dannymolenschot1 Geplaatst 30 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2017 Hoi, ik ben Danny. Ik ben sinds de scheiding met mijn exvrouw jaren geleden heel veel gaan drinken. Heb daarna geen dates of relatie meer gehad en voel me vaak alleen. Mijn zoon woont een paar dagen in de week bij mij, maar hij weet niet dat ik zoveel drink. Omdat ik in de horeca werk is het verleidelijk om daar ook te drinken en dat is dan ook de reden waarom ik geen vaste baan kan houden. De laatste tijd weet ik het allemaal niet meer en ben dan ook wanhopig op zoek naar mensen die mij misschien begrijpen. Ik hoop hier wat steun te kunnen vinden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 30 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2017 Hoi Danny, welkom hier! Wat een verhaal heej Heb je plannen om te gaan stoppen met drinken? Of ben je misschien al gestopt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2017 Welkom Danny. Goed dat je de stap genomen hebt op dit forum te komen. Uit je verhaal blijkt voor mij wel dat de drank je niet brengt wat je erin zoekt of zocht. Hoeveel jaar gaat het al zo? En inderdaad, wat zijn je plannen nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2017 Welkom Danny. Je kunt hier heel veel halen en lezen. Sterkte en goed om stappen te gaan zetten. Het kan hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 31 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2017 Welkom Danny. Stap 1 is gezet om je hier aan te melden. Inderdaad wat is je voornemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 31 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2017 HI Danny, welkom!! Er zijn hier zat mennsen die je tot steun willen zijn. Wat is je plan en hoe kunnen we je helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 31 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2017 Danny welkom! Ik weet niet of dit jouw eigen naam is, maar een nick is beter! Succes: en laat van je horen wanneer je steun van het forum nodig hebt! En ja: hoe ga je het aanpakken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2017 Welkom Danny. Ervaringsdeskundigen en persoonlijke verhalen genoeg hier, net als steun en motiverende woorden. Heb je een plan of een doel voor jezelf gemaakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden