Spring naar bijdragen

Zondag, 16 april 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Bedankt voor de sap trouwens, had eeeeecht niet gehoeven. Ik neem het pinguïn rietje! :D

Suikertje ik hoop zo dat het binnenkort lichter wordt in je hoofd!  Hoi Lieve! Mooi plaatje! Spirit je hebt zo'n zware tijd achter de rug, nu niet opnieuw zwaar maken met schuldgevoel hoor. Pelle terug omhoog geklauterd uit Limbo :) Bolletje, hoe is t met de longen? Fleurtje, getsie zonder electriciteit! Yvonne: bedankt voor de cola. 

Fijne dag op de meeting jowan. Hoi Lika en Lady Jane

Roodborstje, Sonnetje, lidia en Fien alles pluis?!

Ha Vasja! :D:heart:

Ik heb mijn haar geverfd. Niet helemaal naar wens gegaan. Goede nieuws is dat ik mij zo te rusten kan leggen tussen een meute/ dozijn/ roedel / troep jachtluipaarden. Geen mens die het verschil ziet.  :(

bewerkt door Reacher
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Roodborstje! Je bent echt knalgoed bezig! Trek in het midden van de dag.. Da ' s vervelend! afleiding vinden! Eieren zoeken op het paaspact? Bedankt voor het modeadvies. :D

Ik ga spoelen en dan alvast kerstballen haken! 

bewerkt door Reacher
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Roodborstje en Reacher,

ja de nieuwe week is al begonnen, gelukkig had ik gisteren de achterdeur dichtgetimmerd. Het waren 2 drukke dagen, maar leuk, de Spanjaarden gingen als vrienden weg en als ze weer naar ons land komen, slapen ze weer hier. Ik ben de laatste tijd nog moeier?? dan anders, mijn lijf doet pijn, benen, rug nek, kon er vannacht soms niet van slapen. Vraag me af waar dat van komt. Zo'n beetje opgeruimd, de bedden kunnen wachten, want ik had natuurlijk ook nog een forummer die mosselen kwam eten. Nog een reden om geen wijn in huis te hebben. Vreemd zonder wijn, maar best te doen. Na 7 uur (en een wandeling) vertrok hij, het vloog om, we hadden geen gebrek aan gespreksstof. Morgen zie ik wel weer, ben nu te moe, ga mijn bed aanzetten, ja, ja met Pasen nog een electr. deken. Maar ik wilde nog even kijken hoe het hier is. Ik hoop dat het zo doorgaat met niet drinken, want het is best te doen. Wel 2 x mijn glas willen pakken, gewoon een reflexbeweging.

Hoop dat het mo droog is, kan ik beginnen met lakens wassen. Ook nog wat wind graag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je antwerps is goed vasja :D :D

Ik had vandaag min of meer een fijne dag. Vriendin en haar dochter (eveneens een goed vriendinnetje van mijn dochter) kwamen vandaag lunchen. Fijn gelachen maar halverwege zei ze iets over mijn haar. Ze gooit nooit met complimenten en dat hoeft ook niet echt maar ze hoeft mijn minpunten ook niet in t licht te zetten.

Zo was ze een drietal jaar geleden mijn haar aan t vlechten en zei ze 'amai fleurtje, je bent grijs'. Ik verslik me haast en vraag haar of t er veel zijn. 'Ja, ja, zeker 10 van de 20 haren. Ik geef toe...en noem me ijdel... ik schrok daar heftig van. Een maand later gingen we bbq-en bij vrienden (en een aantal mensen kende ik niet) en één van de mannen maakte een grapje over t feit dat ik al zo lang alleen ben en ik miss toch eens een keer sex moet hebben..dat hij niet begrijpt dat ik al vijf jaar met niemand t bed heb gedeeld en er iets mis met me moet zijn. Nu ik kaatste die bal gewoon terug (ik weet ook van wie de opmerking kwam natuurlijk) en zei hem dat ik niet begrijp dat hij liever op jan en alleman zit (sorry voor de uitdrukking) en dat dat miss meer zegt over zijn problemen dan t zogenaamde mijne. Sprong zij toch wel mee op zijn kar en zei ze 'ik begrijp ook niet dat fleurtje zo lang zonder sex kan maar daarom is ze waarschijnlijk zo grijs'. Euhmmm...

Vorig jaar zijn we samen op reis geweest. Stond ik op een bepaald moment voor de spiegel, ze kijkt me zijlinks aan en zegt 'oei!'. Ik zeg 'wat?' denkende dat ik een veeg tandpasta op mijn wang heb. Komt ze naar me toe en wijst naar de huid onder mijn kin. 'Amai' zegt ze. Ik in alle staten...ik had al wel gezien dat alles wat meer begon te zakken maar hallooooo?? Ik zei haar 'kind, jij bezorgt me alleen complexen'

Vandaag zat ze naast me aan t tafel. Neemt ze plotseling mijn hoofd en kijkt in mijn haar. Ik denk van oesje...hangt er iets in? Zegt ze plots 'amai dat begint wel erg te worden'. Langs de zijkant is mijn haar iets dunner (ik weet t, ben een oud mens precies). Dan ben ik een beetje lastig geworden. Ik heb haar gezegd dat dat nu al de derde keer is dat ze iets zegt over mijn uiterlijk. Dat ik daar dan tot t eind der dagen op gefixeerd blijf en dat ze niets moet zeggen wanneer t niets positiefs is. Ik wou er niet in blijven hangen dus de rest van de lunch ging gewoon zijn gang.

Mijn zus is van t zelfde..'ja fleur, je lijkt slank maar eigenlijk heb je wel dikke billen'. Wie vroeg jou in godsnaam wat!?

Ik ben niet moeders mooiste maar dit vind ik steeds lastiger plaatsen.

Daarom ben ik graag op mezelf denk ik. Want dit vraagt weer heel wat oefening. Niet op t gebied van niet drinken maar op alle andere gebieden.

Soit, mijn excuses voor den langen tekst. Maar ik ben t dan toch maar ff kwijt

 

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Mannen doen dat ook: ze nemen een stuk of wat biertjes, maken er grappen over, lachen het weg, vergeten het en zijn weer goeie vrienden....

Hmmm, het gaat ergens fout in dat rijtje :face-icon-small-shocked:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...