Spring naar bijdragen

Woensdag, 24 mei 2017


jowan

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei fleurtje:

Zit er pis in parfum? Ff googlen want volgens mij zit je fout :P

Weet ik veel.. heb geen zin er een wetenschappelijke studie van te maken. Heb wel eens een klok horen luiden... vind ik voor nú genoeg. :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het even lastig hier veel te schrijven, omdat ik het idee heb dat ik dan net zo goed mijn naam eronder kan zetten. En hoe erg zou dat zijn? Dat weet ik niet.

Lastige weken achter de rug. Paniek is voorbij, maar wel slecht nieuws en vinden van balans met werk. Confronterend om een buitenstaander te lijken. Toch zie ik stappen de goede kant op. Moet nu samen met partner keuzes gaan maken die de toekomst behoorlijk beïnvloeden. Er gebeurt kortom veel. En gelijkmatigheid is niet mijn sterkste kant. Dus ik schiet alle kanten op, maar droog en zonder rook. Ik mis het soms. Maar morgen al een half jaar. Waar blijft de tijd jongens.... waar blijft de tijd;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier nasi met veel taugé en wokgroente.... 

Hier heerlijk aan het eind van de middag nog even buiten gezeten.... en in slaap gevallen. 
Werd alleen wel telkens wakker van mijn eigen gesnurk... oh boy :blink: 

bewerkt door Yvonne
Letter vergeten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei Lika:

Vind het even lastig hier veel te schrijven, omdat ik het idee heb dat ik dan net zo goed mijn naam eronder kan zetten. En hoe erg zou dat zijn? Dat weet ik niet.

Voor mij zou dat erg zijn omdat daarmee wellicht nóg meer onrust in mijn leven zou kunnen ontstaan.  Onrust waar ik weinig invloed meer op heb en die ik er niet bij zou kunnen gebruiken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...