Spring naar bijdragen

Maandag, 5 juni 2017

jowan

Aanbevolen berichten

Raar feestje Asterix :face-icon-small-shocked:

In en uit ademen. Die stappen moeten er zijn. En miss wordt t één stap vooruit en twee naar achter maar je blijft op zijn minst in bewegen. Never, ever give up.

Voor t zelfde geld loopt t vlotter dan gedacht. 

Raap jezelf op, neem een ijsje en geef er een lap op! Niet op je vrouw of t ijsje btw

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zeg hè wat is dat met MIJN Lars :angry: Lars!!! :lips::lips::lips:

Laat ik niet kinderachtig zijn, Lars mag ook meerdere verkeringen. :rolleyes: Maar niet teveel lol samen he! 

Asterix: :lol: misschien alleen beperken tot Tarzan kreet? 

Kohtje, wat ben je aan het griepen? :(

Bedankt weer voor de cola Yvonne en voor het cadeau Bolletje! In het mijne zat een trommel met pepermuntjes en oordopjes!

jowan en Suikertje en Nadia ook een mooie dag! 

Suikerdruifje... :wub: Zwart porselein wordt het! En die nieuwe band op het muziekdraadje misschien? Of blaas ik dan weg :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Asterix misschien heb je of jullie er wat aan. Ik ben zaterdag ook een nacht weg geweest naar dochter en co. Ik ga niet vaak een weekend weg en ik vond het ook spannend. Maak me van te voren druk of het wel goed zal gaan. Wat mij helpt is de gedachte dat het allemaal niet goed hoeft te gaan. Zaterdagmiddag was eerst krampachtig. Ik doe mijn best. Dochter en schoonzoon doen hun best om het mij naar de zin te maken. Later konden we dat allemaal wat los laten. Ben er zelf erg mee bezig dat ik me soms niet helemaal happy voel. Eerder verzette ik mij er tegen. Met het gevolg dat ik me nog rotter voel. Nu laat ik het komen. Het gaat weer voorbij. Zaterdagavond had ik een moment van wat doe ik hier? Ik wil terug ben ze alleen maar tot last. Heb een stukje met dochter gelopen en er over gepraat. Daarna ging het wel weer. Was het een geweldig weekend nee dat was het niet. Wel een weekend waar ik van de kleine dingen kon genieten. Waar ik me kon herpakken als het even niet goed ging. We hebben afgesproken dat we dit vaker doen. Niet te vaak ze hebben hun eigen gezin en eigen dingen. Probeer jezelf te zijn en gun haar de rust en de tijd. Ga niet steeds vragen of het gaat geef wel de ruimte om te praten als ze dat wil. Dat is wat mij helpt. Ik hoop dat je er wat aan hebt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lika ik zou wel willen ruilen, vannacht op vakantie en ik ben bang om te vliegen! Ik ben wel eens meegetroond naar de cockpit om gerust gesteld te worden. 

Daar zaten de piloten boterhammen te eten inplaats  van met hun handen aan het stuur. :blink: Daar heb ik natuurlijk een corrigerende opmerking over gemaakt. 

Automatische piloot my derrière! 

En dan weer terug ook...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag is Albert jarig, was hij zelf vergeten. Gisteren belde ik hem toevallig op om te vragen hoe het met hem gaat in zijn nieuwe flat en omdat ik de dag ervoor boodschappen had gedaan, bedacht ik dat hij mss wel zin had om te komen eten. Dus ik vroeg of hij morgen (vandaag) iets bijzonders had. Nee, dat had hij niet en hij vond het leuk om te komen, want eten  doet hij graag en sinds pasen hadden we elkaar niet meer gezien, dus pinksteren was een goede gelegenheid. Belde hij vanmorgen op en vroeg of ik hier nog vaak kwam, nee dus. Want dan had ik kunnen zien dat hij jarig was, was hij zelf vergeten. 

Ik zocht net waar de verjaardagen vermeld worden en ja, hij stond erbij. Ik denk dat hij zo wel zal komen, zou leuk zijn als er wat felicitaties voor hem komen, dan kijk ik nog even voor hij weer naar huis gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...