Bob Geplaatst 15 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Beter geformuleerd had ik moeten schrijven: "Het doet me niets, eigenlijk is het ook niet zo lekker, en het wekt ook geen zucht naar echte drank bij me op." Om daarachter te komen heb ik het dus eerst thuis geprobeerd. Maar je hebt gelijk dat oppassen en scherp blijven noodzakelijk is. Ik heb daar wel vertrouwen in. Het bevalt me inmiddels gewoon veel beter zonder alcohol. Dat zal ook mijn antwoord zijn als ze vragen waarom ik niet meer drink. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 scherp blijven Bob, maar wens je ook veel plezier bij het weerzien met vele bekenden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Hahaha, ik dacht dat Bob echt in Denemarken zat. En dat socializen met collegas had ik ook nooit iets mee, maar met sommige wel. Toch twee vrienden overgehouden. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Ik ga mee vanmiddag, wil dat fort zien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Ik heb net geluncht en ga nog even een klein uurtje wandelelen. Maar ik zal op tijd terug zijn voor de excursie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Veel plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Zo daar ben ik weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Iedereen klaar. Mooi, dan kunnen we vertrekken. Het is zo'n 20 minuutjes rijden naar de haven, denk ik. Dan kijken we eerst daar wat rond en gaan daarna naar het hoger gelegen deel waar je van het uitzicht kunt genieten op het terras van Den Gamle Kro (De oude herberg). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 (bewerkt) De temperatuur is een paar graden boven nul, fris winterweertje. Maar het blijft droog.Als het erg helder is kun je van hieruit in het noordwesten Kristiansand in Noorwegen zien liggen, maar dat zal vandaag wel niet het geval zijn. 15 december 2016 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Ik wil ook mee naar dat havenplaatsje. Ben ik nog op tijd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Sorry, SBS, we zijn al een kwartier geleden vertrokken. Als je een taxi neemt kun je ons bij den Gamle Kro ontmoeten over een half uurtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 We zijn nu bijna bij de haven. Rechts op de heuvel kun je de vuurtoren zien staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Zie ik jullie zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Zo, we zijn er. We kunnen hier een half uurtje bij de haven rondlopen. Je kunt hier ook heerlijk verse vis kopen. om 2 uur vertrekken we weer van hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 (bewerkt) Veel houten huizen hier. Dat zul je in Zweden en Noorwegen ook zien. 15 december 2016 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Daar op de hoek verkopen ze vis, Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Een echte havenstad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Zullen we langzamerhand weer verder gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 ik wacht op jullie bij de gamle Kro *wilde fotootje toevoegen maar lukte niet* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Iedereen aan boord? Dan gaan we SBS bij Den Gamlen Kro opzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 ik zie jullie al aankomen denk ik met de arrenslee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 (bewerkt) Om een fotootje toe te voegen: druk op "Meer Berichtopties" in het webinterface, dan kun je een of meer kleine fotobestanden toevoegen. Kijk, we zijn er... (klik op de foto om hem op volle grootte te zien) 15 december 2016 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 (bewerkt) mijn fotootje ging niet goed, weer weggehaald. zal nog even gaan oefenen haha 15 december 2016 bewerkt door Singbluesilver Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Ah, die is nog mooier, SBS. Dan heb ik zeker de achterkant in beeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 en nog een uit de oude doos (als het lukt) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden