smart Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 He wat angstig spirit! Goed dat ze nog terugbellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 heb je toevallig hoge bloeddruk spirit? ff checke na het weekend in elk geval maar ik meen dat je in de overgang zit en daar kunnen hartritmestoornissen en hartkrampen bij horen, had je niet pas een check up laten doen of heb ik dat verkeerd onthouden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 mooie film op Canvas nu net gestart truste Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 7 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 Dagpact geslaagd Welterusten Lika, Nadia en Sita2 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 Oh dan gaan wij ook allemaal slapen Lars. Slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 (bewerkt) Ik doe mee. Slaap zacht allemaal, fijne dromen. . 7 januari 2017 bewerkt door Meya Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 Hè wat naar Spirit. Een paniekaanval kan voelen als een 'hartaanval'. Probeer angst niet te laten overnemen. Opstaan, iets anders doen, letten op je ademhaling, in een zakje blazen kan allemaal helpen. Fijn dat het gezakt is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 Uitzonderlijk goede dag gehad. Goed gesport, goed gerust, gelukkig een mindfulness oefening vandaag voor mijn cursus, lekker film gekeken met de kinderen en zo weer op tijd naar bed. Droog. Singbluesilver, lady jane, Nadia en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2017 Yes!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2017 Volgende keer wat afspreken als je in Eindhoven bent Fleurtje? Ik ben niet zo goed in nieuwe blinde face to face contacten. Ik ben van nature nogal op mezelf en beetje verlegen alhoewel ik dat laatste vaak overcompenseer. Ik denk dat mensen altijd bepaalde verwachtingen hebben en ik daar niet aan kan voldoen. Maar ook hier moet ik leren loslaten en mezelf hoger inschatten. Dus voor nu... Misschien wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2017 (bewerkt) Fleur, wat zijn solden? En ervaar jij je inkopen ook als een plaatsvervanger voor andere verslavingen? Of denken geitjes niet zo negatief ? Ik was gisteren zomaar ineens een paar hoge schonen rijker.... soort laars, superblij mee en dat was geloof ik de bedoeling... Noemen jullie het niet zo? Koopjes..Ollanders...zo moeilijk converseren Dat is een moeilijke vraag Smart. Ik denk dat ik dat ergens wel overloopt. Als ik nicotine laat ga ik veel meer op mijn voeding letten, begin te experimenteren met gezonde recepten etc. Dat deed ik vroeger echt nooit nooit. Toen ik stopte met drinken ging ik wild poetsen (bleeeeuuukes!!). Godzijdank zijn we die fase voorbij Ik heb er eigenlijk nooit bij stilgestaan. Ik koop wel graag prullen...mijn dochter zegt dat ik aan verzamelwoede lijd. Ze heeft een puntje. Ik heb zo ongeveer vier weegschalen (kleintjes) en drie koekedozen. Wie heeft dat nu nodig? Onlangs heb ik iets verstopt om commentaar te vermijden (da klinkt zo erg ) Dat is mijn impulsieve kant. Wow...als je het leest klinkt het erg hé Nu ja, ieder zijn genot. Ik koop in ieder geval geen weegschalen of koekedozen meer 8 januari 2017 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2017 Ik gok: uitverkopen. Fleurtje wat schrijf je toch geestig. Het lijkt wel een hoorspel of een conference. Dank je wel basta dat is een mooi compliment! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 8 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2017 Goed op je voeding letten, Fleurtje? Dat wordt tegenwoordig steeds ingewikkelder... https://www.youtube.com/watch?v=fgFFEXSwf3o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden