Anke92 Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Hallo, ik lees al een tijd mee maar nu ik eindelijk de keuze heb gemaakt om helemaal te stoppen met het drinken van alcohol wil ik graag actief deelnemen aan het forum. Ik heb hier al veel tips vandaan en ik hoop dat het met oa deze steun het lukt om helemaal los te komen van drank. Ik ben denk ik ruim 3 jaar verslaafd en heb het al van elke dag drinken terug kunnen brengen naar 2 dagen, alleen in het weekend maar ik wil er gewoon helemaal vanaf! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Terug naar twee dagen is al een flinke stap de goede kant op. Je leest al even, dus je kent de dagdraad vast ook al. Prima motivatie en prettig om contact te houden. Hoop dat je je thuis gaat voelen hier. Succes. Anke92 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Goeie morgen Anke, leuk dat je mee gaat schrijven en stoer dat je helemaal gaat stoppen. Ik zie dat je het dagpact al gevonden hebt :-). Van harte welkom! Anke92 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Welkom hier, Â Goed voornemen om er helemaal mee te stoppen. Â Succes. Anke92 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Welkom en wat een sterke binnenkomer Anke, fijn dat je onze gelederen komt versterken! Anke92 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Welkom en succes, ook van mij! Anke92 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anke92 Geplaatst 28 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2016 Ja deze dag is ook goed gegaan. Doordeweeks is nooit zo lastig. Als het weekend komt zal het wel weer lastiger zijn ben ik bang .... Maar goed, 1 dag tegelijk maar!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anke92 Geplaatst 28 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2016 In het weekend 'mag' het... Eigenlijk is het een gewoonte geworden, niet meer doordeweeks maar wel op vrijdag en zaterdag. En dan veel te veel natuurlijk. Kon ik op vrijdag maar het gevoel oproepen wat ik zondag heb, dan had ik het nooit meer lastig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 november 2016 Rapport Share Geplaatst 28 november 2016 Je kater en de rest bedoel je dan? Dat zou je kunnen uitschrijven, je kent het gevoel vast goed genoeg om dat nu ook te kunnen doen. Dan heb je voor jezelf heel duidelijk waarom je ook alweer niet wilde drinken. Anke92 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anke92 Geplaatst 28 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2016 MijnGerrit, het gekke is dus dat ik bijna nooit trek ervaar. Maar als ik het al heb neem ik nooit drank want dan is het rond 4/ 5 uur (borreltijd) en dan heb ik misschien 's avonds niet meer. Dus ik wacht altijd tot 8 uur en dan drink ik in 2,5 uur een fles leeg. Nu ik het opschrijf denk ik, snap je wat ik bedoel? Pfff snap zulks zelf niet eens. Raar... Note to self; meer opschrijven!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leintje1971 Geplaatst 29 november 2016 Rapport Share Geplaatst 29 november 2016 Heel veel succes Anke, knap van je dat je geen genoegen neemt met alleen het weekend! Ik moet ook nog stoppen ben ook net nieuw hier maar ik merk dat ik er ook klaar mee ben. Samen sterk! Anke92 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 29 november 2016 Rapport Share Geplaatst 29 november 2016 Welkom aan boord. Veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 29 november 2016 Rapport Share Geplaatst 29 november 2016 Welkom Anke en Leintje! Voor mij was minder drinken een eeuwigdurend gevecht, sinds ik gestopt ben heb ik de touwtjes weer (een beetje) in handen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden