Spring naar bijdragen

Donderdag 19 januari


Vasja

Aanbevolen berichten

Ha Bolletje, nee, niet aan het cocoonen vandaag.

Ik was naar therapie en daarna met een goede kennis mee als morele steun voor haar. Zij heeft kanker gehad en kampt nog met vele naweeën. Maar onze maatschappij is onverbiddelijk, ziek of niet, er moet na bepaalde tijd weer gewerkt worden.

Ik vind dat moeilijk om te zien: iemand die zo knokt, letterlijk voor haar leven, moet dan ook nog knokken voor haar werk.

Gelukkig kon ik mezelf uit de cocon trekken en met haar mee gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat doe ik normaal gesproken ook, maar het was een medische les over iets belangrijks wat

ik op het werk aantref. "Moest" (van mezelf trouwens ook)

Maar leuk is anders. Ik sta dan echt op mijn kop s' nachts....

 

Middagdutje lukte niet erg goed. Dan vannacht maar weer heerlijk bijtanken!

Slapen is herstellen, dat weet jij ook wel he Lidia.. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ja, vraag is wanneer ik eens  hersteld ben? Het gaat echt op een winterslaap lijken, ik denk dat als ik mezelf af en toe niet dwong om wakker te worden, dat ik makkelijk een dag en een nacht door zou kunnen slapen. Leuk experiment.

Maar voorlopig kwam er dus niets van het digicafé, te laat en ook geen zin om een stukje te lopen, te koud.

Maar een half uurtje na mijn vorstelijke ontbijt, toch maarde stoute schoenen aangetrokken en een wandelingetje de polder in gedaan. (100 meter) Heb met verbijstering staan kijken naar de enorme hoeveelheid ganzen, zo ver het oog reikte. Zullen de boeren niet blij mee zijn. Er was maar 1 zwanenpaartje en wat eenden, voor de rest rotganzen. Sorry, zo heten ze nu eenmaal, maar ze doen hun naam eer aan, het is al jaren een steeds groter wordende plaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had m al gezien lidia en de soep ook al gemaakt. Erg lekker hoor dank je wel!

Zag pas net dat je er nog een recept op hebt gezet. Ik was blijven hangen bij de groentesoep van afgelopen week. Deze ga ik zeker ook uitproberen!

bewerkt door Singbluesilver
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ietje ik weet niks van Pilatus maar ik heb 2 zussen die er lyrisch van zijn.

Wat een gezellige draad vandaag heerlijk.

ik hou ook van Brinta.

Maar nu een echt Montafonner gerecht op.

Het is hier koud maar prachtig. Morgen hele dag zon en er ligt heel veel sneeuw.

Lars ik ga alleen daar skiën waar het mag.

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Stekker: Pilates ervaring meldt zich. Goede voor je rug inderdaad. Voor je core helemaal. Ligt erg aan wie het geeft, maar ik vind het wel fijn. En ik ben 100 kilo ( gelijk weer vergeten allemaal) en heb geen goede conditie. Ik moet het ook weer oppakken. Goede van pilates is dat het met aandacht en adem te maken heeft. Dus ook heel mindful.

( volgens mij moet ik verkoopster worden. Ik zou alles kunnen verkopen denk ik;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even gegoogeld

Pilatus; best heel duur per les, en ik zag houdingen, ai,ai, dat kunnen mijn buikspieren vast niet bolwerken

Maar..Ietje, jij bent nog jong he !

Volgens mij, wordt je er wel heel strak en slank van.

 

Hoe dan ook, ga lekker pitten

Welterusten allemaal  :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klein kaartje in toilettas?

Konijnenvraag; hier heftig chagrijn van konijn-1 als nr 2 toenadering zoekt. (Alledrie vrouwtjes)

Nr-1 inmiddels halve vacht in nest verwerkt...moet ik gevecht voorkomen? Of blijft het bij protest?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...