Spring naar bijdragen

Alle activiteit

Deze tijdlijn wordt automatisch bijgewerkt

  1. Afgelopen uur
  2. angela79

    Ik wil mn leven terug!

    ja wil ik ook doe nu dingen wat niet oke is. veel dierbare kwijt gerAAKT. alleen dochter moet weg weet niet hoe heb jaren met een narcist geleeft ze doet net zo nu. dat is mijn trigger naar alchol wil het niet meer
  3. Vandaag met mijn begeleiding een plaats gaan bezoeken waar ze aan dagbesteding doen. Een werkplaats, maar ik had iets vergelijkbaar gedaan binnen de kliniek en ik verveelde me daar steendood geestelijk. Ik keek steeds naar de klok. Nu is die plaats waar ik ging naar kijken met zwaar gehandicapten. Ik ben missichien wel licht autistisch, de diagnose bevestigde nooit direct. Maar ik ben zeker niet zwaar gehandicapt, mijn grootste probleem is alchohol. Ik zou me daar nooit thuis voelen. Het is ook receptief werk, zonder nadenken of afwisseling.
  4. De afwas gedaan, maar nog niets gegeten deze avond. Ik ga op Maandag en Vrijdag nog naar de kliniek. Om vier uur mag ik naar huis. Aan verslavingsteraphie wordt er niet gedaan, maar we hadden wel een dansnamiddag, wat ik ook wel plezant vind. Vooral op mijn keuze van muziek. Morgen moet ik naar de apotheek om de medicijnen te halen voor Femke op de moment dat ik gewoonlijk naar een ontmoetingscentrum ga om soep te eten.
  5. Vandaag
  6. @Jac, wat hadden wij ook alweer afgesproken? cc @JamesB
  7. @ikkanhet ik hoop dat jullie morgen een waardevolle dag hebben
  8. Geldt dat ook voor mij Yvonne?
  9. Ik weet niet of ik dan nog loyaal ben. Waar ik aan dacht is de klassieke situatie dat de partner direct op het eerste gezicht al wordt afgekeurd op uiterlijk, manier van praten, afkomst, gewoonten, wat ie doet voor de kost etc. Doe maar niet, denk ik dan. In het geval dat je kind loyaal blijft aan een partner die haar duidelijk slecht behandeld, dat lijkt me moelijk aan te zien. Als ze de partner kansen blijft geven omdat ze medelijden heeft bijv. Fijn dat je dochter nu een partner heeft waarbij ze zich gelukkig voelt.
  10. Dit is voor mij ook een vorm van assertief zijn.
  11. Goedemiddag @Dune laiverd, wanneer ga je een assertiviteitscursus volgen?
  12. @ikkanhet, ik heb het al eerder gelezen, niet op gereageerd. Was vrij heavy voor mij om te lezen. Ik wens jou sterkte. ps de jezus leeftijd heeft hij, denk ik dan maar
  13. Roberto

    alcohol misbruik

    @angela79, welkom op ons forum. Je hebt niet voor niks aan de bel getrokken. Deze hoeveelheden kunnen er behoorlijk inhakken. Hoe nu verder?
  14. De pijnmedicatie voor Femke is op. Morgen heb ik pas nieuwe.
  15. Dat viel wel mee ben niet zo heel gauw onder de indruk , heb wel een x of wat moeten ingrijpen met wat gevolgen van dien , nu is ze gelukkig getrouwd de juiste gevonden huisje boompje beestje ( maar arendsoog houd nog steeds alles in de smiezen want die heeft van Abraham geleerd waar hij de mosterd haalt) en een ding mannen zijn niet te vertouwen en ik kan het weten want ik heb er veel over gelezen en films over gezien en ik ken er een heel goed.
  16. tsja dat is niet voor iedereen weggelegd zon relatie
  17. Loyaal moet van twee kanten komen
  18. Dat moet een heel moeilijke situatie voor jou zijn.
  19. Ja zeker, maar ik blijf subtiel Dan heb je geluk gehad, je kan mensen wel voor de kop kijken maar niet in de kop Dat heb ik wel degelijk , mijn vertrouwen in haar is groot maar haar vertouwen is te groot
  20. @Steranijs, hoe was jouw intake gesprek met jouw psychiater?
  21. lady jane

    alcohol misbruik

    welkom Angela, wat een traumatische ervaring voor jou en zoon! Je klinkt een beetje in de war; heb je prof. hulp? Laat je helpen om weer die sterke vrouw te worden die je was, en die vanbinnen er ook nog is. En je weet vast wel dat drank je daar niet bij gaat helpen. Misschien geeft het rust als je dochter begeleid woont? Een zorg minder even. Van je moeder dat begrijp ik niet, maar die valt denk ik niet onder jouw verantwoording? heel veel sterkte!
  22. Ja, die dingen gebeuren, hartstikke triest, maar ze gebeuren. Alleen had ik het idee dat jij het had over wanneer de vriend van een dochter voor het eerst mee thuis kwam, dat je er dan zo argwanend tegenover stond. Toen bekroop me een beetje het gevoel van 'dan heb je ook niet veel vertrouwen in jou dochters keus en inzicht'... Ik ging er bij mijn eigen kinderen eigenlijk altijd wel van uit dat ze niet met een hufter of iets in die geest thuis zouden komen. Maar wat jij beschrijft hierboven.... pff, dat is heel heel heftig..
  1. Meer activiteit laden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...