Singbluesilver Geplaatst 27 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2017 Hier niet zo'n positief bericht. Vandaag was 1 grote rollercoaster. Ben nu opgenomen. Meld me wel droog af dat dan weer wel. Voor de rest even drama. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 27 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2017 Ik voel me echt verschrikkelijk.maar nu geen keus. Kan op dit moment niet voor mezelf instaan dus vonden ze het niet verantwoord om naar huis te laten gaan. Was door de huisarts doorgestuurd naar de crisisdienst. Dieper dan dit kan ik niet zinken denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 27 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2017 Sterkte Silver!!!! Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 27 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2017 Ja dat hoop ik dan maar. Ik ben kapot ga zo maar wat proberen te slapen. Kan alleen maar janken. Jij een goed weekend Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2017 sbs, ff pffffff..... Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2017 Ach meid!! Jeetje sterkte SBS Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2017 Sbs: ❤ Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 27 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2017 Weet ook even niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 27 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2017 Ik denk aan je Silver! Better times WILL come!!!!! Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2017 Ik meld me succesvol af! Lekker slapen zo..... wens allen een goeie nacht, speciaal SBS! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 27 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2017 hallo, sinds een aantal jaar weer hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 27 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2017 Hallo Herman. Dat is dan van voor mijn tijd. Je maakt me nieuwsgierig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 27 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2017 AR, way to go! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 27 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2017 `hallo bob, leuk dat je vraagt maar even een vraag? ik zie in mijn profiel hier al mijn gegevens staan zoals voor en achternaam en plaats , zie jij die ook of alleen ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 27 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2017 (bewerkt) Nee die zie je alleen zelf als je ingelogd bent. Wil je het zeker weten kijk dan maar eens in uitgelogde toestand. Dan zie je net als ik alleen Herman0167, meer dan 600 berichten, geslacht: Man. 27 januari 2017 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 27 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2017 oke, dank je ik wilde het graag even zeker weten, ben hier al een tijd niet geweest en dan moet je toch even checken hoe het allemaal zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 27 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2017 Kan ook niet slapen. Ondanks de moeheid. Er spookt nu teveel door mijn hoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2017 Hier ook druk hoofd. Rest slaapt. Ik ga het zo toch maar weer proberen. Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 27 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2017 Singbluesilver, je bent nu goed opgevangen en dat was kennelijk echt nodig. Ik zie dat niet als diep gezonken maar als een proces waar je nu eenmaal doorheen gaat. Geef je maar over en laat het gebeuren. Misschien kun je dan straks toch lekker slapen. Singbluesilver en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 27 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2017 Ik weet dat het nodig is maar me eraan overgeven lukt nu nog even niet. Ik ben eerst nog even verder weg aan het zakken in het moeras en dan hoop ik dat ze hier een trappetje hebben om eruit te kunnen klimmen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2017 Ik zag dat trappertje al klaar staan. Net om de hoek staat ie. Daarom kun jij hem nu niet zien;-) Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 27 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2017 ❤ lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2017 ❤sbs Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 Even uitzoeken morgen welke apotheek in de buurt weekenddienst heeft. Er is er altijd wel een eventjes open. Van 11 tot 13 ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 28 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2017 ach die pillen helpen ook maar een klein beetje, je zelf rustig houden helpt vaak nog het meest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden