Spring naar bijdragen

Trump nieuwe president van Am erika

bolletje

Aanbevolen berichten

Ik geloof niet dat hij iedereen als een gelijkwaardig mens ziet. Dan val je voor mij al af als politicus. Vind zijn manier van doen niet respectvol, en ik krijg sterk de indruk dat hij een primair reageerder is, enige bedachtzaamheid lijkt me nodig voor iemand die in de positie zit waar hij beschikt over mensenlevens. Ik ben teleurgesteld. En maak me ook wel zorgen om het gebrek aan inzet voor een schoon milieu! Maar goed, je zal toch met de mensen die zijn mening zijn toegedaan, in gesprek moeten, linksom of rechtsom. Ons landje kent ook wel verdeeldheid maar lang niet zo erg als in de US, gelukkig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deprimerend.

Een van de eerste dingen die hij gaat doen is het Parijs akkoord onderuit halen.

De komende jaren hoeven we als Europeanen niks van de US te verwachten. Sterker nog, Putin zal Europa en de US behendig tegen elkaar uitspelen.

Ik kan er niks beter van maken :-(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het vanaf 04:00 gevolgd, speciaal de wekker gezet. Heb eerst gehoopt dat het een nachtmerrie was, maar was dus werkelijkheid. Het waren allebei niet de perfecte kandidaten, alleen is Trump nou niet echt een verbinder (understatement van de eeuw). Laten we hopen dat hij zich een beetje gedeisd gaat houden en hij geen ultrarechtse theocratische figuren in zijn regering krijgt.

In deze tijden moet verbinding gezocht worden en geen polarisatie. De Amerikanen zullen Obama nog weleens gaan missen.

bewerkt door Skyer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In eerste instantie schrok ik me naar vanmorgen... ik werd er bang van.

Tegelijk heeft elk nadeel ook zijn voordeel, Cruyfiaans, maar daar wil ik even heftig in geloven.

Ook de plastic mw. Clinton had gevaarlijk kunnen worden.

We wachten maar af..  eens temeer is het belangrijk om het eigen leven op orde te hebben en houden!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi gezegd. Trump geeft het failliet van het systeem aan waar de laatste deocratische president het gat tussen arm en rijk tot een alltime high heeft laten groeien ipv b@llen te tonen en bijvoorbeeld belasting op de superrijken te verhogen.

Dat gaat Trump natuurlijk ook niet doen maar mensen waren/zijn het gewoon helemaal zat. Wellicht is mijn effectieve belasting percentage van dik boven de 50% misschien niet zo slecht, houdt de samenleving een beetje bij elkaar. Alhoewel ik mijn hart vast houd voor de verkiezingen in Nederland straks. De geest is uit de fles..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wanneer stoppen we eens te geloven in dat de volgende leider wel alles ff gaat fixen? Wanneer stoppen we met het navolgen van weer iemand die zegt alles anders te doen.

Wanneer stoppen we met uit handen geven wat ons toebehoort. Ons hart, onze liefde. Wij in verbinding samen. Het antwoord, ook voor mij is WIJ.

:heart: you all.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...