Bob Geplaatst 19 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2017 Lady J, Ik geniet net als jij van dit heerlijke zomerweer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2017 Even toch de puntjes op de 'i' zetten want het woordje 'van' waar de zin van Kroketje mee begint komt in de voorgaande zin niet voor, 'mocht' dus niet gebruikt worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2017 Worden "van dit heerlijke zomerweer" de beginwoorden van Kroket haar bijdrage dan zou het wel weer kloppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2017 Kloppen deed men vroeger op de achterdeur, of men riep volluk om het hoekje, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2017 om het hoekje durf ik wel te melden dat ik adb ben vandaag maar niet droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 21 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2017 Droog is nul, en adb is wel drinken, maar met de rem erop, begrijp ik het goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 22 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2017 Goed om te ontdekken dat de rem er nog is, met heel lichte drankjes of koude thee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2017 Thee is altijd lekker, of het nou 's morgens met een wolkje melk is of 's middags met verse munt.... momentje voor mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2017 Voor mezelf heb ik een rustgevend moment met chai thee voor het slapengaan tot gewoonte gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2017 Gemaakte opmerkingen door beter weters mogen van mij geschrapt worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2017 Worden dergelijke gemaakte opmerkingen dus duidelijk niet als opbouwend of waardevol ervaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2017 Ervaren we al te menselijke wrijvingsmomenten als onvermijdelijk, dan kan het forum als geheel toch waardevol zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2017 jou heeft een toelichting van eigen aandeel en geleerde lessen gegeven op de betreffende dagdraad in de hoop nog meer oordelen ook weer wat af te dempen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2017 dempen we de effecten van oordelen door een nachtje goede slaap, relativeringsvermogen en wijsheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2017 Wijsheid schijnt te komen met het klimmen der jaren, ik kan niet wachten. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 25 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2017 Achten en negens verdien je nu al voor je wijsheid, Jannigje, en soms een tien. Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 25 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2017 Een tien is uitmuntend, Jannigje, knoop het in je hangende oren! Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2017 de oren horen, de ogen zien dat Basta dr weer is: hoera! basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2017 Era van de cyberaanvallen lijkt een nieuwe fase ingegaan, wereldwijd de boel op stelten zetten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2017 Zetten we onze angstknop om naar 'niks aan de hand?' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2017 Andersom denken dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 3 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2017 Dus weer terug naar briefpost? Ik denk het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2017 niet dat twee zinnetjes samen één vormen Bob, maar gelukkig blijft het bij 1 regel☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 3 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2017 Regel over 1 zin kende ik niet, maar dan plaats ik voortaan wel een komma of zo - by the way, waar vinden we de regels van dit spel, zoals die over een maximum aantal woorden per bijdrage, als zo'n regel tenminste bestaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2017 bestaat volgens mij helemaal niet hoor, ik maakte gewoon een geintje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden