-
Aantal bijdragen
42.899 -
Geregistreerd
-
Laatst bezocht
-
Gewonnen dagen
98
Soort bijdrage
Profielen
Forums
Kalender
Alles door bolletje geplaatst
-
Budgetkoken voor forummers met weinig geld
discussie antwoordde op een AlbertRemmo van bolletje in Tips en adviezen
Gevulde eieren Een aantal eieren. Op 6 eieren 1 klein uitje gebruiken. Mayo. Wat peper. Zwitserse strooikaas ( Een geel kartonnen potje) Kook de eieren hard, en snijd intussen de ui fijn. Als de eieren klaar zijn, pellen, door midden snijden en de eierdooier er voorzichtig uit halen. Is het kuiltje te klein dan maak je met een theelepeltje het kuiltje voorzichtig groter. Dit mag je ook bij het vulsel doen. Snijd aan de onderkant het eiwit wat recht door er gewoon een klein stukje vanaf te halen. Zo kun je de eieren rechtop laten staan. Meng dan de ingrediënten door elkaar vul de eieren met het prutje. Je mag best veel strooikaas gebruiken hoor, dat maakt het alleen lekkerder. En maak het geheel af met een blaadje munt of strooi er een beetje paprikapoeder over. Wat ook heel leuk is is om een rode paprika in hele kleine blokjes te snijden en die er overheen te strooien. Dit mengsel kan ook gebruikt worden om Gevulde tomaten te maken. Smakelijk. Zijn er nog vragen stel ze gerust hoor. -
Budgetkoken voor forummers met weinig geld
discussie antwoordde op een AlbertRemmo van bolletje in Tips en adviezen
Eiersalade 6 eieren. 1 tube Zaanse mayo. 1 ui. 1 scheutje maggi. Eventueel een beetje kerrie, en of peper Kook de eieren hard en maak ze fijn. Dan de ui heel fijn snijden en die er doorheen doen. Een klein beetje kerrie, wat peper, een scheutje maggi en op het laatst de mayo erdoor. Dan alles goed door elkaar doen, bewaar het een paar uur in de koelkast. -
Budgetkoken voor forummers met weinig geld
discussie antwoordde op een AlbertRemmo van bolletje in Tips en adviezen
Knoflookboter. 1 pakje roomboter. Twee grote tenen knoflook. 1 scheutje maggi. Bieslook. Laat de boter wat zacht worden, snijd de knoflook heel fijn. Snijd de bieslook ook heel fijn en doe dit samen met de maggi door de boter. Flink prakken zodat het er helemaal doorheen zit, en dan maar smullen. -
Vragen en verhalen over je huisdieren.
discussie antwoordde op een bolletje van bolletje in Tips en adviezen
Originally posted by: Sowhat Aangeboden 2 chiwafwafs mogen apart wegquote> Hé???????????????? -
pactdraadje voor baclofen, Refusal en Antabusgebruikers
discussie antwoordde op een bolletje van bolletje in Thema's rondom alcohol
R.L. je kan hier ook dingen plaatsen hoor die horen daar thuis waar jij ze het liefst wil plaatsen. Hier zit ie er ook weer in. -
Goeie morgen lieve kanjers, Met een heerlijk gevoel ben ik gisterenavond mijn bed in gedoken. Goh wat heb ik geslapen zeg. Nu weer het gewone ritme weer oppikken.
-
Hoi Lya, Er is ook niets mis mee dat je nu met een rotgevoel zit, er zijn wat nare dingen gebeurd en dat moet je nu verwerken. Nu je niet meer drinkt, voel je de dingen harder aan dan wanneer je wel gedronken zou hebben. Je slaat het dan toch op en drukt het vervolgens weg nu ben je je bewust wat er is gebeurd en kan het verwerken. Rot maar wel goed voor je.
-
Zaterdag 3 augustus 2013
discussie antwoordde op een Yvonne van bolletje in Ditjes, datjes & dagdraad
Wijfie P.B. -
Zaterdag 3 augustus 2013
discussie antwoordde op een Yvonne van bolletje in Ditjes, datjes & dagdraad
Er gaat niets meer mis Rapi zeker weten. O wat lekker voor je dat je maandag en dinsdag vrij bent. Ga je iets leuks doen of wordt het poetsen thuis? Kan ook leuk zijn hoor. -
Zaterdag 3 augustus 2013
discussie antwoordde op een Yvonne van bolletje in Ditjes, datjes & dagdraad
Ja hoor die staat op z'n plek en ik kan de was weer doen. Mmmm worteltjes lekker. Ja het is voor mij misschien wel makkelijker maar ook ik kan vallen, maar we moeten er van uit gaan dat we deze klus samen klaren hé. Moet je het hele weekend werken of heb je ook een dagje vrij? -
Zaterdag 3 augustus 2013
discussie antwoordde op een Yvonne van bolletje in Ditjes, datjes & dagdraad
Rapi. hoe is ie? O ik verheug me er zo op als we over twee maanden kunnen zeggen "we zijn allebei droog gebleven". Ik heb het al hier op een briefje gezet. De datum van de start. -
Ja hoor Wijfie het bed is gespreid hiero. Is heel goed voor je dat je er eens ff uit bent meis. Ik gun het je van harte.
-
Nien jij alleen weet hoe het allemaal zit, niemand anders, dus als jij niet gedronken hebt, dan is dat zo. Mits je natuurlijk eerlijk bent. Van de andere kant denk ik, en dat heb ik hier toen ook bij de meeting gezegd als je echt adb. bent, moet die paar uur zonder drank, niets uit maken. Dat moet je makkelijk af kunnen ondanks dat iets erg gezellig is. Er zijn mensen die er gewoon nog heel gevoelig voor zijn, en er moeilijk tegen kunnen als iemand naar drank ruikt.
-
Zaterdag 3 augustus 2013
discussie antwoordde op een Yvonne van bolletje in Ditjes, datjes & dagdraad
Aha dat dacht ik al Geert. Hij is al vaker op t.v. geweest omdat hij juist zo ontzettend goed is in het maken van klokken. En hij maakt niet zo maar klokken maar ze komen van overal zelfs het buitenland om ze door hem te laten repareren. Hé maar wat leuk dat je hem gezien hebt. -
WEEKPACT VOOR KANJERS
discussie antwoordde op een bolletje van bolletje in Ditjes, datjes & dagdraad
Ik maak deze keer wat vroeger het weekpact want morgen vergeet ik het misschien. weekpact 5-8-2013 Bolletje. -
Zaterdag 3 augustus 2013
discussie antwoordde op een Yvonne van bolletje in Ditjes, datjes & dagdraad
Hot. je lekker laten verwennen door de kapper. -
Zaterdag 3 augustus 2013
discussie antwoordde op een Yvonne van bolletje in Ditjes, datjes & dagdraad
Wijfie en een ventilator naast hem zetten? Dan heeft hij het niet zo warm. En trekt hij s'avonds z'n winterkleren wel uit als ie naar bed gaat? -
Taat proficiat meid.
-
Zaterdag 3 augustus 2013
discussie antwoordde op een Yvonne van bolletje in Ditjes, datjes & dagdraad
O Geert dat heb ik niet gezien maar hoogstwaarschijnlijk is dat Gerard. Was het een klokkenmaker, die allemaal torentjes op z'n huis heeft? Deze man is autistisch, en doet het zooooo goed, iedereen vind het een hele aardige vent. Maakt met iedereen een babbel. Hij is hier erg bekend. -
Tetreteeeeeeeeeeee leuk Wijfie. Hartstikke fijn. Ik heb nog een ander voorstel Spud. Jullie kunnen natuurlijk ook hier komen en overnachten als je dat wilt. Dan zitten we toch een stukje dichter bij A'dam en hoeven jullie niet eerst weer terug naar België. Kijk maar.
-
Zaterdag 3 augustus 2013
discussie antwoordde op een Yvonne van bolletje in Ditjes, datjes & dagdraad
Geertje Zo de Bolle gaat eens aan haar kelder beginnen. Nieuw wasmachine aansluiten, een paar planken monteren en vooral veel weg gooien en schoonmaken. Kom straks wel een frisje halen. -
Hey Gwendolieneke, vreetzakkie laat je nog wel wat van die Muffins over voor ons? als er iemand voor 2 uur is wil die dan Gwen in de gate houden?
-
Zaterdag 3 augustus 2013
discussie antwoordde op een Yvonne van bolletje in Ditjes, datjes & dagdraad
Geert wat vervelend dat berichten jou onzeker en verdrietig maken, maar het is vaak voor de schrijver heel duidelijk wat hij of zij hiermee bedoeld. Toch zal dit blijven denk ik, omdat onvrede soms ook op dit forum geschreven wordt, het is niet anders. Ik hoop dat je er in de toekomst minder last van krijgt, want het moet hier voor jou ook een plaats zijn waarin je je juist veilig moet voelen. Ik ben zo blij dat je er weer bent. -
Zaterdag 3 augustus 2013
discussie antwoordde op een Yvonne van bolletje in Ditjes, datjes & dagdraad
Ja vervelend Ap. maar je zal zien dat het allemaal mee valt, tenminste wat ik mee gemaakt heb in die 3x dat ik bij een meeting ben geweest:). -
Zaterdag 3 augustus 2013
discussie antwoordde op een Yvonne van bolletje in Ditjes, datjes & dagdraad
Zie dat Ap ook weer op is. Goed geslapen kerel ondanks de zenuwen?
