-
Aantal bijdragen
56.027 -
Geregistreerd
-
Laatst bezocht
-
Gewonnen dagen
356
Soort bijdrage
Profielen
Forums
Kalender
Alles door lady jane geplaatst
-
woensdag 27 februari 2013
discussie antwoordde op een Jen van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Ik neem mijn boek en slaapmutsje ook mee (melk en anijs) sloppel:lips: -
woensdag 27 februari 2013
discussie antwoordde op een Jen van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Nou jaap misschien slaap je er goed op en anders onder je kussen leggen dan slaap je er toch goed op truste -
woensdag 27 februari 2013
discussie antwoordde op een Jen van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Hier maar weer doorlopen dan Sieraad liefst niet meer vallen al die littekens die dat oplevert t is genoeg nu, wat jij? -
Marcel, een half jaar< klasse!!! Dinah; heb je nog taart over? Marc, ik hoop toch zo dat jij ook jubileert vandaag, laat je even wat weten?
-
Woorddomino, deel II
discussie antwoordde op een lady jane van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Hollandische sieraad ga eens gauw naar de dagdraad;) -
Woorddomino, deel II
discussie antwoordde op een lady jane van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
langstlevende frummer, ra ra wie wordt dat? -
of: gewogen en te licht bevonden:D ik zag je er op 10 feb. voor het laatst opstaan ietefiet wel wekelijks doorgeven dus he dan blijft jan ook wel bij de les
-
Hersengymnastiek en zelfspot!!!!
discussie antwoordde op een Taurus65 van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
zoethoudertje -
Woorddomino, deel II
discussie antwoordde op een lady jane van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
kunsie haar naam ge-/misbruiken door met de belastingen te vergelijken gaat dan ook wel wat erg weit -
De PIJN van TELEURSTELLINGEN
discussie antwoordde op een irunalone van lady jane in Thema's rondom alcohol
Ira, het lijkt mij dat je dingen op een hoop gooit. teleurstellingen hebben in mijn optiek te maken met verwachtingen waaraan niet voldaan is/wordt. Bij zo'n sollicitatie is het dus teleurstellend als je niet wordt aangenomen. Bij de mensen die overleden, had je waarschijnlijk geen verwachtingen. Hun dood is schokkend geweest en je voelde verdriet, rouw. Zoiets heeft tijd van verwerken nodig. Teleurstelling ook, maar anders. Ikzelf voel bij verlies door dood of ziekte machteloosheid. Bij een mislukte sollicitatie heb ik iets te doen. Misschien met mijn ego; misschien met inzichten verwerven wat ik anders of beter jad kunnen doen om de baan te krijgen; en me voorbereiden op doorgaan met solliciteren. Het mislukken van je studie door foute info was een grote teleurstelling voor je. Je hebt die kennelijk niet kunnen verwerken en verviel in oud gedrag, snijden. Het snijden zal de pijn tijdelijk hebben afgeleid en was fysiek misschien zo nodig voor je om weer echt te kunnen voelen. maar uiteindelijk verandert ook snijden niets aan je teleurstelling vd studie. Maar eigenlijk heeft drank niets te maken met bovenstaande dingen. Drank kan even iets onderdrukken of versterken, net als snijden. Maar beiden lossen niet op. Onder beiden ligt iets veel wezenlijkers op de loer en zolang je daar niet uit komt, blijven beiden een gevaar vormen voor je. Hoe kun jij leren voelen en aanvaarden. Hoe kun jij jezelf de moeite waard blijven (of gaan) vinden, ondanks tegenslagen. Hoe kun je sterker worden aan tegenslagen. Hoe kun jij leren verduren dat ziekte en dood jou mensen ontnemen en hoe kun je doorgaan op een eervolle manier, zodat je ook de doden eer kunt betonen. Moelijke vragen waar niet zo maar een antwoord op is. Ik gun je zo dat je hier verder mee komt meis. Jij hoeft niet je lijf te beschadigen; je ziel en hart zijn al genoeg beschadigd; ik hoop dat je je meer op herstellen kunt richten. -
Wie missen we al een tijdje?
discussie antwoordde op een smart van lady jane in Thema's rondom alcohol
Succes dan Erik en ik hoop dat je goed gaat verder:present: -
woensdag 27 februari 2013
discussie antwoordde op een Jen van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
ben fietsen! (Dinah mèt slagroom graag enne een lekker bolletje roomijs) -
niet gewichtig genoeg?
-
Woorddomino, deel II
discussie antwoordde op een lady jane van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
ridiculous, en toch aanstekelijk kennelijk -
Hoe kon dat dan toch gebeuren Dune?
-
Har en Fofies alweer een slinger verdiend wat gaan die maanden toch snel; :musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light:
-
Woorddomino, deel II
discussie antwoordde op een lady jane van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
taal wakkert herinneringen op bij mij aan mijn jeugd in Australie; maar mijn kids doen het ook en bij hen is het filmtaal, pc-taal of gewoon stoer -
woensdag 27 februari 2013
discussie antwoordde op een Jen van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Goeiemorgen mensen en ja voor onze kanjer Dinah: :heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart: :heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart: ik ben straks te fietsen, dus als je mijn taart even afgedekt in de koelkast zet; héél graag. Ik neem nu een bammetje minder dan heb ik straks lekkere trek te over. hele fijne dag meis. -
Woorddomino, deel II
discussie antwoordde op een lady jane van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
eraan komen ook de kilo's, hogere temperaturen en volgende dominostenen -
Dinsdag 26 februari 2013
discussie antwoordde op een rip Queenie van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
me too nighty night night:lips: -
Tuurlijk, Maar zoals velen hier zijn wij meesters in sjoemelen. In de training krijg je individuele feedback en leer je discipline aan om in je eigen belang eerlijk te zijn. Mij scheelde het enorm vergeleken bij al mijn eigen eenzame pogingen om te stoppen/minderen. En vooral het forum houdt me nog steeds alert. zie je straks wel op de dagdraad
-
Dinsdag 26 februari 2013
discussie antwoordde op een rip Queenie van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
Harjet je hoort er echt bij zodra je kunt slingeren hoor en niet meer van dronken zijn. emo's tikken en blauw maken met shift+pijltje rechts; dan ctrl +c en dan ctrl + v achterin is een zandbak waar je lekker kunt oefenen; veel plezier bij werking forum dus. -
Dinsdag 26 februari 2013
discussie antwoordde op een rip Queenie van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
MarQ gefeliciteerd; om zeg 11 uur, taart? hang ik de slingers ff voor je op. :rose::light::musicnote::rose::light::musicnote::rose::light::musicnote::rose::light: :rose::light::musicnote::rose::light::musicnote::rose::light::musicnote::rose::light: :rose::light::musicnote::rose::light::musicnote::rose::light::musicnote::rose::light: -
Romualdus en Dune gefeliciteerd en dat er nog vele maandjes bijkomen
-
Woorddomino, deel II
discussie antwoordde op een lady jane van lady jane in Ditjes, datjes & dagdraad
komt te paard hopelijk en gaat te voet, of liever nog kruipend over in de zomer:rose:
