Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.994
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. en niet te vergeten JEZELF:heart:
  2. lady jane

    even voorstellen

    hoogachtend miste ik nog ff onder je posting Fosters maar hoog achten we je wel, je komt ziet en gaat overwinnen, toch?! Morgen ben je weer een beetje trotser dan je nu al bent en dat gaat beter worden. Mocht je iets willen om eventuele ontgiftingsverschijnselen tegen te gaan: vit. B1, komplex B, yerba maté (googlen) en kruiden theeen, water, sauna en sporten. In willekeurige volgorde;)
  3. pfoeeeiiiii gelukkig Niets toch ff spannend he dat je er niet op wegloopt:D goed zo meis bek op t stuur en weer gaan trappen de wind valt mee vandaag gelukkig nou mensen ik ga te volleyen en hoop dat jullie er net zo'n fijne dag van gaan maken als ik ook ga doen dag:rose:
  4. ik denk ontgifting Niets:D grapje hoor, mag wel ff he
  5. lady jane

    Woorddomino

    waard voelen we ons veel meer naarmate het ADB zijn vordert
  6. oh ok, ik dacht al: ik wil mee!!!!!!!!!!!
  7. waar naartoe Fleur???
  8. Hier datzelfde zootje van één puber the day after:angry:
  9. Eindelijk bijgelezen ook van gisteren toch maar weer ik merkte dat ik Snoepje miste maar die had wel geschreven Snoep, hoe gaat het?? En Irisje, was jij nou ook jarig gisteren? Jij werd ergens door geraakt, maar het werd niet duidelijk waardoor. Je maakte een opmerking over verjaardagsvisite en daar werd niet op ingegaan, kan het zoiets simpels geweest zijn? Virtueel is het nog lastiger inschatten wat er aan miscommunicatie kan ontstaan met een groep mensen, dan in het echt. En dat vind ik al zo'n kluif. gewoon terug blijven komen hoor, er is hier zoveel te halen, voor je, dat datgene wat het kost, het dubbel en dwars waard is. Je doet het voor jezelf uiteindelijk he, net als wij/ik.
  10. lady jane

    Treffende uitspraken

    Een leven zonder boeken is onleefbaar. Erasmus.
  11. Snoepje meld je je ook weer even? please?
  12. Ha Witje, ook vroeg je bed uit, donder??? Hier scheen de zon net nog, nu aan het dichttrekken, weer geen stranddag dus:angry:
  13. Goeiemorgen mensen en Wijfie gefeliciteerd! :musicnote::light::present::musicnote::light::present::musicnote::light::present::musicnote::light::present: maak er een fijne droge dag van
  14. lady jane

    even voorstellen

    Welkom Fosters en ook hier een stiekume drinken schuld en schaamte incluis! Mij is het ook gelukt, van de ene op de andere dag toen ik ADB+forum heb ontdekt. Als je morgen opstaat en bedenkt; ik ga vandaag niet drinken, dan houd je het klein en overzochtelijk en dan meer in het hier en nu blijven. Krijg je trek of ontwenning (vaak meer psychisch dan fysiek) dan kom je op t forum, drinkt wat kruidenthee, veel water en slikt vit.B1 t gaat over en als je je eraan over kunt geven, meestal sneller dan je bang voor bent. Eer zijn hier heel wat ervaringsdeskundigen, geen oordeel, geen schaamte dus. Succes en ik hoop je nog vaak te lezen.
  15. ben dochter aanmoedigen ook volleyverslaafd:D gabs:heart:
  16. Mooi Fleur,
  17. Heleen, leuk dat je me mn hoop ontneemt:D jij dan maar gefelciteerd met je stopbesluit mooi kado voor mijn dochter, ha ha en voor irisje, ook jarig?? dan alsnog van harte meis :light::light::light::light: en als het niet DE dag is, maar alleen je feestje, dan hangen de slingers vast/nog.
  18. lady jane

    Woorddomino

    gauw verandering in brengen dan, je verdient het!
  19. lady jane

    Woorddomino

    zielig idd Aicha, ik hoop dat je wat opknapt; koop maar even een bos bloemen, ga ik ook zo doen voor mezelf.
  20. oei Lilly heb je toch iets fout gedaan:D
  21. lady jane

    Treffende uitspraken

    Om geluk in de liefde te leren kennen moet U, zonder blind te zijn de ogen weten te sluiten. Marcel Achard.
  22. Ik heb ooit v.e. Sur.vriendin geleerd roti-vellen te maken, eens maar nooit meer dus, wat een werk. Maar lekker... Ik weet bijna zeker dat er geen tom.puree in ging, maar heb het ff gegoogled en soms wel toch. Dat is toch typisch Hollands? Ikzelf houd van wat meer kerry erin, en tegenwoordig gebruik in dan ook de Mar. kruidenmix Ras El hanout jaune, zoooo lekker! Ze hebben m nog bij de ldl uit een themaweek. Ik doe die ook bij geb.aard./spekjes/en wokgroenten/knoflook hmmm
  23. Hier ook eindelijk Yvonne, ik sinds maart 13 kg, zit sinds 10 jaar eindelijk onder een overgewichtgrens en voel me er toppie bij. Ik dieet niet echt, snoep best wel, maar sport weer meer, en met meer plezier. Maar let vnl op vet, en de kombi dierlijke vetten/slechte koolhydraten probeer ik te mijden. Word nog eens een matige eter op mn ouwe dag:D:P
  24. ja niwi en onbetaald natuurlijk;) kinderarbeid is het dan niet meer he
  25. goeiemorgen frummers sjonge wat een feli's denk dat ik er nog maar een dochter bijverzin:D, jaartje of 21 ofzo door de pubertijd heen en eentje die haar moeder goed helpt. Maar wel leuk wakker worden zo:rose:
×
×
  • Nieuwe aanmaken...