fleurtje Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 (bewerkt) Dat zou hypocriet zijn haddock Ik ben altijd wel pro-contact geweest. De voorwaarde daar was dat hij nuchter zou toekomen. Dat lukte hem de eerste jaren. Toen ze wat ouder werd lag hij gewoon voor de deur. Of waggelde hij voor de winkel waar we kwamen etc. Belde hij minuten aan de deur en zat zij met haar vingers in de oren op de zetel. Wachten tot hij weer weg was. Toen werd ik een stuk voorzichtiger. Waar het voor haar veranderde was toen hij langs ging bij mijn pa en ik er niet was. Ik was naar een concert met een vriendin. Hij belde aan bij mijn pa, werkte zich naar binnen, nam haar daar vast en huilde. Vroeg haar zo dronken als je maar dronken kan zijn waarom zij niet van hem hield. Ze vertelde me dat ze toen naar boven is gelopen en de deur van de slaapkamer op slot deed. Mijn vader heeft hem dan zachtjes buitengewerkt. Ze moet toen ongeveer 12 jaar zijn geweest. Vanaf dan wou ze hem niet meer zien en noemde ze hem ook geen papa meer. En ik kon haar geen ongelijk geven..Vanaf toen heb ik zelf ook niet meer geïnvesteerd in hem of hun relatie. Ik streefde ook niet echt meer naar dat contact tussen hen. Ik wil vooral haar beschermen.Ik volg hem wel een beetje en kom hem ook af en toe tegen.Soms lijkt t afwachten tot iemand me belt om te zeggen dat ze hem dood in de goot vonden. Dat vindt ik enorm triest voor haar..Maar goed..ik zag hem onlangs en hij vertelde me dat hij goed ging. Al langere tijd nuchter is..Ik vertelde haar dit en ze was helemaal opgetogen. Sprak van elkaar nog eens te zien en misschien ooit met haar vriendje langs te gaan. Dat verbaasde me en daarin sprak ook haar gemis.Ik vertelde het te vroeg...blijkbaar gaat hij nog steeds op en af. Dit wist zijn sociaal assistente me te vertellen.Maar goed. De beslissing ligt bij haar. Ik duw niet meer. 30 december 2016 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Allez veel tekst om iets klein te zeggen. Ik liet me gaan :-) lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 (bewerkt) Oeee ik zie een aantal schrijffouten...zit op gsm. Typt ni goe *alle schrijffouten hopelijk bijgewerkt 30 december 2016 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Knuffel Fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Fleurtje en cootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Ok, Fleurtje, ik snap 't. Moeilijk. Sterkte voor jullie tweeen, hopen dat hij goed gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden