Spring naar bijdragen

Dinsdag 24 januari


Gast

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

 

De dag ervaren, dat ga ik doen vandaag.  Stel ik wordt tachtig, dan heb ik nog zo'n 10.500 dagen. 

Heb 18.600  dagen achter de rug, waarvan ik er bij veel blij was dat de dag om was, hopend dat de volgende beter zou zijn. Ik heb veel dagen niet meegemaakt (of voor de helft) omdat ik bezopen was of te ziek om de dag te willen meemaken.

 

Mooi of lelijk, dit is mijn dag.  Vandaag drink ik niet en leef.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Amai lastig! Ik wou er nog iets onder schrijven maar op de gsm lukt t maar niet.

Gewoon dikke duimen naar boven dan maar. Wat je schrijft is iets waar ik elke dag naar streef. In t algemeen dan. Soms vergeet ik t wel eens en laat ik niet zo belangrijke zaken aan mijn hart komen.

Mooi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jannigje, inderdaad de weg helemaal kwijt.

Komt wel weer goed naar ik hoop. Dat vindt Bolletje ook. :)

 

Jannigje die Arjan Lunbach, om je te bescheuren. :D

Het gaat  in heel Europa Viraal. met vindt ons overal top!!

 

Voor wie wil lachen, stelt Nederland zich voor aan Trump.

 

 

Ga goed Jannigje.

bewerkt door Soothe
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag vanmiddag het zorgdebat van gisteravond terug, mijn hemel wat heb ik me er over opgewonden!

Tjonge, we worden aan alle kanten genept; nu zeg ik het netjes...

 

Moet wel even mijn best doen om in mijn goede humeur terug te komen. Bahh wat kan zoiets aan je blijven kleven zeg :(

 

Nu soep eten en op de bank luieren, genieten van een bos roosjes wat ik kocht en graag iets op tv wat me afleidt.

(geen enkele behoefte aan drank hoor; tot aan de nek vol koffie nu) :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan pak ik er wel eens een papiertje bij en schrijf wat op zodat ik nog weet wat ik ook al weer wilde schrijven naar mensen. Soms is het een chaos in mijn hoofd en ben ik alles door elkaar aan het denken en doe niks structureels. Ben pas 39 en al zo vergeetachtig :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...