fleurtje Geplaatst 5 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 Ik verveel me een beetje. Kan nog wel wat verzetten hier in huis maar ben te lui. Wat zal ik eens gaan doen...tumtumtum... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 5 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 Goedemorgen allen! Mijn vrouw komt vanmiddag thuis en blijft een nachtje slapen. Zij vindt dat supereng en ik moest er net al van kokhalzen, sjonge, wat een feest... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 Raar feestje Asterix In en uit ademen. Die stappen moeten er zijn. En miss wordt t één stap vooruit en twee naar achter maar je blijft op zijn minst in bewegen. Never, ever give up. Voor t zelfde geld loopt t vlotter dan gedacht. Raap jezelf op, neem een ijsje en geef er een lap op! Niet op je vrouw of t ijsje btw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 Sla jezelf twee keer in t gezicht, trommel een keer goed op je borst met bijhorende AAAARRGGGGGG. Je kan t Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 Zoenen Fleurtje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 Genen bang...t zijn geen tongzoenen Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 Fijne dag kroketje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 5 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 Jeeeej Lars is er weer Lars en fleurtje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 Ik ben er ff mee weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 5 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 11 minuten geleden zei fleurtje: Sla jezelf twee keer in t gezicht, trommel een keer goed op je borst met bijhorende AAAARRGGGGGG. Je kan t Bedankt, nu heb ik een blauw oog! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 Dagpact jowan Billy Nadia Kohtje Lars Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 zeg hè wat is dat met MIJN Lars Lars!!! Laat ik niet kinderachtig zijn, Lars mag ook meerdere verkeringen. Maar niet teveel lol samen he! Asterix: misschien alleen beperken tot Tarzan kreet? Kohtje, wat ben je aan het griepen? Bedankt weer voor de cola Yvonne en voor het cadeau Bolletje! In het mijne zat een trommel met pepermuntjes en oordopjes! jowan en Suikertje en Nadia ook een mooie dag! Suikerdruifje... Zwart porselein wordt het! En die nieuwe band op het muziekdraadje misschien? Of blaas ik dan weg Vasja en Lars reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 Asterix misschien heb je of jullie er wat aan. Ik ben zaterdag ook een nacht weg geweest naar dochter en co. Ik ga niet vaak een weekend weg en ik vond het ook spannend. Maak me van te voren druk of het wel goed zal gaan. Wat mij helpt is de gedachte dat het allemaal niet goed hoeft te gaan. Zaterdagmiddag was eerst krampachtig. Ik doe mijn best. Dochter en schoonzoon doen hun best om het mij naar de zin te maken. Later konden we dat allemaal wat los laten. Ben er zelf erg mee bezig dat ik me soms niet helemaal happy voel. Eerder verzette ik mij er tegen. Met het gevolg dat ik me nog rotter voel. Nu laat ik het komen. Het gaat weer voorbij. Zaterdagavond had ik een moment van wat doe ik hier? Ik wil terug ben ze alleen maar tot last. Heb een stukje met dochter gelopen en er over gepraat. Daarna ging het wel weer. Was het een geweldig weekend nee dat was het niet. Wel een weekend waar ik van de kleine dingen kon genieten. Waar ik me kon herpakken als het even niet goed ging. We hebben afgesproken dat we dit vaker doen. Niet te vaak ze hebben hun eigen gezin en eigen dingen. Probeer jezelf te zijn en gun haar de rust en de tijd. Ga niet steeds vragen of het gaat geef wel de ruimte om te praten als ze dat wil. Dat is wat mij helpt. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Sita2, Reacher en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 Zo zit je in de juiste modus Lars, de lat niet te hoog leggen, accepteren dat het niet altijd gaat zoals je zou willen. En erover praten, schrijven helpt, dappere Dodo En soms vallen we even terug en pakken we ons weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 5 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 Dank Lars, daar kan ik wat mee! Reacher en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 @Lika ik zou wel willen ruilen, vannacht op vakantie en ik ben bang om te vliegen! Ik ben wel eens meegetroond naar de cockpit om gerust gesteld te worden. Daar zaten de piloten boterhammen te eten inplaats van met hun handen aan het stuur. Daar heb ik natuurlijk een corrigerende opmerking over gemaakt. Automatische piloot my derrière! En dan weer terug ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 5 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 Is dit een forum voor alcoholisten of voor ADHD-ers? Sjonge jonge..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 5 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 Ik zie de piloten liever met een boterham in de hand dan een fles whisky... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 Ik zie die handen liever aan het stuur @lidia ook weer terug Ik hoop dat het een mooie reis was. Het hoeft niet altijd een heel epistel te zijn he (ook al kan ik daar ook erg van genieten), een zinnetje hier en daar is ook al genoeg om deze bezorgde gerust te stellen. lidia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 Ik ga jowan zijn rust gunnen Tot later jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 Welkom terug Lars. Ben rollade aan het braden, heb ik zin in jowan en Sowhat reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 5 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 Dagpact jowan Billy Nadia Kohtje Lars Reacher Sita Goedemorgen, middag, Wat er ook gebeurt vandaag, ik drink niet! Ik kom hier als het gaat 'spoken'. Sita jowan en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 5 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 Vandaag is Albert jarig, was hij zelf vergeten. Gisteren belde ik hem toevallig op om te vragen hoe het met hem gaat in zijn nieuwe flat en omdat ik de dag ervoor boodschappen had gedaan, bedacht ik dat hij mss wel zin had om te komen eten. Dus ik vroeg of hij morgen (vandaag) iets bijzonders had. Nee, dat had hij niet en hij vond het leuk om te komen, want eten doet hij graag en sinds pasen hadden we elkaar niet meer gezien, dus pinksteren was een goede gelegenheid. Belde hij vanmorgen op en vroeg of ik hier nog vaak kwam, nee dus. Want dan had ik kunnen zien dat hij jarig was, was hij zelf vergeten. Ik zocht net waar de verjaardagen vermeld worden en ja, hij stond erbij. Ik denk dat hij zo wel zal komen, zou leuk zijn als er wat felicitaties voor hem komen, dan kijk ik nog even voor hij weer naar huis gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 5 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 Gefeliciteerd Albert!! lidia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 5 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2017 Sterkte Asterix! Asterix reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden