-
Aantal bijdragen
56.012 -
Geregistreerd
-
Laatst bezocht
-
Gewonnen dagen
356
Soort bijdrage
Profielen
Forums
Kalender
Alles door lady jane geplaatst
-
Woorddomino, deel II
discussie antwoordde op een lady jane van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
heeft het vast niet, ik schat Harry in als een makkelijke slaper en misschien zelfs wel een snurker:D -
geweldig filmpje Coco
-
Woensdag 27 juni 2012
discussie antwoordde op een Shahire van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Goeiemorgen mensen, ik was net voor jou op jen, en mijn fietsmaatje was een dagje uit met werk; ze waren vergeten mij af te bellen. Niet erg want het miezert en ik moest in de supers zijn pal naast dat huis, dus lekker klaar voor vandaag nu. -
Dinsdag 26 juni 2012
discussie antwoordde op een Runningliesje van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Ik had het ook beter niet kunnen doen die koffie VM uren wakker, hoofdpijn zakte niet en voor het eerst sinds de kaakontstekingen weer een paracetamol genomen. Maar ja, op zo'n moment doe ik wat ik denk dat helpt en ik snakte naar die shot he. klinkt wel bekend zekers? -
Dinsdag 26 juni 2012
discussie antwoordde op een Runningliesje van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
nou ik ben weer "bij" en heb intussen een dubbele portie koffie op 2 boterhammen met ei en spek en 5 rijstewafels met Ardenner boterhamworst, nu maar gauw naar bed voor ik verder ga eten. geen rem en geen bodem helaas, slaap lekker allemaal oat moan:lips: -
Welkom Greeneyes en ja, elke dag is er één nu, dus per dag niet drinken en veel hier komen. Je pakt het goed aan zo te lezen!
-
Dinsdag 26 juni 2012
discussie antwoordde op een Runningliesje van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
truste harry en hoi hoi Von weer:heart: ff bijlezen nog ik heb een heerlijke dag gehad strand en later beachen in Gouda eten en koffie overgeslagen stom stom want ja cafeine-verslaving he dus betaal nu de prijs met giga koppijn. -
Dinsdag 26 juni 2012
discussie antwoordde op een Runningliesje van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Nancy; als je keltische mandala's googlet en dan kleurplaten aanklikt kun je ze zelf printen, er staan hele mooie tussen; je zou ze zelfs kunnen uitvergroten voor je gaat inkleuren, en er later een lijstje omdoen. Zelf maken is ook een optie, maar best moeilijk vind ik zelf. Maar helend om te doen, beiden, kleuren als zelf maken. Nou mn sauna trein is al lang weg, dus het gaat strand worden niks doen is ook iets doen:huh: fijne dag allen -
Woorddomino, deel II
discussie antwoordde op een lady jane van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
lekker is ook hier een uit de hand gelopen verslaving; tijd om die te keren dus -
Dinsdag 26 juni 2012
discussie antwoordde op een Runningliesje van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
heb het goed gwen! -
Dinsdag 26 juni 2012
discussie antwoordde op een Runningliesje van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Bor, kwetsbaar zijn is krachtig zijn het gaat erom wat je ermee doet en niet drinken is de beste daad voor vandaag dus. sterkte en ik hoop dat je vanavond komt vertellen dat je het gelukt is, zowel met de leuke dingen als de minder leuke. -
Dinsdag 26 juni 2012
discussie antwoordde op een Runningliesje van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Honden blijven trouw aan hun baasje harry in alle omstandigheden (helaas) shop till you drop and have fun! -
Dinsdag 26 juni 2012
discussie antwoordde op een Runningliesje van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Najaar prima Tina, hebben we wat om naar uit te kijken enne als ze er dan nog zijn neem ik wel een mooie geranium voor je mee:present: -
Woorddomino, deel II
discussie antwoordde op een lady jane van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
evenwicht ha, je bent n man naar mn hart, zei de Weegschaal:D -
Welkom terug Joris elke dag is goed om opnieuw te beginnen:heart: en deze is daar extra mooi voor.
-
Woorddomino, deel II
discussie antwoordde op een lady jane van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
geven is niet altijd fijner dan ontvangen -
Dinsdag 26 juni 2012
discussie antwoordde op een Runningliesje van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
vergeet de housewarmingparty niet hannah eh tina bedoel ik:D -
Liesjes dagboek
discussie antwoordde op een Runningliesje van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
keep running Liesje! nu mentaal straks weer fysiek -
Dinsdag 26 juni 2012
discussie antwoordde op een Runningliesje van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Ja Han, raar is dat he, soms wil je slecht nieuws gewoon om een kapstok te hebben en omdat je dan gericht iets kan ondernemen. Maar de zon uitbuiten als je kunt, dat helpt bijna altijd, is gratis en je humeur wordt er ook zonniger van. is je zo gegund!!! Neem een voorbeeld aan je zoon:D, die kan prima loslaten blijkbaar, logisch toch, met zo'n zorgzame moeder. Maar mannen kunnen splitsen is mij verteld, vrouwen hebben het lastiger kinderen lijken soms in je botten te zitten. Vandaag met harry naar de konditotrei dan maar -
Dinsdag 26 juni 2012
discussie antwoordde op een Runningliesje van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
goeie zonnige morgen mensen weet nog steeds niet of het strand wordt of sauna, beiden lonken. Maar weinig hier vandaag, dat is zeker. Vonneke welkom terug, heerlijk he zo'n brunch van BelleFleurtje; ik heb mn zelfgebakken croissantjes erbij gezet en vandaag mag je de kilokiller even mijden:rose: -
ik wacht morgen af Frodo en dan heb ik de webcam op t strand gericht in nood sms ik mn volleymaatjes van het strand en ik ben gek op een dagje sauna dus morgen wordt helemaal goed zolang het maar droog is. slaap lekker mensen:lips:
-
ik heb ook geen last van gekibbel gehad en in elke huiskamer valt wel ens een verkeerd of verkeerd begrepen woord of gesprek. Je kunt de wereld niet naar je wensen veranderen lavendel, dus als iets je niet zint, kun je het negeren of scrollen, maar de draad is voor alles en iedereen bedoeld.
-
zo, weer thuis. Frodo ik twijfel nog voor morgen strand of sauna als ik jou lees, zou ik zomaar de keuze kunnen hebben op t strand te gaan genieten. Even afstand nemen hier is belangrijk Frodo en kan een heel goed teken zijn. Even integreren in real life, meer afstand, je realiseren dat minder met drank bezig zijn herstel kan betekenen. En als er iets verandert, nou dan zijn we hier nog gewoon hoor.
-
Woorddomino, deel II
discussie antwoordde op een lady jane van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
vaccinaties heb ik al jaren niet meer hoeven te halen, helaas -
Mooie stap toch jen? Ik begon zo ook een dik jaar geleden en heb bewust mijn wereldje selectief klein gehouden. ik kom ook van heel ver, vind ikzelf en ben daardoor wel mooi in staat geworden om mijn gevoel en intuitie meer te vertrouwen. Kleine stapjes die gestaag gezet kunnen worden kunnen een nieuwe basis vormen. Zo ervaar ik het en zo bevalt het me goed tot nu toe.
