Spring naar bijdragen

bolletje

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    42.899
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    98

Alles door bolletje geplaatst

  1. Hier gaat het met m'n diertjes heel goed. Ze eten en drinken weer normaal. Mojo was al gelijk veel beter en heeft eigenlijk nergens geen last van. Het sneetje is dan ook maar zo'n 3 cm. Puck daar en tegen heeft een snee van zo'n 10 cm. maar ook daar gaat het goed mee. Dus ik ben weer helemaal blij.
  2. Goeie morgen meiden.
  3. Nou Jo dan hoop ik dat die rottrek gauw verdwijnt Want het kost een hele hoop energie die je wel ergens anders voor kan gebruiken. Jane dan hoop ik maar dat het geld inderdaad volgende week overgemaakt is en anders misschien gewoon gaan dreigen met een proces of zo. Had je ook in dat mailtje gevraagd wat je kan doen als ze inderdaad nog niet betalen? ik weet wel dat ik ooit eens moeilijkheden had en dat dat binnen een dag opgelost was. Goeie avond Marika, hoe is het met het klussen? Schiet het een beetje op:)
  4. Ja dat lees ik hier vaker dat mensen in paniek raken als ze niets in huis hebben. Tja meis, toch proberen uit te zitten, het gaat over. Daar heb je nu misschien ook niet zo veel aan aan want op dit moment trekt de trek aan je. Probeer niet toe te geven hé? Want die spanningen zijn er morgen ook weer, en als het goed is heb je morgen ook niets in huis. Lekker wat eten is de remedie tegen trek maar dat weet je allang.
  5. Hé die Jootje. Ergens spanningen van dan, dat je trek zo groot is?
  6. Niet ziek worden hé Sowhat? Hoe is het nu met die wegopbreking? Is dat al voorbij? Jane heb je al een reactie gehad? Anders zou je ook nog Klacht.nl kunnen proberen;)
  7. Zo ik heb ook weer gegeten. Toch heel belangrijk.
  8. Hartstikke goed An. Je komt er wel hoor. En typisch dat zo'n klein pilletje zo'n veel kan betekenen hé? Ik zou willen dat iedere alci in nederland die het niet helemaal zelf kan, zo'n refu zou slikken, dan was er een hoop ellende minder;)
  9. Jippie Fruitje geweldig, proficiat. Nu inderdaad je richten op een ander huis. Dat zal genieten worden voor je.
  10. Fijn Wijfie en ik hoop dat je even echt kan genieten. En natuurlijk dat het weer een beetje mee werkt maar dat geloof ik wel. Als ik ongeveer weet hoe laat je gaat spelen, zal ik hier applaudisseren.
  11. Wijfie wat fijn om te lezen, zo gebeurd er tenminste wat hé? Dan kun je daar wat hoop uit putten. Ga je het weekend nog ergens optreden?
  12. Zeg Aggie ga jij nou eens even lekker doesjen?
  13. Je kan m'n huissleutel krijgen Jopske, heb je daar ook iets aan?
  14. Ik bedoel er niets mee hoor Aggie, alleen vraag ik het me af. Dacht dat je misschien medicatie gehad had van de h.a. vanwege de moeilijke tijd, waardoor je soms wat woorden vergeet verder niets. Weet wel dat droog drinken erg moeilijk is om daar uit te komen. Het blijft maar door malen in je hoofd. Net zoiets als je jezelf voorneemt om te gaan drinken maar nog even moet wachten vanwege refusal.
  15. Als je het maar droog houdt Aggie. Niet voor ons maar helemaal voor jezelf. Want je schrijft wat onduidelijk en vergeet sommige woorden. Dat maakt me bezorgd want ik weet niet waardoor dat komt.
  16. Ja hoor Aggie, droog drinken ken ik heel goed. Hoe meer ik ging droog drinken, hoe meer trek ik kreeg dus wat dat niet zo goed voor mij. Ook daar geld voor, afleiding zoeken, eten, veel vocht drinken en iets gaan doen zodat je wat afleiding hebt.
  17. Daar ben ik zeker heel blij om Von, want al met al merk ik dat het me heel veel gedaan heeft. je kent dat wel, dat diepe zuchten enz. Gelukkig merk ik dat dat vandaag ook weer wat minder wordt. Ze heeft net wat gegeten en dat voelt goed:present:
  18. Aggie heb je al wat gegeten? Puck heeft net haar eerste eten op, Mojo gisteren al. Dat voelt goed want dat betekent dat ze weer een beetje normaal wordt.
  19. Zo ik ga ook wat doen. Later mensen.
  20. Hey goeie morgen Marika. Altijd leuk om een huisgenoot te hebben, tenminste das mijn ervaring. Heb daar een hele goeie vriendin aan over gehouden. Lytse een binnenbandje is de baarmoeder incl. eierstokken. Tja w.b. Wijfie. Ze vraagt om tips, maar die krijgt ze al zoveel. Wat zou nu de gouden tip zijn????? Ik weet het niet. Hopelijk dat het gesprek met de psych. iets uit haalt. Want zwaar is het, das zeker.
  21. Goeie morgen kanjers. Heb de klok bijna rond geslapen. Gisteren om 19.45 naar bed gegaan en om 7.00 eruit gekomen. Heerlijk. Zo nu een bakkie en even de draad lezen.
  22. Maar Wijfie natuurlijk zie je het zelf niet meer zitten, je wilt het geklaag niet aanhoren en probeert dan van alles te gaan doen naar je man zodat hij niet meer gaat klagen. Maar klagen is in zijn geval goed, hij raakt een stuk onvrede en bezorgdheid kwijt dus LAAT HEM KLAGEN, luister en reageer niet door te zeggen ik weet het ook niet meer. Hij wil dat ook niet, hij wil gewoon klagen en schelden om iets kwijt te kunnen. En natuurlijk ben je eenzaam maar hij kan die eenzaamheid niet weg nemen, hij heeft meer dan genoeg aan zichzelf. Accepteer dat je nu eenzaam bent want er zal een tijd komen dat dat reëel wordt, dan sta je er alleen voor. Probeer daar nu aan te wennen en kijk of je iets met die eenzaamheid kan doen, maar laat je man met rust. En zolang hij nog auto kan rijden en een stukje om kan, valt het echt allemaal nog wel mee, echt.
  23. Zeker weten Sowhat, ik slaap vannacht. Wat is er vandaag een hele hoop spanning van me afgevallen zeg, maar jij zal dat zeker ook wel eens mee gemaakt hebben.
  24. Ja Haddie maar die van jou heet ook niet voor niets Lobbes. Jane je kan online advies krijgen bij de Rijdende rechter. Misschien daar eens kijken? Als je wilt zoek ik de site voor je op. Wijfie laat je man nou eens een beetje met rust. Hij is nog niet zo ver dat hij zelf niet meer kan beslissen wel of niet eten. Ik ken het wel hoor, maakte me ook zorgen om J. als hij niet at, maar zo fok je jezelf maar ook je man op en daardoor ontstaan een hoop spanningen.
  25. Goeie avond frummels. Zo ff vertellen hoe de dag is gegaan. ik ben dus met mijn trolletjes naar de D.A. geweest en ze zijn hun binnenbandje kwijt. Schoot even vol toen ik Puck moest afgeven aan de dierenarts. Vroeg hem om goed uit te kijken. Nou Mojo was wel actiever maar ligt nu voor apegapen. Puck is een ander verhaal, zij had een hoop verklevingen in haar buik. Heb niet gevraagd hoe dat zou kunnen komen. Haar snee is ook veel groter dan die van Mo. Die is maar een cm. of 3. Puck kon ook wat moeilijker bij komen en dat vond ik eng. Maar die heeft al een poepje gedaan en is nu wat meer bij. Ben zo blij dat het achter de rug is kanjers. Ben de hele dag echt heel sloom geweest, en nu echt moe. Maar het is hier nu heerlijk rustig want de hondjes pitten.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...