Antoinnette Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Reageer later misschien even, zo eerst hier een gesprek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Ik moet er vandoor. Lees vanavond weer bij. Suikertje: hou je taai! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Goedemorgen na paar heerlijke vrije dagen! Dagpact jowan Lars Bor Nadia Kohtje Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Suikertje, hopelijk een zinvol gesprek. Sterkte er maar weer mee, vandaag. Hoop dat je er een positief memorabele dag van kunt maken, want het is zoals jowan vanmorgen citeerde: vandaag is de enige keer dat je vandaag (be)leeft, je kunt 'm niet overdoen. Heb je nog wel een beetje positieve herinneringen aan je rollade overgehouden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Goedemorgen allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Hoi Bor. Is er zonneschijn 'up north?' Of is het zonnetje om een blijmoedig gevoel te duiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Hier breekt de zon door. Geen regen! Maar een link zonnetje is het, met weinig goeds in petto. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 (bewerkt) Hé Bor, He Bor gewent en verwent. Ik ben het niet meer gewend en ben verwend. 6 juni 2017 bewerkt door Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Ach Bor, je staat nooit alleen. Bolletje vindt dat er veel gebeurt en verandert is. En nu ga ik wat zinnigs doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Zet het allemaal eens op een rijtje, Soothe. Met de wanneer wel's en niet's en dat gedoe met fokschaap of kofschip en persoonsvormen en 'ik' en 'jij' in de zin en zo... Ik gok meestal ook maar zo'n beetje, met een vaag 'weten' op de achtergrond. De lagereschoolkennis is wat vervaagd. En dan graag ook alles over komma's en voegwoorden en zo. En niet te vergeten 'u' en 'uw' en 'jou' en 'jouw'. Dan hoeft niemand het hier meer fout te doen en snappen we elkaar véél beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 "Alles wend behalve een vend" Soothe reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Dagpact jowan Lars Bor Nadia Kohtje Vol Sita Sterkte Suikertje! Hoe is het Asterix? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Kohtje grammatica is moeilijk en soms weet ik het ook niet. Ik houd niet van fouten en zoek iets op. Ik heb Portugees en Spaans gestudeerd en dan moet je de Nederlandse taal een beetje begrijpen. Dus deed ik eerst een opfris cursus Nederlands. Dat is veel later dan de lagere school. Het 'hangt' nog redelijk. Kohtje ik vind ook dat een fout soms raar staat. Als het raar staat ga ik het opzoeken. Maar begrijpen doen we elkaar zeker. Geen slapeloze nachten hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Oh..... Maarruh.... Portugees en Spaans gestudeerd dus... ga je mee naar Portugal? Wij spreken geen woord Spaans of Portugees. Kan van pas komen, een tolk. Moet je wel met een eigen autootje, we hebben géén achterbank.. Voordeel is: ik drink niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Kohtje zegt Voordeel is: ik drink niet. Eigenlijk heel jammer Kohtje, want een lekkere vinho verde bij een gegrild visje is hemels. Maar dat niet drinken lukt zeker Kohtje. Pracht land, aardige mensen en een pracht cultuur. Geniet zou ik zeggen. Kan zeker zonder een slok. Zou best meewillen. Beetje jaloers!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Ik lees liever geen promoties voor een middel waar ik aan dood ga. Het is fijner voor een ieder zaken te promoten die goed voor ons zijn, die ons herstel steunen. Dank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Heb even geen oud iets over mezelf te schrijven, misschien morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Dan lees je me niet Jowan. Lekker scrollen. * Inderdaad je bent gortdroog. Promoten rapilos en Asterix reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 (bewerkt) @Soothe:Ik vind je reactie geen pas geven. Ik kan er ook niets mee omdat je het persoonlijk maakt. Over inhoudelijkheden wil ik met je praten, maar ik wil dat je dit terug neemt. 6 juni 2017 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Laat me met rust jowan. Inhoudelijk heb ik niets te bespreken. Zo'n 10 jaar ben ik hier en heel lang heb ik mensen gesteund. Vaak met een grap en wat relativerend zo af en toe. Zo ontzettend loodzwaar dat jij het maakt. Stoppen met drinken is niet stoppen met leven en daar mag een grapje bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Ok, dan onderneem ik verdere actie. Ik heb het je netjes gevraagd. Als jij je verantwoordelijkheden niet neemt, ik doe dat wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Koest bor. Ik begrijp jowan wel ergens, al kwam t er wat gek uit. Maar soms moet je iets tussen twee mensen laten. Dat is voldoende. Er was een tijd dat je hier een wijnglas als emoticon had en dat was voor velen eveneens lastig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 (bewerkt) . 7 juni 2017 bewerkt door Adri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2017 Iets is niet perse een groot probleem tot er 10 anderen, die hier dan ook nog langere tijd zijn, hun mening daaromtrent willen verkondigen. T refereren naar t dragen van een burka vind ik vrij ongepast maar niet onvoorspelbaar. Je hebt een groot ego A3. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden