Vol Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 Bah Lars, wat een nare ervaring Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fiet Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 (bewerkt) Heftig hoor Lars. En Suikertje: als je in de buurt zit wel ik je dit weekend wel helpen verhuizen? Alle anderen: een fijne avond. Ik ga zo naar mijn ouders. Paasetentje met het gezin plus aanhang. Lekker water erbij, net zo goed als wijn toch? Beter zelfs! 14 april 2017 bewerkt door Fiet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 Ik zal jullie eens eerlijk vertellen hé. Als ik niet 7 jaar geleden was gestopt met m'n leven te vergallen, had ik nu al 4 dagen stront bezopen geweest. Al die spanningen nu met die idioot van een trump met een kleine t. Dit gaat helemaal fout. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 Ik vind het ook een angstig iets Bolletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 Ja Sowhat ik heb te doen met al de mensen die in verwachting zijn of net zijn bevallen. Ook alle ouders met kinderen. Wat ben ik blij dat ik ze niet heb zeg. Ik zou echt stapelgek van de zorgen worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 Er zou eerder ingegrepen moeten worden inderdaad. Als die man zich niet kan gedragen, dan moet die maar apart van de groep verblijven. Heel erg dat hij daar de dupe van bent Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 Sjeezus, Lars, daar ben je nu wel af, denk ik dan maar simpel. Zoniet, jezelf gewoon wel verlagen, hoor. Bol, lieve Bol, ik heb niets met Trump, maar ik zit over Noord Korea niet in. Het komt zoals het komt (movie go by!). De zoete broodjes van Chamberlain leiden in de aanloop nar WO II ook tot niets, Churchill deed het beter. Nu wil ik die Trump zeker niet met Winston vergelijken, maar soms moet de olie op de golven, soms op het vuur. Deertochwelietsinziende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 Goeieavond allen Jullie zijn er nog Ik ook Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 Lars, wat goed dat je excuses hebt gekregen. Terecht. En wat goed dat je niet hebt gedronken. Hoop dat je wat slaapt. Ik vind je een kanjer-man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 april 2017 Rapport Share Geplaatst 14 april 2017 (bewerkt) Dag Mai. Nog wakker? 15 april 2017 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2017 Rapport Share Geplaatst 15 april 2017 Haddock Hé Mai, ook weer in het land? Blijf je nu wat langer hier? En hoe gaat het met je? Lukt het allemaal nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden