Lika Geplaatst 15 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 Rapilos, nu je toch bezig bent, zit er een heel klein reisje in? Hier nu weer in bed. Het zet niet door die griep, maar gaat en komt. Nu komt het. Teruglopend van het zwembad, zei dochter: ' Mam, ik ben zo ben zo blij dat jij mijn moeder bent!' Kom maar griep: ik kan je hebben!! smart, rapilos, leila en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 15 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 (bewerkt) Dat zijn de beste complimenten Lika!! En voor de rest hier helaas ook weer een dagje bed. Morgen weer nieuwe ronde nieuwe kansen! 15 januari 2017 bewerkt door Singbluesilver Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 15 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 lekker gezwommen, meld me alvast droog af. tot morgen spirit dat gevoel ken ik, komt en gaat. Momentum, Lika, Nadia en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 15 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 Hier ook een droge afmelding. Fijne avond verder. Sita2, rapilos, Nadia en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 Droog ! Welterusten alvast Nadia, Sita2, smart en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 15 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 Ik duik er ook weer in. Welterusten allemaal en tot morgen! Lika en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 15 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 Sterkte Spud en ook de zieken onder ons. Vandaag weer naar NA meeting geweest in Rotterdam. Flinke opkomst, wel zon 40 man. Ben wel onder de indruk, alles even laten bezinken. Droge afmelding alvast. smart, Lika, Nadia en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 15 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 Dagpact geslaagd. smart, Sis, Lika en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 Hier ook een geslaagd dagpact. Nog even tv gemist kijken. Slaap goed allemaal! Nadia en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 15 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 Net uit de bios. Naar Brimstone geweest. Loop nog wat verdwaasd rond. Wat een film. Wat een gruwelijke beelden. Heb toch al veel films gezien...... smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 15 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2017 Ik meld me ook droog af, na een mooie TV avond. Sita2, smart en Nadia reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 16 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2017 Ook droog! smart en Nadia reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 16 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2017 Ik ga slapen, doe jij het licht straks uit Jannigje. Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2017 Is goed Erik, ga.maar lekker slapen ik doe het licht uit. Ik hoop,dat je rustig slaapt en geen nare dromen hebt smart en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2017 Ach ik ben weer alleen, dus welterusten dan maar Jan, slaap goed. Dank je Jan, jij ook lekker slapen. smart en Singbluesilver reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 16 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2017 Krijgt wel weer wat voor je kiezen Bor. Sterkte vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden