jowan Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 Ik maak bij deze mijn excuses voor het gebruik van een woord in mijn eerdere bericht van 13:20 Dat had ik niet moeten gebruiken. Ik heb evenwel geen alternatief. Deze actie is gebaseerd op een waarschuwingspunt wat ik van de moderator gekregen heb. Fijne avond, ik meld me droog af. rapilos, smart, Nadia en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 Nou, Roos is er uit en ik heb het droog gehouden. Lijkt me mooi voor vandaag. smart, Singbluesilver, Lika en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 21 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 Het was weer leuk. Wie is de Mol. Ik blijf bij mijn verdachten Thomas en jeroen. Lekker slapen allemaal! Morgen weer een nieuwe dag! smart, Quinn en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 Ik meld me ook succesvol af. Wat ging de dag weer snel voorbij! Nog even broodjes smeren voor morgen en lekker boekje lezen in bed. Slaap ze goed allemaal! Soothe, Quinn, rapilos en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 Slaap lekker allemaal. Ik heb een hele drukke dag gehad en die wonderwel goed doorstaan. Vertel aan steeds meer mensen dat ik niet drink. Nu aan schoonzusje. Belangrijk dat ik me van te voren voorbereid. Dat merk ik wel. Dit om het *moment ter plekke te voorkomen. Ik dank dat ik dat anders gehad zou hebben vandaag. Was HALT moment ook. Heb mezelf op de fiets (naar feestje) even goed toegesproken. Met resultaat. Spud: beterschap en sterkte. Heel vervelend. tot morgen! Quinn, rapilos, smart en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 Iedereen die zijn of haar doel voor vandaag heeft gehaald: Goed Gedaan Lika, Sis, Quinn en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 Bor, ik hoop dat het goed met je gaat. Slaap lekker! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 droog, maar k vond niet makkelijk vanavond. Singbluesilver, Quinn, Lika en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 En toch droog Stekker. You did it. Morgen weer een dag. Slaap lekker❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2017 Goed gedaan Stekker! Hier ook droog fijn om te merken dat ik ontspannen kan zijn en kan babbelen zonder alcohol ^^ wel veel lopen snoepen Singbluesilver, Lika, rapilos en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2017 End of a perfect day. Ofzo. Nuchtere afmelding en wie weet welterusten. rapilos, smart, Lika en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 22 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 januari 2017 Welterusten quinn! Hier even een nachtelijke opleving maar hup pillen erin en dooorrrrr (met slapen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2017 Geen tijdstip om wakker te zijn Sbs, kop koffie en pitten maar weer. Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hallo Geplaatst 22 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2017 Hallo , Een goede zondagmorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2017 Goedemorgen Hallo Er is een nieuwe dagdraad gemaakt voor zondag 22 januari Misschien kan je daar naar toe komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden