-
Aantal bijdragen
56.027 -
Geregistreerd
-
Laatst bezocht
-
Gewonnen dagen
356
Soort bijdrage
Profielen
Forums
Kalender
Alles door lady jane geplaatst
-
Als ik je zo lees Earde wordt je dag een beetje obsessief rond drank en (niet)drinken opgebouwd. je schreef in het begin: maandag al een jaar niets, dus dat is lekker makkelijk. probeer eens een week of drie helemaal te stoppen dan kun je het drinken even helemaal loslaten en je lichaam ook rust van alcohol geven. Je houdt nu de gedachte in stand dat je lichaam of eigenlijk je hoofd (programma staat vast) er om vraagt, het nodig heeft. Maar misschien klopt dat inmiddels al niet meer? Je realiseert je nu in elk geval dat alcohol in deze hoeveelheden slecht is voor je en dat je lichaam het niet goed verdraagt. hoe zou je lichaam reageren als je eens heel goed ervoor gaat zorgen?
-
Woorddomino, deel II
discussie antwoordde op een lady jane van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
hoort en zegt het voort: iedereen kan door de bedwants tijdens de nachtrust worden gestoord -
Bol ik hoop dat je ermee om kunt gaan wat een toestand weer he. liefs en sterkte meis.
-
als het je echt dwars zit vraag je Jan of je op vrijdagochtend je weegmoment mag hebben, maakt niets uit voor ons en dan blijf je een vast punt hebben. ook al zit het idee in je hoofd, het kan rust geven er wat anders mee om te gaan misschien.
-
Woorddomino, deel II
discussie antwoordde op een lady jane van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
veel te veel uren nog Albert, achter mijn pc dus:D -
wat dacht jij dan dat ik het nog kwam brengen ook?
-
Ja Ietje, ik miste haar ook al in de nacht van 1 maart was ze er voor t laatst.
-
ik heb t al op en ga 1 portie weggeven dus nog 1 over come and get it
-
hier lekkere rendang gemaakt was gister in zo'n toko nou dan weet je het wel voorlopig een midweekje Indische recepten:P
-
dit vraagt om n referendum
-
das lastig klapjes geven dan of is de steel al naar zn mallemoer? veel gebruikt, daar zekers
-
en omdat je zo'n knap clownskoppie had gister
-
dan met een zweepje zeker heer Soothe?
-
Heeeeeeeeeeeeee Nina welkom terug meis:heart:
-
Een heel verhaal Wim, en een warm welkom voor jou op dit forum! Mijn ervaring met mensen met Asperger is dat zodra de acceptatie er is, de uitermate talentvolle eigenschappen die men bezit ook weer tot zijn recht kunnen komen. Door goed om te gaan met je verslavingen, de inzichten bewust te maken en te houden, biedt gelukkig goed mogelijkheden. Fijn je erbvij te hebben op ons forum en veel succes in je nieuwe woonsituatie:present:
-
hello en goodbye dan weer Erik, topperd! en nu de zon in:rose:
-
Rapi, soms houd je vocht vast, of is er net wat vet omgezet in zwaardere spieren. Het is maar een momentopname joh, je komt echt niet aan van wat pinda's als het bij een normale portie blijft. Als je net als ik, hele zakken wegwerkt, ja dat is om moeilijkheden vargen op de weegschaal. Je zit hardstikke op schema meis, ik ben er jaloers op. Vooral op je discipline.
-
Hoi hoi frummers. Vanmorgen de wekker ingedrukt en weer in slaap gevallen. Zonder ontbijt en erger: zonder koffie naar de sportschool om te spinnen. ff in de verleiding het maar over te slaan, maar ik ben in training voor een spinnathon en wil persé meedoen voor de volle hap, dus ja.... En de zon scheen zo lekker dat ik per ongeluk mijn winterjas thuiusliet en in een fleece vest de deur uitvloog. Dat heb ik geweten, wat een koude wind nog zeg. Maar de calorietjes zijn verbrand, de sauna erna was lekker warm en het was een gezellig kluppie vrouwen dus we bleven er lekker lang in. Het luie zweet was er toen wel uit. Nu staat er een heerlijke rendang te pruttelen en mijn hele huisje ruikt verukkelijk nu. En straks mijn rondje bieb en boodschappen maar met de goed jas aan weer doen. Truitje je bent een stopper hoor, niet was. Vallen en opstaan, wet je wel:present: Travel:heart: ook gewoon weer op reis gaan he, het gaat je lukken hoor.
-
Woorddomino, deel II
discussie antwoordde op een lady jane van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
huizenjachten hoef ik voorlopig niet meer te houden; ik zit hier best zo. -
Welkom Christian, ik denk dat je nog jong bent, en dan is het lastig misschien om bij jezelf te blijven in drinkend gezelschap. Maar het is ook erg schrikken als je uitval krijgt. Misschien iets neurologisch? Verontrustend in elk geval dus houd het in de gaten en ga ermee naar de arts. Beter er te snel bij dan te laat. Het leven hoeft niet saaier te worden, want de dingen die je doet ervaar je vaak intenser zonder drank. Er worden geen emoties meer afgevlakt en dus ook de leuke dingen ervaar je weer echter. Maar niet zijn als de meesten, zeker in de kroeg, dat zal ff oefenen worden. Hopelijk gaat dat wat je ervoor terugkrijgt zwaarder wegen. Succes!
-
bedankt mensen ik was het helemaal vergeten vandaag na alle commotie van gisteren weer. En ja hier gaat het toch om, ik ben nog steeds blij niet te drinken. maar zou het liefst in jaren gaan denken hoor. ik zit in mijn 4e jaar, zoiets.
-
Marika, sterkte meis, en welterusten frummers:lips:
-
Originally posted by: gula Marika, laat je niet door Haddock weerhouden die komt om in zijn eigen gal blijkbaar Misschien een voorbeeld van iemand die je niet wilt vertrouwen? Sommige mensen die hier schrijven zijn niet zo nobel weet je, maken niet waar wat ze pretenderen te zijn. Ik ben een aantal zaken kwijt die met een simpele postzegel op te lossen zijn, zoals mijn meest favoriete cd van Ross Daly, mijn tekenstift, cd van Touré Kounda. Klinkt onbenullig misschien, maar ik vertrouw niemand meer. Een harde les. Denk aan jezelf vrouw, handel nu. Of morgen, maandag ja. Zet iets in gang, maak contact met hulpverlening. Blijven schrijven kan ook. Soms moet je filteren maar dat leer je wel. Je las voor mij als iemand die erg hard voor zichzelf is, kun je dat omdraaien in iemand die voor zichzelf gaat zorgen? quote> Gula, schaam je je niet Marika opstoken om je eigen gelijk te halen? Kun je nu echt de problemen van Marika niet scheiden van wat jij met Jopie hebt gehad en waar jij heel wantrouwig uit bent gekomen? Ik mag niets oprakelen, maar je doet het zelf keer op keer heel sneaky door geen namen te noemen maar je stort steeds een hele put gal over ons forum. Je hebt vanavond al een paar keer toegezegd weg te gaan hier maar kan duidelijk niet wegkomen, weet je nog dat je vorige week Jopie beschuldigde van forumverslaving? en niet alleen haar. Ik stop met meedoen aan deze forumvervuiling maar vind het in en intriest
-
slaap lekkel Mupseflups:lips:
-
Marike, je kunt een afspraak maken met de woningbouwvereniging. inschrijven kan via internet. Daar kun je vragen wat je moet doen om een urgentieverklaring te verkrijgen. Zij zijn wel wat gewend en er zijn vaak noodwoningen. In ouderenkomplexen is veel leegstand gek genoeg, en daar worden mensen met urgentie ingezet, maar ook mensen met een indicatie voor beschermd wonen. Er is echt wel iets te vinden, zeker in drenthe lijkt me zo. Succes meis, en wat we al eerder schreven stapje voor stapje.
