snoepje Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Ik wil het van mijzelf maar ga niet zeggen dat ik het niet mis dat zal ik denk altijd blijven doen maar als ik niet stop verpest ik mijn leuke relatie verlies ik mijn zelf en mijn leven de relatie met mijn kids eigenlijk gewoon alles met drank ben ik maar een moment leuk en heel lang onuitstaanbaar Kyon reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Meld me alvast droog af Skyer, smart, Momentum en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Die Verkiezingen zijn gevaarlijk voor mij, als ik begin te kijken dan blijf ik kijken en dat is eigenlijk niet gezond. Heb ik ook, maar zet denk ik de wekker om 04:00. Kan ik toch het laatste stukje meekrijgen. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Dagpact gehaald ! Lekkere dag gehad Welterusten alvast Sita2, smart en Nadia reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Dussss...nadat eerder deze maand de pc het begaf, er een stuk afbrak van de droger en gisteren de kachel kapot ging, is de oogst van vandaag een superlange werkdag, een aangebrande maaltijd, een moeilijk gesprek (gelijktijdig, het een was het gevolg van het ander) en een kotsende kat. En o ja, bij de buren komt het behang van de muur, omdat onze gedeelde regenpijp lekt. Maar dat is schijnbaar al langer zo. Zul je ook nog zien dat Trump het wordt. Nee, mijn dag kán niet meer stuk. Droog. nancy, Momentum, basta en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Eigenlijk Wel waar Skyer, tevoren komen we toch niks te weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Is 20 te oud om als baby te verhuren? Want anders heb ik er nog 1 in de aanbieding. Meya, smart en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Er zit ook een vinoloog in ons AA team, zo zie je maar weer.. "Ons team" dat klinkt alvast heel erg goed! Zoiets zeg je niet zo maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Heb het even lastig, maar wat is lastig.... Het was tot nu toe geen top dag. Oudste ziek, ikzelf ook helemaal niet lekker (maar moeders zijn nooit ziek), bloedheet (ik weet bij jullie vriest het) en dan toch maar blijven malen over hoe we jongste kunnen helpen . Bij alles knal ik er bovendien tegenaan dat ik dan een drankje nam. Dat doe ik niet, dus dan draai ik in een soort rondjes. En ik ben al duizelig genoeg. Pfft. Dank voor het luisteren naar mijn geklaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Sterkte Nadia! Extra knap droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 IJs? Iets anders wat je erg lekker vindt? Zo'n dag verdient wel een verwenmoment, lijkt me. Hier was het pannenkoekenfeest vanavond. Met ijs (uiteraard), slagroom, hagelslag en dat soort rommel. Gezond eten kan altijd nog. Word nu van twee kanten op m'n vingers gekeken, dus ik denk met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat ik het wel droog houd vanavond. smart, Sita2 en Momentum reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Goeieavond, met op de achtergrond de rijdende rechter altijd wat genant dat geschreeuw tegen elkaar. Weer wat ergerlijke maatregelen vernomen die de "zorg"inspectie invoert op de afdeling.... (zorgen geven ze:ja!) sjonge jonge, het loopt de spuigaten uit! En cursus epd gehad. Ik wist al dat dat gedoe was maar zo' n nieuw systeem is nog meer gedoe! "heimwee naar vroeger", gewoon map op schoot en gezond verstand. Zucht... Middagdutje weer gehad en nu alle rust met een kopje thee. Daar zal het bij blijven. Bijtijds weer slapen en morgen de stand van zaken mbt de verkiezingen maar afwachten. Quinn, nog een dagje kalm aan.... welterusten voor straks! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 Welterusten ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 SvDolphin.is er geen mogelijkheid dat jij en je kinderen teruggaan naar Nederland als jullie daar zo ongelukkig zijn? basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 8 november 2016 Rapport Share Geplaatst 8 november 2016 (bewerkt) Einde dag voor me, blij dat ik mijn bedje lig. Droog! 9 november 2016 bewerkt door SvDolphin Momentum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 9 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Goede avond allen: straks naar een verkiezingsfeest waar flink gezopen wordt, dus ik moet even scherp blijven. Gekke sfeer hier, net alsof het carnaval is maar dan met duizenden agenten en Amerikanen die zich continu verontschuldigen voor alles. 1 ding is duidelijk en dat is dat iedereen zo snel mogelijk dit achter zich wil laten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 9 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Verdikke. Ik had het mis.. Hoe kan dit nou, een winst voor Trump? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Wij Zitten hier met open mond naar canvas te kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Ik Blijf maar denken dat de vs sowieso geen dictatuur is, misschien valt het nog wel mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Ja Bakje troost mag wel. Vreemd Overigens, op dit forum, via telefoon, begint het tweede word van mijn zin altijd met een hoofdletter. Elders Niet, en ben te lui om het steeds aan te passen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Dit kan niet waar zijn zeg. De wereld is echt gek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Ja, doe maar koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Dank. Koffie, peuk en een bak ongeloof. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Nee, laat ik die eerste maar niet nemen, geloof dat ik dan nu echt nooit meer ophoud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Nuchter naar morgen toe Quinn. Nuchter morgen er heen dat is dan meteen je eerste winst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden