Spring naar bijdragen

bolletje

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    42.897
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    98

Alles door bolletje geplaatst

  1. Maar kun je er niet even over praten zodat je toch iets kwijt raakt Kunsie of is dat nu te moeilijk?
  2. Lieve Aicha je hoeft je toch niet te verontschuldigen voor iets wat juist zo goed is, dat je doet, praten over je verdriet en bezorgdheid over je broer. Gooi het er maar uit en schrijf maar en maak je niet bezorgd over dat je nog niets gelezen hebt. Wat erg voor je dat je zo in onzekerheid moet leven, ook voor je broer. Ik hoop dat ze er heel gauw iets aan gaan doen zodat hij gauw weer op gaat knappen
  3. Och misschien wilde ik gisteren wel teveel Akkie. Ze heeft zoveel indrukken opgedaan. Maar goed ikzelf ben vannacht ook op de bank gaan liggen, het hoesten in de slaapkamer vanwege de schimmel was niet te harden. Morgen maar eens bellen naar die persoon om er wat vaart achter te zetten. Maar Mo doet het goed hoor, ze heeft alleen de vissen in mijn binnenvijver geaaid en dat is duidelijk te zien. Jammer want ik ben zo trots op die sluierstaarten. Als ik haar dan een standje geef, dan trekt ze haar bovenlipje op, net of ze lacht. Doen wel meer honden, ja en dan kan ik niet meer kwaad zijn hé? Das vette pech hebben Dylan. Ga je nu, als je auto gemaakt is, toch weer richting moeder? Of zit dat er dan niet meer in?
  4. Dylan hoe is het? Lukt het de Paasdagen een beetje goed door te komen?
  5. O oké Aicha ik hoop dat er heel gauw duidelijkheid is, dan weet hij en jij tenminste waar jullie aan toe zijn, want als je niets weet ga je toch meestal het ergste denken. Sterkte meisie. Wijfie ik heb het gevoel bij jou dat je deze keer echt sterk bent en niet gaat toegeven aan de trek. En ik ken het maar al te goed, klagen over ziek zijn. Maar ze moeten het ook kwijt en dan ben jij degene die het dichtst bij staat. Bloed bij de ontlasting kan ook een griep zijn hoor, of een bloedvaatje dat gesproken is.
  6. ik kan me heel goed voorstellen dat je je grote zorgen maakt om je broer Aicha. Zeker zolang je niet weet wat er aan de hand is. Kan je niet rechtstreeks een afspraak maken met zijn huisarts en een verwijzing vragen naar een darmspecialist? Als je zelf actief bent in een situatie heb je niet het gevoel dat je aan de zijlijn staat en maar af moet wachten tot er eens iets gebeurd.
  7. Heel goed Desi:present: Ik heb hem ook weer geslikt.
  8. Nee hoor Tatum alles is nog heel. Alleen wat planten uit het binnenvijvertje onder de trap, maar verder is alles nog goed. Ja overal liggen speeltjes. Ze verzamelt alles.
  9. Nee hoor Aichi je bent niet knettergek, ik heb dat ook gedaan. Dat heet verslaving, je doet alles voor drank, desnoods uren lopen en niet zeker weten of je drank krijgt. Goh wat erg voor je broer, ik hoop dat ze er achter komen waarom hij zo afvalt.
  10. Ja Nien dat was het inderdaad. Mo is een lief maar heel druk hondje. Dat is Puck helemaal niet gewend. Verder heeft ze bak nijd maar dat gaat wel weg als ze wat dikker is. Ik zie heel vaak dat die kleine hondjes toch wel erg slank zijn. Zij is ook niet dikker dan mijn pols. Zo was Puck ook toen ik haar kreeg. Ikzelf vind het prettiger dat ik een hondje vast houd dat lekker stevig aan voelt, dus ga ik ze lekker verwennen. Gisterenavond hadden ze even wat ruzie omdat Mo toch dominant is. Heb ze maar laten gaan want dat moet toch onderling geregeld worden. Verder is ze veel drukker, wil alles zien en reageert overal op door te blaffen. Puck is veeeeeel rustiger. Maar Mo moet alles nog onderzoeken en vind de katten maar rare wezens die helemaal niet mee spelen. Ben heel benieuwd hoe het vannacht met Lenie en haar hondje gegaan is.
  11. Goeie morgen paashazen, Poeh, slecht geslapen. Mo veel aan het blaffen vannacht. Ze is niet gewend om in bed te liggen en is toen maar weer naar de huiskamer verhuisd. Daar heeft ze veel geblaft, en ik ook. Wat heb ik weer liggen hoesten zeg. Dacht dat dit door die verkoudheid was maar nee hoor, weer schimmel in de douche. Wat zal ik blij zijn als dat volgende maand veranderd, dit is zo geen doen. Maar goed we gaan lachend de dag starten.
  12. Nou Sowhat er werd net even gevochten, maar dat laat ik gewoon gebeuren. Grijp ik in wordt de hierarchie niet bepaald, en het was veel blaffen maar voor de rest was het niet veel van betekenis. Ik ga zo proberen om met de dames het bed in te duiken en maar kijken of ik morgenvroeg al m'n tenen nog heb. Trusten allemaal en tot morgen weer.
  13. Soms kan het zo'n obsessie worden Madeleine dat je inderdaad nergens anders meer aan kan denken. Er zijn echter hele goeie behandelmethodes die je daar bij kunnen helpen. Heb je daar wel eens aan gedacht of heb je al zo'n behandeling gehad? Vaak kunnen ze met hypnose heeeeeel veel bereiken.
  14. Ha das fijn Lenie dat jou moppie er ook is. Nu nog een beetje wennen aan de nieuwe omgeving en dan genieten. Madeleine jijzelf vind jouw probleem dom, niet anderen. Ja de dag van jouw geboorte is tevens de weg naar de dood. Ben je daar misschien erg bang voor? En geloof je in een leven hierna of zeg je, doe mij maar een drankje dan hoef ik daar niet over te denken. Weet je meis, we kunnen dat verouderingsproces niet stoppen. Alles wat in het universum is ontstaat en verdwijnt wij ook. Akelige gedachte hé? maar het is niet anders, daar moeten we allemaal aan.
  15. Ja Akkie, maar daar staat de chihuahua om bekend. Ze vinden dieren als ze klein zijn niet eng. Maatje was hier met z'n N. Foundlander maar dat was voor haar nog schrikken.
  16. Ja fijn het Tatum, ik ben echt zo ontzettend blij voor Puck. Dank je Jane, ik kan nu al na een uurtje zo genieten van de taal van de honden.
  17. Mensen Modjo is er en wat een pret, ze spelen al gelijk met elkaar. Niets van grommen, aan elkaar wennen, nee gelijk dikke pret hier. Goh wat is dat een leuk gezicht. Hier heb ik het voor gedaan, rennen in huis samen met Puck. Ik vind ze wel wat mager dus daar gaan we aan werken, en verder heeft ze inderdaad een flinke onderbijt maar ze kan gewoon eten dus dat is het belangrijkste. En ze heeft een hele mooie draf zeg maar. Ze loopt net als een paard in uitgestrekte draf. Gooit die pootjes heel hoog op en ver vooruit. Heerlijk om dit te zien en ik ben gelukkig.
  18. Gelukkig wordt het al wat minder Kate. Heb vannacht een kapot gesneden ui bij m'n hoofdkussen gelegd, en het helpt echt. Vandaag veel citroensap met honing gedronken. O Leen jij wat pijn in je buik, bij mij beginnen nu ook wat kriebeltjes te komen. Nog 1 uur en 3 kwartier. Poeh.
  19. Ze wordt tegen vergoeding gebracht. Das eigenlijk wel zo fijn.
  20. Het zonnetje komt eraan Jane. Heb hem besteld, hij zou in de loop van de dag even bij je aankomen. Ben je thuis vandaag?
  21. bolletje

    Hobby draadje

    Goeie morgen Daan, Heel goed dat je je al gelijk richt op dingen die je in de plaats van drinken kunt doen en waar je ook voldoening van kunt krijgen. Echter W. of W. zou een nieuwe verslaving teweeg kunnen brengen, en je moet daar toch altijd, als verslaafde voor oppassen. Er zijn aan dit spel al verschillende mensen dood gegaan gewoon omdat ze niet meer sliepen en een hele week achter de comp. zaten. Verder wens ik je heel erg veel suc6. We doen het samen hier.
  22. R.Q. Ja joh??? Nou ik ben niet echt zenuwachtig maar meer gelukkig dat ik eindelijk gevonden heb waar ik al lang naar op zoek ben. Ga jij vandaag nog iets leuks doen? En bij Lenie zou vandaag toch ook een nieuw huisgenootje komen? Hoop dat ze ook iets laat horen.
  23. Het is een teefje Aich. Die mensen hebben haar gekocht om mee te fokken maar omdat ze een onderbeet heeft, daar niet goed voor. Slaat over op de jongen. Och en mij maakt het niets uit, het gaat mij om een maatje voor Puck. Hoop dat die twee elkaar liggen, dan is het voor mij allang goed. Ze is wel erg mooi getekend De linkerkant is hetzelfde als de rechterkant.
  24. Weekpact 1-4-2013. Joris. Bol.
  25. Ja Aicha ik ga haar Modjo noemen, ik vind Zenda niet zo leuk. Zelda wel, want dat is een van mijn favoriete games. Maar zoals het hier altijd gaat, namen veranderen nog wel eens in het begin.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...