Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    56.012
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    356

Alles door lady jane geplaatst

  1. welkom Greeneyes ik hoop dat er snel een maatje voor je zich meldt, want dat is naast het forum zelf een extra steun en toeverlaat. Succes:present:
  2. lady jane

    Treffende uitspraken

    Alleen mensen die het goed hebben lezen thrillers; mensen die in nood verkeren lezen rustige boeken. Godfried Bomans
  3. schort kreeg ik ooit als klassemoeder, mijn eerste en laatste
  4. een uitglijder maakt dat je weer contact krijgt met nederigheid:heart: en naast depressief zijn overmoedig, positief, negatief is nederigheid een mooie deugd vindt mijn persoontje Dus Spike keep humble and grow
  5. Dat bedacht ik ook meteen Tina, maar toch he.
  6. lady jane

    KiloKiller

    Ik wil me ook graag aanmelden Jan. Weegmoment gisteren 72,6 kg. dat is 68 geweest een paar weken terug en dat wordt dus mijn streefgewicht. Persoonlijk let ik ook op vet% want elk % vet teveel staat voor mij ook gelijk aan 1 kg. En dat is nu ook 5% teveel, maar dat houd ikzelf wel bij. Ik wil een stok achter de deur, vandaar het maar eens openbaar zetten. Het gevaar zit erin dat ik weer ga vergelijken en dat werkt averechts, dus ik ga een proefperiode aan voor mezelf voor juli en augustus. Samen kunnen we dit!
  7. lidia, het maakt me triest je te lezen. ergens voelt het dat je nog steeds buiten jezelf zoekt, oorzaken van drinken, niet klikken met hulpverlening/AA, je kinderen niet zien. Je hebt werk afgestoten en dat geeft ruimte. Als je nu eens eerst heel veel tijd voor jezelf(onderzoek) uittrekt en met je drinken echt aan de slag gaat, dan houd je ook weer meer tijd over voor anderen/kinderen en wat je maar wilt. Minderaar kun je jezelf echt niet noemen en dat weet je denk ik wel ook. Lees de normen maar van Tactive en het zal je duidelijk zijn. Als ik jou was zou ik mezelf beschouwen als op weg naar een stopper worden. En als je niet stopt, tja dan gaat je zelfdestructie echt zijn tol eisen. je schrijft dat je gelukkig gezond bent tot nu toe, maar hoe ouder je wordt hoe brozer/kostbaarder je gezondheid je kunt er niet mee blijven spotten. Ik hoop dat ik je niet kwets met deze posting, ik maak me echt zorgen om je. Schrijf vaker hier zou ik zeggen en blijf bij jezelf. (ik voelde me even aangesproken en gekwetst over dat stukje over eerlijk zijn hier). Het heeft weinig zin je met anderen te vergelijken; jij bent de kern van jouw leven.
  8. woorden zijn heel rijk soms en arm als de ander ze niet verstaat zoals ze bedoeld zijn
  9. ha Jaap welkom terug en weer helemaal alert en behulpzaam ook:D:present:
  10. was wel een mooie film he gwen op Ned.2 gekeken jij ook?
  11. ik ga mn vreetbui ook maar eens transformeren in een mooie droon ofzo slaap lekker:lips:
  12. lady jane

    Jaarpact

    ik word een beetje iebel als ik lees dat een kind moet leren verdriet te transformeren. en wij volwassenen onze kwetsuren ook. Juist van kinderen leer ik dat ik verdriet mag voelen, uiten en leven, en dan komt er op het juiste moment vanzelf weer iets anders. Niet omdat het getransformeerd is, maar verwerkt en de natuur nu eenmaal altijd in beweging blijft Wat zijn wij anders dan onderdeel van de natuur? Verder vind ik het een interessante kijk, dat wel.
  13. schaakspel-scoren is gezonder dan met drank of drugs
  14. goedgekeurd worden kopballen wel Co, maar moeilijk mikken/scoren
  15. lady jane

    Jaarpact

    Laten weten dat je niet komt Tine geen uitleg, en als je onverwacht sterk genoeg bent en je gaat toch, is dat een meevaller voor allebei. Geef jezelf rust meis, dan neemt drank minder een centrale plek in in je gedachtenspinsels. Ik heb op dezelfde manier een uitnodiging voor een fam,feest in het najaar afgehouden. nu is de situatie open voor me en kan ik rustig afwachten wat ik tegen die tijd echt wil en kan. hoop dat je hier wat aan hebt. Je gaat zo lekker nu, zou zonde zijn om dat af te breken, toch?
  16. Ja, dat lijkt mij ook Bol, gewoontedieren zijn we he:) Ik ga ff omschakelen en me voorbereiden op fiets/trein/volley fijne dag allemaal
  17. rustdag is voor mij volleyen, dan komt er rust in mijn kop
  18. hier niet, meer op onbestendig en rusteloosheid
  19. hier idem Jen niet van die kip hoor niks open hier en al helemaal geen markt En positief zijn kun je leren zegt men:)
  20. houden we het toch laat:D en 2 zielen één gedachte
  21. opties blijven open hier
  22. goh Harry, telepatisch aan het worden? Deze weegschaal zit zo te dubben om zich aan te melden op de kilokiller, maar ja als ik dan afspraken maak met mezelf moet ik ze ook nakomen, en nu zit ik nog in de sjoemelmodus. Vertoon exact hetzelfde gedrag als met drinken ooit, maar nu met eetbuien, suikers en koffie:(
  23. zo is dat Bol voor die hoest chronisch wordt en er blijvende schade is. Je longen zijn kostbaarder dan zo'n schimmelplek he. Bevalt het boven slapen op zich je wel? Lijkt me ook rustiger dan beneden, maar zelf slaap ik sinds feb. ook op de begane grond en eigenlijk valt het me reuze mee. Gelukkig maar, want ik heb ook geen boven meer.
  24. Punisher ook goed bezig, fijn om te lezen.
  25. lady jane

    voorstellen

    Jacky, ik zie je ingelogd staan, lees je liever dan dat je schrijft? Ik ben nieuwsgierig hoe het gaat met je, na Solutions moet het een hele kluif zijn om het alleen te doen, of is er ook nazorg enzo?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...