Goh wat ben ik blij dat ik daar vanaf ben zeg. Nou had ik er nooit geen last van hoor, ja wat last van m'n rug en liezen en soms wat buikpijn maar heleaal niets van rotgevoelens ook niet met de overgang, alleen wat opvliegers maar verder mag ik me gelukkig prijzen als ik dat zo allemaal hoor van veel vrouwen.
Maar gelukkig dat het tijdelijk is dames.