Spring naar bijdragen

Vrijdag 24 maart 2017

Aanbevolen berichten

Suikertje, ik lees af en toe maar een paar stukjes hier en daar maar heb nog steeds dat spannend gevoel telkens ik van je verhuis lees. En ook al klinkt t miss totaal naast de kwestie maar vind t behoorlijk knap hoe je ermee omgaat. Ik kan niet wachten om te lezen hoe t je gaat bevallen. Serieuze mijlsteen! En t gevoel van falen?! Zo misplaatst!! In tegendeel! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen.:sun:

Ja Sugartje die komt er wel hoor. Zeker weten.

Vandaag met vriendin naar andere vriendin. En er komt ook nog een vriendin, kunnen jullie het nog volgen? We hebben alle vier in het revalidatiecentrum gezeten. Zaten aan de zelfde tafel te eten en hebben samen gelachen en gehuild. Nu gaan we elkaar na zo'n maand of 7 weer zien. Lijkt me hartstikke leuk. De vrouw waar we naar toe gaan is erg gelovig en heeft, zo noemt ze het, een draadje naar de hemel, naar haar zoon  lopen. Als ze iets niet durft of kan vraagt ze hulp en dan lukt het. Ze heeft van ons vieren de grootste opdonder gehad met haar beroerte, en ik heb haar heel vaak geholpen met aankleden enz. Dat vond ik geweldig om  te doen. Ik ben benieuwd of ze inmiddels kan lopen en haar arm en hand kan gebruiken. Ik heb er zin in. Lekker een dagje weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...