Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    55.996
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    355

Alles door lady jane geplaatst

  1. lady jane

    Nooit meer roken

    Sha, je krijgt in ned. de Champix vergoed mits je bereid bent een groepsprogramma/training te volgen, die erop gespecialiseerd is het geheel een succes te laten worden. Niet verkeerd. lijkt me, je leert er allicht nog wat, wat je misschien ook op snoep- gebied kunt gebruiken. ik denk dat elke verslaving wel overeenkomsten heeft, of misschien niet de verslaving zelf, maar de reden waarom we maar blijven compenseren, troosten, belonen met surrogaatdingen. Als je er tips aan overhoudt, houd ik me aanbevolen:D
  2. als je je bij wie is wie wilt voorstellen dan krijg je daar een speciaal hoekje. succes:present: Ik moet nu naar de tandarts en in de aktie tot laters
  3. Welkom hier Algechiraz, dit kan wel eens een belangrijke stap voor je zijn om hier te komen schrijven. Voor mij persoonlijk was het de ommekeer die ik in mijn uppie al zo vaak probeerde, maar nooit voor elkaar kreeg. dat gun ik jou ook, want je bent nog zoveel méér dan een van drank afhankelijk iemand. Dat weer te herontdekken is zo voedend voor je zelfvertrouwen dat je hopelijk net als ik merkt dat de voordelen van ADB worden ruimschoots opwegen tegen het loslaten van die slechte gewoonte. En wat je uiteindelijk echt kiest; eerst een poosje stoppen is denk ik wel een vereiste om uberhaupt die keus echt te hebben, anders blijf je sjoemelen. Ik neem aan dat je al vaak hebt geprobeerd te minderen?
  4. Joris, bij ons op de sportschool krijgen ze de vacatures niet vervuld het zijn wel hap-snap lessen, misschien dat het daardoor komt, of ze betalen niet goed, kan ook, maar misschien bij jou in de buurt ook eens informeren?
  5. lady jane

    Treffende uitspraken

    Dat wat je uitzonderlijk maakt, zo je dat al bent, is ook dat wat je eenzaam maakt. Lorraine Hansberry.
  6. goeiemorgen frummers. Ik heb me verre gehouden vd discussie rond Spike maar nu moet het me toch van het hart meis, dat ik steeds zelfreflectie mis in jouw berichten. Blijkbaar heb je niet in de gaten dat ook bij de andere frummers, mij in dit geval, gevoelens worden gekwetst. Ik heb oprecht geprobeerd je te steunen en las dat ik niet de enige was, integendeel. Borderliner zijn is geen vrijbrief om te meppen en met woorden te slaan, zonder er ooit op terug te komen. Je hebt veel inzichten Spike, doe daar wat mee. En als je echt journalist bent, dan heb je niet integer gehandeld als je om die reden hier was. Wat ik overigens niet geloof. Maar mijn vertrouwen in jou is wel weg en pb's zal ik naar jou niet meer zenden. Ik vind het niet fijn dat ik dit zo op de draad zet, sorry daarvoor, maar ik blijf ermee rond lopen en wil dit ook graag afsluiten. Ik weet geen andere manier. Als je wilt haal ik het weer weg.
  7. poetsen Joris! en niet de plaat.
  8. slaap lekker mensen:lips:
  9. Oh Jaap, zwijmel zwijmel Ricky Nelson!! jeugdsentiment nog mary-Lou en Travelin man als extraatje nu thnx
  10. Fleur, als je de discipline op kunt brengen zo is het wel een goeie manier om te ontgiften, en misschien kun je dan straks die 4 s avonds 1 voor 1 afbouwen succes kanjer!
  11. jammer Spike en in mijn ogen onnodig. Tina veel sterkte met je vader en dat nog je eerdere ervaring vandaag ik hoop dat je wat rust kunt pakken vannacht
  12. Will?
  13. lady jane

    Treffende uitspraken

    De kinderen van vandaag zijn ook niet meer van gisteren. Leo de Vos
  14. Jemig Ya, dat houd je toch niet voor mogelijk? Ik hoop dat ze haar les geleerd heeft hierna, maar houd mijn hart vast, vooral voor dat dochtertje dus, sjees lgisch dat je het even kwijt moest hoor.
  15. lady jane

    even voorstellen

    Welkom Dientje, ja grappig is dat he, dat je door die eenzame worsteling met drank zo het idee kunt hebben dat je de enige bent. De mensen die er wel hardop over durven praten zijn zeldzaam, of vinden het nog stoer, maar het begint nu eenmaal bij zelf (h)erkennen dat je afhankelijk bent geworden en dat drank eigenlijk je beheerst, ook op de uren dat je nog niet drinkt. Bij mij begon het onbewust pas tegen de tijd dat de supers dichtgingen, maar dan kon ik ook heel impulsief op de fiets springen en fietste desnoods een wijk verder als hij daar langer open was. Ik hield het ook verborgen, dacht ik, maar achteraf denk ik dat de ander ook zichzelf voor de gek hield, want ja het hardop uitspreken, maak je niet meer ongedaan en dan moet je er dus ook wat mee/aan doen. Voor mij betekende dit forum het keerpunt. Ik heb het nooit als vrijblijvend ervaren dat het (maar) virtueel is, er zitten echte mensen met echte problemen die ook echt, net als ik proberen drank de baas te worden. Mij is dat gelukt en velen hier. Om dat zo te houden, blijf ik hier alert. Want het verschil kan één keer weer drinken al zijn en dat probeer ik liever niet uit. Ik hoop dat je hier net zo veel steun en herkenning zult vinden als ik, met goed resultaat ook. Veel succes en tot schrijfs/lezens.
  16. Irisje was hier gister gewoon Bor.
  17. ik maakte wijn Bol dat is geweest gelukkig zo bijzonder was het ook nog niet eens terug naar cake bakken dan maar weer. en nu spinnen anders heb ik die 10 kg er ook zo weer aan dag dag
  18. lady jane

    Woorddomino

    heerlijk s avonds eelt raspen, wat zal ik dat missen!
  19. oh Han bij jij het:D gelukkig, pfff
  20. goeiemorgen mensen enne ma flodder das mijn bijnaam hier thuis welkomhier! ze zeggen dat iedereen een dubbel heeft nietwaar.
  21. Taxi is een goeie therapeut Jaap kan goed spiegelen:D nou echt slapen truste Heintje
  22. lady jane

    Woorddomino

    nagerecht gebruik ik niet vaak, en zoals die suikersoepen NOOIT:o
  23. Prima; goed opletten dan he je leert er veel en hoeft geen tests te doen alleen de praktijk maar na afloop:heart: have fun!
  24. altijd goed voor een glimlach, die Fleur slaap lekker mensen:lips:
  25. Soothe, welkom terug heb je het fijn gehad?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...