Spring naar bijdragen

100 Dagen - Afscheid van Forum


Keesje

Aanbevolen berichten

Hoi Allen, 

100 dagen geleden ben ik gestopt met het drinken van alchohol. 

Een heel prestatie en sinds dien gaat het alleen maar beter met mij en durf ik zelfs het woord 'fantastisch' te gebruiken. 
Ik heb daarom ook niet meer de behoefte om actief op dit forum te posten omdat ik helemaal niet meer met alcohol of onthouding bezig ben. 
Een van mijn laatste blogjes kun je hier lezen. Alsmede een klein dagboek van mijn avontuur van 0 naar 100 dagen. 
 

Ik wil iedereen bedanken voor de nodige steun hier op het forum die ik in het begin van de strijd echt nodig had. 
Echter, de strijdbijl is begraven en het is manier van leven geworden die mij nog nauwelijks moeite kost. 

Groetjes Kees 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh Kees, wat je schrijft lijkt heel erg op wat ik ervaar. Met dat verschil dat ik er wel mee bezig ben, omdat ik mij elke dag bewust ben van en zo blij ben met het feit dat ik niet meer drink. Ik had al eens terug gezocht naar nieuwe schrijfsels op je blog, maar kon die niet vinden. Leuk om weer wat van je te lezen en fijn dat je nog steeds zo positief bent. 

Het ga je goed!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel veel succes Kees. Hou ons heel soms een heel klein beetje op de hoogte van hoe het je vergaat! Dat geeft ons ook moed dat we het kunnen. Je bent voor mij in elk geval een goed voorbeeld en heb je dagboek gelezen, heerlijk de herkenning!
NOmgaals heel veel succes, het ga je goed!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Wanhoopje:

Heel veel succes Kees. Hou ons heel soms een heel klein beetje op de hoogte van hoe het je vergaat! Dat geeft ons ook moed dat we het kunnen. Je bent voor mij in elk geval een goed voorbeeld en heb je dagboek gelezen, heerlijk de herkenning!
NOmgaals heel veel succes, het ga je goed!!!

Ik zal niet helemaal verdwijnen, alleen niet meer actief. Eens in de zoveel tijd zal ik wel even inchecken maar ik ga niet meer alle draadjes af. 

Bedankt iedereen die mijn blog gelezen heeft. Ik zal hem nog wel updaten alleen niet meer wekelijks, misschien maandelijks! 

Groeten Kees

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Vasja:

Super Kees! :lol: je gaat gestopt blijven? Of gematigd drinken? 

Succes verder! :rose:

Ik ga niet gematigd drinken, zoals gezegd in mijn blogje, ik ben heel bang dat anders alles voor niets is geweest. De laatste 100 dagen heb ik effectief dat monster in een kooitje weten te stoppen en ik ga hem er nu ook niet af en toe uithalen. Voor je het weet is het hek weer van de dam. 
Nee, deze levensstijl bevalt mij heel goed. Het idee dat je wat mist, het minder gezellig is of wat dan ook is echt puur psychologisch. Ik was echt geen gezellige vent meer, nu weer wel en dat wil ik graag zo houden. 


Alleen het feit dat iedereen, maar dan ook iedereen zei tussen neus en lippen door; 'ja dat is wel goed voor je' of 'nou goed hoor' en dan met een soort opluchting in de stem bevestigde voor mij nog maar eens dat mijn omgeving wel degelijk ernstige last van mij ervoer als ik gedronken had en dat ik een vervelende vent was geworden om mee om te gaan. Of beter gezegd, men niet meer mee om wilde gaan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...