Spring naar bijdragen

Dinsdag 18 april 2017


Aanbevolen berichten

Leuk inderdaad om te "zien" die mensen toen ik me hier aanmelden in 2010: Bor, LadyJane, Zonnetje, Bolletje....ik zal vaker komen om mijn "ervaring" te delen, want dankzij deze groep en mijn "wil" kon ik verder gaan met het leven die ik voor ogen had :)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Roodborstje , ik ben nu in de dubbele cijfers, dat 10 achter de rug en ook niet gerookt. Heb wel wat anders aan mijn hoofd want mijn hand en pols zijn wat minder pijnlijk, maar de rug is vreselijk, heftig spit, nog erger dan gisteren. Ibu en para lijken wel wat te helpen Gelukkig kwam mijn hulp, die is er maar ruim een uur, we kijken geen van beiden naar de tijd, en die heeft mijn haar gekamd en gevlochten. Kan het evt. mo zo blijven, want ik heb nog geen kracht in die hand.

Ze moest natuurlijk, zoals veel mensen als iemand spit heeft, lachen om mijn gekerm, maar dat meent ze niet. Alle bedden zijn nu afgehaald en het mijne ook verschoond,  daar verheug ik me nu al op. O ja, het viel me een paar dagen geleden op dat ik niet meer zo zweette 's nachts en een paar dagen later waren de oksels bij het ontwaken ook okselfris. Het blijkt maar weer dat alc. rotzooi is, als je er te veel van gebruikt, je lijf gebruik o.a. die methodes om het kwijt te raken. Ik slaap nog veel want ben nog erg moe, maar dat dodelijke is er wel van af. Ik hoop en verwacht dat het langzaam beter zal gaan, hoewel dat hoge ferritine gehalte nog wel voor klachten zoals vermoeidheid zal blijven zorgen.

Ik wens iedereen en vooral mezelf een goede nachtrust en mo gezond weer op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Succes allemaal en sterkte voor wie het nodig hebben!

Probeer altijd alles terug te lezen maar onmogelijk om op alles terug te reageren. Maar Lars wat een gedoe met die vent, hij mag blij zijn dat ik er niet bij was, oei oei. Knap hoe je ermee omgaat! Groot compliment. Hou niet van geweld maar ook niet van onrecht. Kan daar slecht tegen.

Bij mij is alles goed gegaan. Zonder drank heb ik bijna alle situaties onder controle, ik kan dan sturen daarin. Met drank op eigenlijk nooit, al denk je dat op dat moment wel. De volgende dag weet je wel beter.....

Blijf mijn droge/nuchtere periode/beslissing voort zetten, bevalt mij erg goed nu.

Alle goeds voor iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...