Antoinnette Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Mijn suikerspiegel is en blijft te hoog. Ze gaat nu toch overstag en overlegt met huisarts over insuline. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Drink je nog Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Das duidelijk Bor. Fijn dat er dan toch een oplossing voor is gekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 3 uur geleden zei jowan: Volgens mijn toch niet meer al te beste brein was vandaag ooit eens mijn trouwdag. Waar kan ik dat terugvinden...... Staat in in je trouwring jowaN. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 16 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Ah, oke, Asterix, dus dat ding zoeken........ nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Ritueel verbranden. jowan en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 16 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 4 minuten geleden zei Asterix: Ritueel verbranden. Met aansluitend een groot feest natuurlijk, alcoholloos, welteverstaan! Ehh, eigendomsrechten...... Knip je dat spul eerst in tweeen zodat ieder het zijne/hare..... of? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 16 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 (bewerkt) Heb m'n trouwring gevonden, Asterix. Maar er staat niets in of op..... alleen een goudmerkje. Hoog karaatgehalte, want lekker goedkoop gekocht destijds in het Midden-Oosten waar het goedkoop was/is. En nu? Nu weet ik het nog niet..... 16 juni 2017 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 jOwan, vraag 't je sponsor. Misschien heb je het hem ooit verteld toen je je stap 4 aan het schrijven was... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 16 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Maar, Kohtje toch! Een sponsor misbruiken als extern geheugen terwijl we aan een programma werken om ons geluk en welbevinden binnen ons zelf te zoeken en niet van externe bronnen afhankelijk te worden. Ik ben overigens nog lang niet klaar met stap vier. Is een lastige. Maar beter langzaam goed dan waardeloos snel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Ok, dan niet. Dan kun je het misschien gewoon zélf terugvinden in wat je al geschreven hebt. En anders láát je die trouwdag toch in de vergetelheid? Je weet nog ongeveer wanneer die was... lijkt mij al heel wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 16 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Zal ik je eens wat verklappen? Ik was straalbezopen op het einde van die dag..... Daar ben ik nooit trots op geweest, maar het had een voorteken kunnen zijn. Schaamte is mijn deel..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Een late goedemorgen allen. Ik lig op bed. Lig het *nieuws een beetje te herkauwen. En ben dus flink gespannen. Gisteravond even goed moment met een nieuwe vriendin gehad die zeg maar de zelfde achtergrond heeft als ik. Maar van alle spanning en door d fikse pijn nu een off day. Nou ja, moet maar. Ben dus depri. Het zit me niet lekker . En zou alle moeheid misschien verklaren. Ik moet er tegen vechten tegen dat doemdenken. En ja als het de 4 e keer kanker is wat dan? Erg geschrokken van wat een controle had moeten zijn en vervolgens alleen maar extra onderzoeken en die puncties. Sorry , geen vrolijk verhaal en voel me er knap eenzaam bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Niet te lang kauwen mazzel. T wordt er ni beter van. Maar ik heb gemakkelijk praten natuurlijk. T zal goed zijn als je weet waaraan en waarvaf. Dan kan je op zijn minst verder. Waarom heb je je rechterborst niet laten verwijderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Als t kanker is, wat dan? Nou dan geef je er een lap op! Net zoals je al eerder deed. Je kan t ook opgeven maar dat zit niet in je denk ik. Wat als t geen kanker is? Dan slaan we ons tegen t hoofd omdat we t ergste dachten, kopen tien liter ijs en gaan naaktzwemmen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Ik doe wel mijn bikini aan. Naakt zie ik er ni uit... T komt helemaal goed mazzeltof. Ik voel t in mijn teen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Vozen ollander Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Bijna niet geslapen door dat gedoe gisteren. Dagpact: jowan Lars Kohtje Reacher Sita Wat enorm balen Sowhat! Sterkte Mazzelaartje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Ben trots op mijzelf. Eindelijk tafeltje en stoeltje voor mijn kleindochter klaar. Bloed zweet en tranen gekost. Wat vroeger moeiteloos ging gaat nu stuk moeilijker maar het is af en ik ben tevreden. Nu maar hopen dat d dame het ook leuk vind. Sita2, nancy en Jannigje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Das wel heel vroeg bor. Hoeft ni perse erg zijn. Ze kunnen dat stoppen toch? Ni panikeren. In en uitademen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Goed bezig lars! Handige harry! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Ik moet ff naar de apotheek en winkel. Allemaal recht blijven staan zenne! Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Beide borsten verwijderen gebeurt wel bij een bepaald soort familiale kanker. Dat was dit niet. Dus niet aan d orde. Hangt af van soort kanker. Ben moe, dweilgevoel nog steeds en depri. Heb gelukkig niks in huis. Ook de pijn is stevig . Kost allemaal bergen energie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Jawel hoor bor. Iemand die ik van vroeger ken is net oma geworden van een kleintje. 13 weken te vroeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2017 Sterkte Bor en Mazzelaartje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden