Ik denk dat dat deel psychisch is Bol. Ikzelf heb ook malt gedronken de eerste 2 maanden, daarna steeds inder. Ik heb er nooit associaties naar echt mee gehad. Meer dat ik niet van sapjes en limo enzo houd. Bij heel warm weer drink ik nog wel eens de 0% witbier, die vind ik wat pittiger nog dan malt. En zeker als je ergens uit bent of op een feestje dan voelt het net iets feestelijker dan thee. Ik drinki erg veel thee, en alleen als ik sport veel water, dus dit past dan bij mij. Max vindt zijn weg er wel mee neem ik aan, en zodra het triggert stoppen ermee he Max!