fleurtje Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 2 uur geleden zei Suikertje: Ik heb hier nu de schoonmaakster over de vloer, maar ben toch erg blij dat ze niet naakt poetst. laat haar de kleren maar aan houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Ik zit weer thuis dus kan niet youtuben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 1 uur geleden zei Bor: Het niet zeggen voelt niet goed, het wel zeggen ook niet want dan denk ik wat hebben jullie hier nou aan. Maar ik denk toch dat wanneer ik het juist wel ga zeggen, ook al durf ik niet en schaamte ik de kop niet in het zand steek. zoals bijvoorbeeld zijn het nou 40 dagen of 46- story. De vraag is of je het erg vindt dat je gedronken hebt? De laatste keer dat ik je die vraag stelde, vertelde je me dat het niet zo was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 (bewerkt) 1 uur geleden zei Wanderer: Ik weet dat ik nieuw ben maar is dit niet nou net de bedoeling van dit forum? Er hangt een soort forumgeschiedenis vast aan een nick/persoon die hier al even meedraait. Dat maakt de ervaring voor nieuwelingen en ouderlingen betreffende sommige meldingen vaak anders. Vandaar ook de verschillende reacties meestal. Het forum zit vol wijsheid en ervaring. Maar alleen als je het zien wil. Soms is het ook te beperkt. Ik pleit voor emoticons die kunnen slaan! Ik zou het willen steken op mijn slecht humeur maar das maar een flauw excuus. 1 maart 2017 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Zojuist zei Bor: Fleurtje; Ja, ik vind het heel erg. Ik heb erom gehuild vandaag, ik heb er stil om gehuild omdat ik het nergens niet durf te zeggen. Bang dat men mij gaat verwijten, boos wordt of moedeloos gaat zuchten, verwijten, of adviezen gaat geven die ik al lang weet. Dat begrijp ik niet helemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 You rock Pelle!! Goed bezig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Goed dat je je zo opstelt Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 5 minuten geleden zei Bor: Fleurtje; Ik heb er grote moeite mee als jij roept mij te willen slaan omdat ik gedronken heb. Jij kent mijn situatie en kent mij al langer, ik ben vaak genoeg geslagen hierom. Maar ik accepteer dat niet meer, knoop dat maar in je oren. Euhm... Duts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 (bewerkt) Ik heb zelf twee jaar in een heel agressieve relatie gezeten. En dan bedoel ik niet een tikje hier en daar. Nee ik ken jouw situatie niet Bor. Ik lees wel hoe je met dingen omgaat. Ik lees ook hoe je nu mijn reactie eigen maakt. Not good 1 maart 2017 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Lig ik me hier druk te maken om niets zeg.. Ik ga mijn huis eens opmeten. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Oke fleurtje ik snap m. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 T werd tijd bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 1 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Bor, goed van je eerlijkheid! Vandaag is weer een dag en drink je niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 1 uur geleden zei Wanderer: Oh mijn liedje is the wanderer van dio. Of de heavy metal versie ervan, weet ff niet meer van wie Dio heeft volgens mij geen nummer wat de Wanderer heet, if memory serves me right. Dee is wel een beetje een Twisted Sister. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Borrie, alleen vandaag niet. Daarvoor hoef je niet te wachten tot 0.00 uur vannacht. je kunt dat etmaal, die eerste 24 uur, nú in laten gaan. Het gaat niet zozeer om de tijd dat je niet gedronken hebt als wel om dat je nú niet drinkt. Dan wordt het een kwestie van 1+1+1+1.... vandaag niet + vandaag niet + vandaag niet + vandaag niet.. Het aantal keren 'vandaag niet' is niet zo van belang. Alleen 'vandaag niet' telt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Doe eens rustig Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 59 minuten geleden zei Bor: Ja hoor jij je zin. Kleine oproerkraaier ook weer een goeie dag. Heb ik toch nog iets goeds gedaan vandaag. Nu jij nog. Ben ik niet en doe ik elke dag mops Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Er valt niemand te verwijten. Les één. Er zijn altijd keuzes. Les twee Haar man mag zijn wat hij wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Vlees staat in de oven. Toch geen eieren vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Ik sluit af voor vandaag. Wat een gezever. Buiten weliswaar Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Ik ben niet boos op je Bor, hoop dat je wat rustiger kan worden en hoop dat je een beetje kan slapen. Tot morgen en een knuffel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 (bewerkt) Op 1-3-2017 om 16:00 zei Bor: Dat is Dion volgens mij Asterix. Ik zou morgen 3 maanden zijn...maar ik heb er flink de pest over in. meer dan anders het geval is, ik huil er af en toe van en dat had ik anders nooit zo snel. Dan dacht ik nou niet niet zeuren en maar door..nu ben ik echt zo teleurgesteld, zo gefaald, en dan zie ik Nadia vandaag niet meer terugik durfde het niet eens te zeggen, in mn eentje huilen en denken wat gaan mensen zeggen als ik het zeg/ vertel...en zo. En dan zie ik Nadia vandaag hier niet meer..dan denk ik waar ben je, wat doe je, hoe voel je je, hoe ga jij hiermee om? 9 maart 2017 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 3 uur geleden zei Asterix: Dio heeft volgens mij geen nummer wat de Wanderer heet, if memory serves me right. Dee is wel een beetje een Twisted Sister. Je hebt gelijk ik bedoelde dion. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 1 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Ik check uit voor vandaag droog Als eerste aangemeld als eerste afgemeld. Partnerlief is bijna thuis na een lange dag werken dus nog even kletsen als hij aan het eten is, douchen en bedje in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Goede nacht mensen. Morgen weer een dag. Vandaag voor het eerst andere jas aangedaan en mijn winterjas aan de kapstok gelaten. Now we're talking! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden