elke dag even contact via pb of msn, als je weet dat er iets zwaars of juist feestelijks aankomt extra aandacht voor elkeer. Dat kan de drempel om toe te geven net voorkomen. je doet het voor jezelf natuurlijk, maar je hoeft het niet alleen te doen. Voor mij werkt dit al heel lang en echt je krijgt er een hele waardevolle kameraad bij, geen schaamte nodig, geen (ver)oordeel, en wel begrip en inlevingsvermogen.
  8. lady jane

    16-12-2010

    moet aan het werk laters
  9. lady jane

    16-12-2010

    niet drinken!! behalve veel water om door te spoelen. yerba maté kopen bij reform/sligro/online dat helpt ontgiften en geeft energie sporten/sauna/ wandelen/fietsen in de frisse lucht jezelf in de actie houden en positief gedrag belonen en een pact sluiten!
  10. lady jane

    Mindfulness

    thnx Nijn wat fijn:D:present:
  11. lady jane

    16-12-2010

    Slokje ik zou maar wel ff terugkijken alleen zo kun je beter zorgen dat het niet weer gebeurt. Wat gebeurde er en hoe komt het dat je bij drank kon komen? En misschien heb je dan weer vertrouwen voor vandaag.
  12. lady jane

    16-12-2010

    Ook goeiemorgen, lang geleden zo vroeg uit mijn warme bedje, maar goed als ik naar Yaja kijk, ben ik nog laat. Maar er een fijne dag van mensen, het zijn de donkere dagen voor Kerst, maar na de feestdagen gaan de dagen weer lengen, gelukkig.
  13. ff storen harry en Witte (solly) welterusten Beate ook, als je nog leest hee waar is Mup eigenlijk? hoort toch ook een beetje bij deze tijd. nou slaap lekker maar weer:lips:
  14. lady jane

    Mindfulness

    Ik kreeg van een medefrummer de link naar een uitzending van de VPRO van 7 dec. 21.20 uur over mindfulness. Erg goed stuk, niks zweverig, feiten en resultaten. O.a. bij depressies, Alzheimer, bipolaire stoornissen, schizofrenie enz. echt de moeite waard! Ik kan helaas niet de link plaatsen, maar misschien iemand anders wel. Via uitzending gemist kun je het alvast proberen.
  15. lady jane

    Woorddomino

    liggen blijf ik ook veel te vaak te lang:D
  16. Ja dat weet ik harry en nee je hebt het niet verkeerd begrepen, het is meer dat ik het leuk vind Marc actief te zien en ook om hier af en toe iets te luisteren dat anderen mooi vinden. Ik houd het er zelf wel droog bij hoor, maar geniet er wel van. Alles mag en niks moet, zoiets dus:heart:
  17. Harry, het klopt dat de draad zo is geopend. En dat ie voor Marc of anderen een nieuwe functie erbij krijgt is toch ook prima? Ik luister af en toe een nummer op de achtergrond terwijl ik bijlees, voel me dan weer een beetje met een frummer verbonden. En een juke-box is toch leuk? Beter dan een afvalcontainer:D
  18. Er komen nog heel veel feestdagen waarop je hopelijk ADB zult zijn Bor echte feestdagen dus voor jou en de jouwen:heart:
  19. lady jane

    Treffende uitspraken

    Tijd die we nemen is tijd die ons iets teruggeeft. Ferstl
  20. Lekker zeg, al die tandartsperikelen, de mijne wil me niet zien, kan niets voor me betekenen, dus ik mag 24 dec. weer naar de kaakchirurg, ook fijn idee zo vlak voor de Kerst, maar ja drukke agenda's. Als het onhoudbaar wordt mag ik wel bij de tandarts een spoedver- wijzing halen en dan kan het wel eerder. Soms jammer dat ik zo een hoge pijngrens heb, want wat is nou spoed? Dat het mis is, is al een hele poos duidelijk. Kop in het zand en hopen dat het overgaat voor ik een jongetje ben dan maar weer. Droppie, bij jou al weer wat beter?
  21. Goeiemorgen mensen Blondie veel sterkte meis en ik hoop dat je snel je oude ritme voor dag/nacht weer hebt, rust in je lijf en rust in je koppie:heart:
  22. Ik doe het licht wel ff uit truste:lips:
  23. had ik ook wel ingeschat (enne je had er al iets over geschreven van de week:D) genieten dus maar
  24. Ligt eraan Beate jonger meer dan ouder:D lijkt me zo
  25. lady jane

    Woorddomino

    aanpakken daar houd ik wel van bij overzichtelijke klussen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...