Spring naar bijdragen

rapilos

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    16.969
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    45

Alles door rapilos geplaatst

  1. Goedenavond allen Weer drukke werkdag gehad Morgen dagje treinen naar Groningen Nog nooit geweest Samen met vriend, broodje mee in de trein Hele zaterdag op de volkstuin geweest Zoo leuk ! Bor sterkte Wat rot voor je Is het al ietsje beter nu Morgen naar de dokter hoor !
  2. rapilos

    Dinsdag 26 februari

    Ja Lars dat is het leukste van alles he
  3. rapilos

    Dinsdag 26 februari

    Volgens mij, best goed voor een mens
  4. rapilos

    Dinsdag 26 februari

    Hier helemaal rozig Van 12.00 tot 16.00 op de volkstuin gezeten Buxushaagjes geplant, gemest, geschoffeld en water uit de sloot gegeven Ik en back tot the basics
  5. rapilos

    KiloKiller

    Yvonne, alweer vergeten ! Misschien wil je me voorlopig van de lijst halen, want merk, dat ik het nu al een paar keer vergeten ben door te geven. Mocht ik weer fanatiek gaan lijnen, dan kom ik graag weer terug Heel veel dank, voor het steeds zo trouw bijhouden van de lijst
  6. rapilos

    Do 21 feb 2019

    Goedemorgen allemaal Even een tussenuurtje, want moest vanochtend al om 7.00 beginnen, dus 5.45 opgestaan Veel te vroeg, want heb nu weer slaap , en moet nog een lange, lange dag Enfin, die komt ook wel weer om Heb even een bakkie thee genomen Yvonne (nog te vroeg voor koffie)
  7. Helemaal waar Lars Nog steeds in love inderdaad, alweer ruim een jaar nu Nog steeds heel erg happy de peppy Heb al heel veel groenten om te zaaien, en ja kopje koffie of thee in de tuin Helemaal gezellig Eerst de rimboe daar nog eventjes opruimen
  8. Zo, even een berichtje van mij Want..druk, druk (vertel een wat nieuws ) Net terug van de volkstuin Ja,ja sinds zaterdag zijn we in het bezit van een heuse volkstuin Een stuk omgespitte grond met een schuurtje, wat straks een huisje moet worden |Kasje erbij, waar ik uren mee bezig ben geweest om het schoon te maken, want je kon er niet meer doorheen kijken van de aanslag Dus nog meer werk, dat wel, maar heel erg leuk en de hele dag buiten En daar mijn huis eindelijk helemaal opgeknapt is, moet ik toch wat om handen hebben he, buiten mij werk om
  9. rapilos

    KiloKiller

    71.5
  10. rapilos

    KiloKiller

    70.9 Gelukkig, de knop is weer om Nu gewoon volhouden, met gezond leven
  11. Goedemorgen allemaal, Vrije dag vandaag, dus kapper besproken voor vanmiddag, kan ik onderweg meteen mijn auto laten wassen Straks naar de fietsenmaker, want computertje van de fiets doet raar Licht blijft branden, en soms wil die ineens niet meer uit Ook de trapondersteuning valt af en toe uit Pfff, zo,n hekel he, als dingen niet werken Maar ja, fiets is denk ik al 17 jaar oud of zo En een nieuwe, kost zo belachelijk veel
  12. rapilos

    KiloKiller

    71.7
  13. rapilos

    29 januari 2019

    Ach Bor, ik denk niet dat je de boel draaiende kan houden door veel te roken en te drinken Maar dat weet je zelf ook vast wel Sterkte !
  14. rapilos

    29 januari 2019

    En morgen alweer minder treinen op het spoor, want er worden 3 sneeuwvlokken verwacht
  15. rapilos

    29 januari 2019

    Goed zo spirit Fijn om te horen Houden zo Hier vrij gehad vandaag Wat is dat toch heerlijk Echt een keuteldagje gehad en gedaan waar ik zin in had; Lekker 3 wassen gedraaid, fontijn en douchebak ontstopt Koffiezetapparaat en waterkoker ontkalkt Iemand gebeld, wat ik al heel lang wilde doen Naar dorp gelopen en nuttige dingen gekocht Mails beantwoord Kortom, voldaan gevoel nu
  16. rapilos

    KiloKiller

    70.9 (alweer )
  17. Goedemorgen allemaal, Hier inmiddels een witte wereld
  18. rapilos

    Maandag 21 januari

    Goedemorgen allemaal Even snel, voordat ik naar werk ga Gisteren 10 km gelopen, weer volkstuinen bekeken en in de middag en avond een verjaardag met heerlijk eten Leven is best goed zo
  19. rapilos

    KiloKiller

    70.9 Sorry Yvonne, veel te laat
  20. Ha, ha nog 1 minuut Lars Ik zeg gedag Lees jullie morgen wel ( goed nummer trouwens nu )
  21. Lekker Jane Ik neem een olijfje Kom alleen maar even gedag zeggen hoor, want mezelf beloofd, dat ik na negen uur niet meer op mijn foontje Koekeloerekrijg ik vierkante ogen van
  22. Een ei hoort erbij
  23. Ik wil allebei Jane Gezond EN oud, maar ja, voor weinigen weg gelegd denk ik
  24. Koh, Jopie en Lars en Jannigje Een zonnetje voor jullie
  25. Een hele goede morgen allemaal, Heerlijk een ochtend vrij Gisteren naar de sauna geweest Heerlijk ontspannend, lekker wat gegeten en gedronken daar ook. Wat is het leven toch slecht he Jane, Succes vanmiddag, wat worden mensen toch oud he tegenwoordig
×
×
  • Nieuwe aanmaken...