Antoinnette Geplaatst 24 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 Goedemorgen Om half negen moet ik de deur al uit, dus vroeg opstaan, maar ja, doe ik altijd al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 Goedemorgen Lars, ja zal wel weer even wennen voor je zijn, nieuwe omgeving, nieuw bed. Ik moet even naar gemeentehuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 Komende maandag hoor ik dan gelukkig op welke dag ik definitief ga verhuizen. Kijk er erg naar uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 Ik heb hier bijna 20 jaar in het dorp gewoond, maar zal het niet echt missen. Doet me weinig eigenlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 Nee, sinds mijn kinderen paar jaar geleden zijn verhuist ben ik er wel klaar mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 Het zal daar ook hard werken voor me worden in dat opzicht. Contacten maken gaat niet vanzelf, helemaal niet in mijn geval. Gelukkig zal ik daar wel in worden ondersteund. Ik moet voorkomen dat ik me daar ook ga afzonderen. kortom werk aan de winkel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 24 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 Goedemorgen met tegenzin opstaan maar, moet over 30min de deur uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 Goedemorgen Vol, gelukkig is het bijna weekend voor je, werk ze vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 24 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 Goede morgen Suikertje, Lars, Vol en de rest een prachtige dag toegewenst! Ik ga nog even verder slapen ^^ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 24 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 (bewerkt) goeie morgen, droge afmelding voor gisteren ! Dagpact: Lars MarQ 24 maart 2017 bewerkt door MarQ smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 Goedemorgen MarQ, het dagpact is al gestart door Lars MarQ reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 24 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 dacht toch echt dat ik al wakker was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 Dagpact: Lars MarQ Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 Goedemorgen frummers. Wat een weertje.... heerlijk. Straks lekker naar buiten, maar eerst koffie... of thee natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 Bedankt weer voor de cola Yvonne! Wrijf het maar in Vasja met verder slapen Zwiep! Naar het werk! Fijne dag! Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 24 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 Goeiemorgen. Dagpact: Lars MarQ Reacher jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 Hoort er allemaal bij Lars, gewoon productief meedoen. Soms moeten er nu eenmaal dingen gebeuren die je niet leuk vindt. Succes ermee. Ik ben even op pad nu fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 30 minuten geleden zei Yvonne: Goedemorgen frummers. Wat een weertje.... heerlijk. Straks lekker naar buiten, maar eerst koffie... of thee natuurlijk. Hier is t nog maar frisjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 Suikertje, ik lees af en toe maar een paar stukjes hier en daar maar heb nog steeds dat spannend gevoel telkens ik van je verhuis lees. En ook al klinkt t miss totaal naast de kwestie maar vind t behoorlijk knap hoe je ermee omgaat. Ik kan niet wachten om te lezen hoe t je gaat bevallen. Serieuze mijlsteen! En t gevoel van falen?! Zo misplaatst!! In tegendeel! Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 Goeie morgen. Ja Sugartje die komt er wel hoor. Zeker weten. Vandaag met vriendin naar andere vriendin. En er komt ook nog een vriendin, kunnen jullie het nog volgen? We hebben alle vier in het revalidatiecentrum gezeten. Zaten aan de zelfde tafel te eten en hebben samen gelachen en gehuild. Nu gaan we elkaar na zo'n maand of 7 weer zien. Lijkt me hartstikke leuk. De vrouw waar we naar toe gaan is erg gelovig en heeft, zo noemt ze het, een draadje naar de hemel, naar haar zoon lopen. Als ze iets niet durft of kan vraagt ze hulp en dan lukt het. Ze heeft van ons vieren de grootste opdonder gehad met haar beroerte, en ik heb haar heel vaak geholpen met aankleden enz. Dat vond ik geweldig om te doen. Ik ben benieuwd of ze inmiddels kan lopen en haar arm en hand kan gebruiken. Ik heb er zin in. Lekker een dagje weg. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 Fruitvliegje Nog steeds geen wanderer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 Wat een leuk vooruitzicht bolletje!! Ook voor de andere dames! Lekker keuvelen..soms brengt ook ellende iets moois voort Ik moet me eens gaan klaarmaken. Geniet ervan knappe sterk warm bolletje wol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 24 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 Ik loop elke ochtend vroeg een uur. Ben al weer een poos binnen, als wandelaar, dus eigenlijk ook wel een "wanderer" ? fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 Fleurie fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2017 Fleur dank voor je mooie woorden, doet mij goed. Bolletje leuk om te lezen, gaat vast gezellig worden. Veel plezier fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden