Vasja Geplaatst 5 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2017 Goed bezig Hallo Heb je zicht op waarom het wel lukt en soms niet lukt? ^^ Goed bezig! ^^ beloon jezelf eens ^^ Maar niet met irish Coffee uiteraard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2017 Elke dag is meegenomen. De narigheid is dat weinig drinken toch weer iets in je brein aanwakkert. Ik vond dat langzamerhand steeds vervelender worden. Suc6! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 5 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2017 Nou vandaag drink je gewoon ook weer niet Hallo! Zet hem op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hallo Geplaatst 6 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 Heel vervelend gisteren toch gedronken en ook nog veel. Last van een kater en misselijk, waarom kon ik het niet bij 1 of 2 glaasjes houden (dat lukt me de laatste tijd aardig) of niet zoals ik me voorgenomen had. Maar moest zonodig de fles ophebben 1 maart nadert voor mezelf wil ik 1 week helemaal niet drinken voor het zover is. Dat wordt deze week het moet gewoon ik heb me lesje van gisteren geleerd. Ik noteer alvast ma 6 febr Ο Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 Succes Hallo. Precies mijn ervaring van minderen die je beschrijft. Het lukte me niet. Rot gevoel. Ga voor de 0 week en de 0 maand en zie wat het je oplevert. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hallo Geplaatst 6 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 Goede morgen lika, Heb me aangemeld voor de week. Ook een mooie app gedownload over alcohol, daar ben ik vannacht mee bezig geweest. Mijn broer is vandaag jarig en vierde het gisteren was vrij laat thuis en kon niet slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 hallo, hallo. in plaats van je af te vragen waarom je het niet bij één of twee glaasjes kunt houden als je eenmaal bent begonnen met drinken, zou je je af kunnen vragen waarom je per sé dat eerste glaasje wilde. als je jezelf ervan kunt overtuigen dat dat eerste glas helemaal niet hoeft, dan heb je het probleem van niet kunnen stoppen helemaal niet meer. terug naar de situatie van vijf jaar geleden is niet een erg reële wens.. de geschiedenis ontwikkelt zich alleen maar in de toekomst. en al lijkt het soms dat het verleden zich herhaalt, de voorgeschiedenis van de 'herhaling' is altijd anders dan de voorgeschiedenis van het origineel. vijf jaar geleden was je verslaving nog niet zo ontwikkeld als nu.. en verslaving is onomkeerbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 6 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 Ben het eens met Kohtje dat het vooral belangrijk is om te kijken hoe het komt dat het niet is gelukt. Ik nam me ook zo vaak voor om maar 1 of twee whisky'tjes te nemen om vervolgens wakker te worden met een kater. Dus dat betekende vooral die eerste niet nemen en vooral ook niets in huis hebben ^^ Sterkte!!! Goed dat je weer doorgaat ^^ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hallo Geplaatst 7 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 2017 Jullie hebben gelijk, het is een verslaving ik weet het Vandaag niet gedronken de goede weg moet ik blijven bewandelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 7 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2017 Heel goed Hallo! ^^ je kunt weer trots zijn op jezelf ^^ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 8 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 Hallo Limburg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hallo Geplaatst 8 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 februari 2017 Hallo vol, Midden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 14 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2017 HOe is het met Hallo? Al een tijd niet hier geweest. Je mag hier ook komen als het juist niet goed gaat he?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden