Jannigje Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Heel veel succes AR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Trusten Jan! en Sita Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 december 2016 Rapport Share Geplaatst 19 december 2016 De ontruiming wel gelukt Fleurtje? Bijna een wonder dat je geen spinnen bent tegen gekomen in een garage. Tja ontruiming is veel gezegd. Hij heeft zoveel rommel staan waarvan hij niet wist of ie het nu moest houden of niet dat het meer een verschuiven van is geweest. Hij mocht zijn karton wel eens buitenzetten. Dat vliegt van de brievenbus in de garage denk ik. Een paar dode planten.. You get the picture God zij dank SBS! De spinnen die daar nog zaten tot vorige week hebben vast zelfmoord gepleegd peins ik. Broer vond het wel grappig om keer op keer zo een knikske met zijn hoofd te geven..Zo van 'hey Fleur, er zit precies iets op je mouw'. Waardoor ik gelijk ne zot totaal paranoïde mijn mouw lag af te kloppen. Heeeeeeeeeeeel grappig! Niet dus. Hij beweerde het tegendeel. Boys will be boys Singbluesilver en Yvonne reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden