Sowhat Geplaatst 17 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2017 (bewerkt) Spirit,je kan meestal wel een betaling regeling krijgen voor je eigen risico,zodat je het bedrag niet in 1 x hoeft te betalen. En je probleem bespreken met je woningbouw,zodat zij je misschien een goedkopere woning kunnen aanbieden. 17 mei 2017 bewerkt door Sowhat Toevoeging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2017 Hoop dat het goed komt spirit, wel actie ondernemen hoor. Hier veel gesprekken gehad vandaag, was wel eens nodig anders gaat het niet goed met me. Vanavond gekookt, nog steeds weinig eetlust, maar moet eten. Ben dit jaar wel al paar kilo aangekomen maar blijft te weinig. Fijne avond allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2017 Hier ook een afmelding, droog en een weekje weg. Heb een goeie week allemaal! erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 17 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2017 Ik meld me droog af. Zit nog lekker achter in de tuin te genieten, muziekje op en een beetje naar Italië kijken. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 18 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2017 Helemaal niet droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2017 Sita Spirit bellen hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 20 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2017 Op 18-5-2017 om 02:41 zei Lika: Sita Dank je wel. Hoe is het met jou? En ps: zie tot mijn schrik dat je ieder bericht kunt delen met bijv FB....Seriously?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden