Lidia Misschien zou je ook kunnen proberen om helemaal niet te reageren op berichtjes waar je stress van krijgt, nu krijg je dadelijk misschien het gevoel dat je de mindere bent, door voorlopig niet meer op de d.d. te komen.
Je raakt hier toch een hele hoop kwijt ook deze irritatie, en dat is zo belangrijk. Je zegje doen als je iets dwars zit meid. Blijf komen en doe jouw verhaal.