Spring naar bijdragen

Vrijdag, 16 juni 2017

jowan

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei Asterix:

Ritueel verbranden.

Met aansluitend een groot feest natuurlijk, alcoholloos, welteverstaan!

Ehh, eigendomsrechten......  Knip je dat spul eerst in tweeen zodat ieder het zijne/hare.....  of?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb m'n trouwring gevonden, Asterix. Maar er staat niets in of op..... alleen een goudmerkje. Hoog karaatgehalte, want lekker goedkoop gekocht destijds in het Midden-Oosten waar het goedkoop was/is.

En nu? Nu weet ik het nog niet.....

bewerkt door jowan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar, Kohtje toch! Een sponsor misbruiken als extern geheugen terwijl we aan een programma werken om ons geluk en welbevinden binnen ons zelf te zoeken en niet van externe bronnen afhankelijk te worden.
Ik ben overigens nog lang niet klaar met stap vier. Is een lastige. Maar beter langzaam goed dan waardeloos snel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een late goedemorgen allen. Ik lig op bed. Lig het *nieuws een beetje te herkauwen. En ben dus flink gespannen. Gisteravond even goed moment met een nieuwe vriendin gehad die zeg maar de zelfde achtergrond heeft als ik. Maar van alle spanning en door d fikse pijn nu een off day. Nou ja, moet maar. Ben dus depri. Het zit me niet lekker  . En zou alle moeheid misschien verklaren. Ik moet er tegen vechten tegen dat doemdenken. En ja als het de 4 e keer kanker is wat dan? Erg geschrokken van wat een controle had moeten zijn en vervolgens alleen maar extra onderzoeken  en die puncties. 

Sorry , geen vrolijk verhaal en voel me er knap eenzaam bij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als t kanker is, wat dan? 

Nou dan geef je er een lap op! Net zoals je al eerder deed. Je kan t ook opgeven maar dat zit niet in je denk ik. 

Wat als t geen kanker is? 

Dan slaan we ons tegen t hoofd omdat we t ergste dachten, kopen tien liter ijs en gaan naaktzwemmen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beide borsten verwijderen gebeurt wel bij een bepaald soort familiale kanker. Dat was dit niet. Dus niet aan d orde. Hangt af van soort kanker. Ben moe, dweilgevoel nog steeds en depri. Heb gelukkig niks in huis. Ook de pijn is stevig . Kost allemaal bergen energie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...