-
Aantal bijdragen
55.994 -
Geregistreerd
-
Laatst bezocht
-
Gewonnen dagen
355
Soort bijdrage
Profielen
Forums
Kalender
Alles door lady jane geplaatst
-
Voorstellen: Almeria een alcoholiste
discussie antwoordde op een Almeria van lady jane in Wie is wie?
Welkom Almeria, Ik hoop dat velen met jou juist door Amy wakker worden geschud, want we deden er op ons eigen niveau ook aan mee ons lichaam en geest te verpesten. En onze omgeving van tijd tot tijd ook nog. Ik hoop dat je aan dit forum net zoveel steun zult ontlenen als ik heb gedaan en ja natuurlijk ook dat je steun zult geven, want ervaringsdeskundigen als wij zijn hier, waar de een al ver mee is, is de ander nog een beginner bij, en andersom ook weer met dingen, dus nogmaals fijn dat je er bent! -
Vijftien verkoudheden had hij reeds gevat en hij was van alle genezen, uitgezonderd van de eerste; zo gaat het ook met de liefde. Jan Vercammen.
-
goeiemorgen mensen:rose:
-
Slaap lekker mensen! Summer, succes morgen en ga niet in de verdediging; hoor je baas aan en je kunt er altijd op terugkomen, en dat aankondigen, waar het ook over gaat.
-
oei Summer hoor je dat net?
-
Truste wijfie:present:
-
goed zo Luciene jij bent jij uniek! niet de helft van....
-
Luciene, hoe zou het zijn als je die flessen nou gewoon weggeeft aan iemand die er wel mee om kan gaan? Of in bewaring desnoods. Het is toch vd gekke dat jij nu energie besteedt aan iets wat je niet wilt? En je kunt je man om steun vragen i.p.v. te saboteren, klinkt niet aardig zoals ik het nu schrijf, maar wat hij doet vind ik ook niet erg helpend voor je.
-
Ook goeienavond Will, ben nog druk aan het bijlezen maar word er niet vrolijk van. ik doe lekker met het theerondje mee; zoethout met verse gember, jammie.
-
Stel dat het leven wèl zin had en dat wij die zouden weten; dat zou een ware catastrofe zijn. onbekend.
-
Welkom Jeannet, je hebt al meegelezen, dus weet wel ongeveer wat je hier kunt verwachten denk ik. Ik heb vanaf de dag dat ik dit forum ontdekte nooit meer gedronken en ben daar nog elke dag blij om. Net op het strand probeerde iemand me over te halen een glas mee te drinken en toen heb ik verteld dat ik ruim 2 jaar geleden ben gestopt en er niets meer om geef. voorheen durfde ik dat niet en wimpelde alle borrels en feestjes af zonder duidelijk te zijn. dit geeft zo'n goed gevoel, steeds weer een stapje verder. En gewoon accepteren dat de ander dan gaat uitleggen waarom die nog wel drinkt en dat het echt niet zoveel is, nou prima dan zijn we beiden tevreden. Ik woon tegenwoordig ook alleen en ik vind het juist makkelijker zonder, er is geen stress meer, ik hoef niet stiekum meer te doen en zijn en kan steeds meer mezelf van vroeger terugvinden. heb heel wat jaren verspild met teveel drinken en geniet nu dubbel van de jaren dat dat niet meer hoeft. Elk verhaal en mens is anders he, zoek je eigen weg hierin en selecteer hier waar jij wat aan hebt en behoud het goed voor jezelf, dat mag!! Succes!
-
helemaal mee eens en idd fijner om te schrijven dus welkom terug Nien:present:
-
Ik heb wisseldag in mijn B&B ga dus gauw aan het poetsen en verschonen, lekker de was laten wapperen, terwijl jane aan de costa del Noordzee ligt te genieten, slapend rijk wordt en af en toe wat ballen om dat luie lijf wakker te krijgen, wat is het leven toch zwaar soms:D fijne dag mensen!
-
Gewoon zo doorgaan Ivo. dag per dag en soms uur per uur desnoods met je keukenwekker, elke stap is er eentje en in het begin lijken het stapjes die klein zijn maar groot lijken. Het wordt makkelijker de stappen groter, al lijken ze dan weer kleiner, je bent op weg, je hebt medewandelaars hier, en het is een mooi pad om te bewandelen, dat ADB worden. en blijven:heart: welkom hier trouwens, nog bijna vergeten!
-
Goeie zonnige morgen mensen en nog velen te gaan de komende dagen. Woman, ik hoop voor jou dat je ook wat kunt genieten tussen het rouwen en de pijn door. denk veel aan je, voel mijn machteloosheid en vertrouw op je krachten meis.
-
slaap lekker mensen of ervaar en rust uit:lips:
-
Eindelijk bijgelezen Harry, morgen weer komen hier Woman. wat een beproeving en wat ben je een kanjer
-
De dood is niet het doven van het licht, maar het uitblazen van de lamp omdat de dag is aangebroken. Rabindranath Tagore.
-
Woman in mijn hart huil ik mee met je zoveel onrecht!
-
Vrijdag 23 september
discussie antwoordde op een Madelief van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Gaat het weer een beetje lenie? Hier gyrosvlees met broodjes, sla en knoflooksaus à la Jane. en volleybal toe -
vergeten is een vorm van vrijheid. Kahlil Gibran.
-
Vrijdag 23 september
discussie antwoordde op een Madelief van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
maar nu vanuit deze rol weet je dat je niet makkelijk praten hebt he jopie tientallen jaren knokken en nog steeds maken en houden me nederig want morgen kan de situatie andersom zijn -
op dagen dat ik een slaapprobleem ervaar slaap ik prima na even op de fakirmat te liggen.
-
Vrijdag 23 september
discussie antwoordde op een Madelief van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
jammer dat je het zo ziet Spike er is hier veel winst te halen ook voor jou laat gewoon even zakken wat je leest zonder je aangevallen of afgevallen te voelen ik herkende in het stuk van dhen dat ik soms als iets dichtbij me komt, òf onzeker word òf juist er arrogant boven ga staan mijn zoon noemt dat altijd de beste verdediging is de aanval, maar de beste vedediging is denk ik niet de aanval, niet weggaan, maar even afstand en laten zakken en kijken wat er gebeurt als je er op terugkomt bij jezelf. En handelen kan dan altijd nog. -
er zijn 2 soorten dorst; de zondige, die sterke drank wil om de bijbehorende mist, en derhalve nooit geheel kan worden gelest; en de kuise, die met een koud flesje sodawater uit de brand is. Simon Carmiggelt.
