fleurtje Geplaatst 24 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2017 Ik heb last van gas. Das door al die sla dat ik vreet. Niet aardig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2017 Grijns Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2017 I jopie Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2017 5 minuten geleden zei fleurtje: Zit er pis in parfum? Ff googlen want volgens mij zit je fout Weet ik veel.. heb geen zin er een wetenschappelijke studie van te maken. Heb wel eens een klok horen luiden... vind ik voor nú genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2017 Ik weet niet of ik jopie , maar ik mag 'r wel. Zelfde bij fleurtje. En (bijna) de rest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2017 Vind het even lastig hier veel te schrijven, omdat ik het idee heb dat ik dan net zo goed mijn naam eronder kan zetten. En hoe erg zou dat zijn? Dat weet ik niet. Lastige weken achter de rug. Paniek is voorbij, maar wel slecht nieuws en vinden van balans met werk. Confronterend om een buitenstaander te lijken. Toch zie ik stappen de goede kant op. Moet nu samen met partner keuzes gaan maken die de toekomst behoorlijk beïnvloeden. Er gebeurt kortom veel. En gelijkmatigheid is niet mijn sterkste kant. Dus ik schiet alle kanten op, maar droog en zonder rook. Ik mis het soms. Maar morgen al een half jaar. Waar blijft de tijd jongens.... waar blijft de tijd;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2017 Ik heb hier gekookt Bor, aardappelen, rode kool en speklap. Smaakte me goed en meeste anderen ook. Ga zo de focus richten op Ajax, zo spannend. Fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2017 (bewerkt) Hier nasi met veel taugé en wokgroente.... Hier heerlijk aan het eind van de middag nog even buiten gezeten.... en in slaap gevallen. Werd alleen wel telkens wakker van mijn eigen gesnurk... oh boy 24 mei 2017 bewerkt door Yvonne Letter vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2017 54 minuten geleden zei Lika: Vind het even lastig hier veel te schrijven, omdat ik het idee heb dat ik dan net zo goed mijn naam eronder kan zetten. En hoe erg zou dat zijn? Dat weet ik niet. Voor mij zou dat erg zijn omdat daarmee wellicht nóg meer onrust in mijn leven zou kunnen ontstaan. Onrust waar ik weinig invloed meer op heb en die ik er niet bij zou kunnen gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2017 Goeienavond allen, Thee is er ook weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 24 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2017 Geen Jajax hiero, maar Maigret met Mr, Bean.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden